Gå til innhold

Spørsmål om mm2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. MM2 har slow motion da! Du må bare huske at Microsoft har lagt ut en sånn ekstrapakke med plugins og sånn til MM2.... Husker ikke hvor du fant den, men prøv å klikk deg direkte fra programmet via "updates" eller noe sånn. I så fall når du har slowmo så finner du det under "effekter"

2.Hvis du skal lagre som divx-avi så laster du ned divx-kodeken fra www.divx.com... NB: husk å laste ned gratisversjonen UTEN reklame... Blir bare kluss med den.

Lenke til kommentar
1. MM2 har slow motion da! Du må bare huske at Microsoft har lagt ut en sånn ekstrapakke med plugins og sånn til MM2.... Husker ikke hvor du fant den, men prøv å klikk deg direkte fra programmet via "updates" eller noe sånn. I så fall når du har slowmo så finner du det under "effekter"

2.Hvis du skal lagre som divx-avi så laster du ned divx-kodeken fra www.divx.com... NB: husk å laste ned gratisversjonen UTEN reklame... Blir bare kluss med den.

jeg finner ikke stedet der man kan få det ikke DV-avi, jeg ser bare at man kan enten få den i NTSC, eller PAL....

Og heller ikke muligheten med å få DivX-avi heller

:(

Lenke til kommentar

http://xvid.velmont.net < direkte nedlastning av XviD kodeken, den beste kodeken (mener jeg). - Informasjon og evt. en bedre plass å finne kodeken www.xvid.org .

WMM2 har jeg aldri prøvd og jeg kommer nok aldri til å bruke den. - Men du snakker om CS, slowmotion? - Altså, når du lager CS filmer så kan du jo bare kjøre demoen din igjen og recorde 50 bilder i sekundet - gjør du dét for å så kjøre det i 25bilder i sekundet har du jo krystallskarpe bilder som går 50% senere!

Dette er fordi CS er et spill, og demoene er bare "referanser" til hvor spillerene osv er til den gitte tid - derfor kan du ta 300bilder i sekundet om du vil (Woo Pee bullettime matrix style :p).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...