Stig-Arne Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 står veldig godt forklart om hva du skal gjøre om programvaren ikke finner telefonen. Det står faktisk veldig godt beskrevet Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 står veldig godt forklart om hva du skal gjøre om programvaren ikke finner telefonen. Det står faktisk veldig godt beskrevet hvor? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 er det første som dukker opp når du har åpnet flash programmet Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 er det første som dukker opp når du har åpnet flash programmet Gjør ikke det her gitt. Kjipt dette altså, ville bli kvitt alle de bugsen jeg nå Lenke til kommentar
totten Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Har samme problemet med min m65 har ikkje funnet ut av det har prøvd med flrere pc med samme resultat Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Sliter ofte med det samme selv, men etter endel forsøk på å manuelt finne mobilen så funker det alltid. Trikset er å slå av og på mobilen på rette tidspunktet mens PCn leter etter den. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Sliter ofte med det samme selv, men etter endel forsøk på å manuelt finne mobilen så funker det alltid. Trikset er å slå av og på mobilen på rette tidspunktet mens PCn leter etter den. Men det kan jo umulig være sånn det skal være? ingen som vet hva som kan ha gått galt? Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Finnes 1000-vis av PC-konfigurasjoner der ute, og 10-talls forskjellige datakabler for oppgradering... Blir enklere når Siemens starter å tilby nedlasting av firmware-moduler via GPRS Lenke til kommentar
quack Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Sliter ofte med det samme selv, men etter endel forsøk på å manuelt finne mobilen så funker det alltid. Trikset er å slå av og på mobilen på rette tidspunktet mens PCn leter etter den. Men det kan jo umulig være sånn det skal være? ingen som vet hva som kan ha gått galt? Arg!! Har akkurat samme problem. Prøvde minst 20 ganger i går og sikkert 10 ganger i dag men den finner ikke mobilen. Dustete!! Innimellom får jeg opp denne meldinga også. Noen som veit hva det kan bety? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Finnes 1000-vis av PC-konfigurasjoner der ute, og 10-talls forskjellige datakabler for oppgradering... Blir enklere når Siemens starter å tilby nedlasting av firmware-moduler via GPRS Seriøst? Det hadde jo vært fett, men er det mulig? Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Seriøst? Det hadde jo vært fett, men er det mulig? Selvsagt er det mulig, ellers hadde jo ikke Siemens gått ut med slik info Til og med S65 støtter det, men er vel tvilsomt om det vil tilbys til den noen gang. Det er snakk om moduler, ikke hele firmware. Så hvis det er en bug med MMS kan du laste ned oppdatering for MMS-delen via GPRS og oppgradere kun den delen Lenke til kommentar
quack Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 TIL ALLE SOM IKKE FÅR SOFTWAREN TIL Å FINNE M65en!!!!! :!: Sendte mail til siemens og fikk svar rett etterpå: Hvilken firmware har du på telefonen. Hvis du har versjon 08 eller 04 såkan det være problemer med å finne telefonen med oppgradering til versjon 25. Det jeg anbefaler deg er å slå av bryteren på kabelen når du oppgraderer. Når du skal oppgradere så slår du telefonen av og på før du starter programmet og kobler den på kabelen. Så starter du programmet og slår ikke av telefonen som det står at du skal gjøre. Hvis den ikke finner den, så prøv en manuel. Der så skal du slå den av i det siste vinduet, og ikke før. Hos meg funka det fett!! Oppgraderer nå! Jeg bare slo av og på mobilen, satt i kabelen (og brytern er skrudd av) og vips så fant datan den automatisk! Topp Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Noen som vet hvilke filer det er man må inn på og skrive om hvis jeg vil forandre noe av teksten i menyene? Tenker spesielt på "Tastesperre aktiv Trykk oh hold inne "#" lenge for å åpne" Der jeg vil forandre oh til og siden Siemens ikke klarer å rette det enda jeg har meldt fra om bug'en siden FW6 eller noe sånn. Vil ha bort T9 tullet, er det bare å slette T9 mappen med ordlistene? (Har Siemens S65 FW25 + DCA-510 kabel) Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vil ha bort T9 tullet, er det bare å slette T9 mappen med ordlistene? Ja. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Forresten, er det noen her som har fått SK65 ennå? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 TIL ALLE SOM IKKE FÅR SOFTWAREN TIL Å FINNE M65en!!!!! :!: Sendte mail til siemens og fikk svar rett etterpå: Hvilken firmware har du på telefonen. Hvis du har versjon 08 eller 04 såkan det være problemer med å finne telefonen med oppgradering til versjon 25. Det jeg anbefaler deg er å slå av bryteren på kabelen når du oppgraderer. Når du skal oppgradere så slår du telefonen av og på før du starter programmet og kobler den på kabelen. Så starter du programmet og slår ikke av telefonen som det står at du skal gjøre. Hvis den ikke finner den, så prøv en manuel. Der så skal du slå den av i det siste vinduet, og ikke før. Hos meg funka det fett!! Oppgraderer nå! Jeg bare slo av og på mobilen, satt i kabelen (og brytern er skrudd av) og vips så fant datan den automatisk! Topp Funker Fortsatt ikke, dette er så utrolig kjipt. Begynner å bli lei siemens nå, sikkert brukerfeil men det kan da ikke være så tungvindt å få kobla til pc'en med DCA-510. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Funker Fortsatt ikke, dette er så utrolig kjipt. Begynner å bli lei siemens nå, sikkert brukerfeil men det kan da ikke være så tungvindt å få kobla til pc'en med DCA-510. Har du lest "How-to"-en ordentlig (spesielt "How-to update")? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Vel, funket med en gang når jeg gikk på søstern sin pc gitt, nforce problemr tru? Og ja, det er en av få How-To'er jeg har lest grundig... Hjalp ikke... Men anyways, problem solved. Endret 8. januar 2005 av bugbear Lenke til kommentar
zarz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Trenger ikke være DCA-510 Selv har jeg en uoriginal serie-kabel som jeg bruker til oppgradering. Mye billigere også Hvorfor skrev du i min post at man ikke kunne bruke en uorginal kabel til oppgradering av firmware?! Uansett; kan jeg bruke en uorginal kabel til oppgradering av firmware på mobilen? Endret 8. januar 2005 av zarz Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vel, funket med en gang når jeg gikk på søstern sin pc gitt, nforce problemr tru? NForce + DCA-510 = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå