Blåbær Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har faktisk S65 og alle FW updates og bildene er flotte, de må bare tas med tanke på lys. Neppe noe å ta bilde av fyrverkeri med på nyttårsaften for å si det sånn. fins blitz til mobilen om du er så veldig interessert i ta bilder nyttårs aften. men hadde nok brukt et skikkelig kamera istedenfor mobil, uansett merke Lenke til kommentar
Launch Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ja men blitz er egerntlig best på kort hold da. Skal få tak i et bra kamera til å fotografere "palme raketter" som tar halve himmelen når de eksploderer og folder seg ut Gleder meg hehe Lenke til kommentar
UncleLoco Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 sory men jeg har ikke lest de 68 første sidene ,men er det noen av dere so vet om det går an å få til mp3spiller til min s65? Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 som jeg svarte på i din andre post om temaet, det går ikke ann. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 nei men den spiller rar utgave av wav og noen andre standard mobil lyd formater Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvis noen med CX65 bruker FW med variant 100 (NB: inneholder IKKE norsk), kan FW25 lastes ned fra Siemens her: http://www.siemens-mobile.com/com.aperto/M....xbz_update.exe Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvis noen med CX65 bruker FW med variant 100 (NB: inneholder IKKE norsk), kan FW25 lastes ned fra Siemens her: http://www.siemens-mobile.com/com.aperto/M....xbz_update.exe Og for de som ikke har variant 100, når kommer det en nyere firmware enn 12? Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Endel andre varianter er også tilgjengelig, se liste her: http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=42699 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Endel andre varianter er også tilgjengelig, se liste her: http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=42699 hva med s65 der? Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 S65 også nå ja, bare endre til s65 de to stedene i URL'n. Ser ut som Siemens driver å legger ut akkurat nå, så da kommer det sikkert noe offisiell måte å laste ned på snart. Lenke til kommentar
monster11 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 HVilken kabel må jeg har for firmware oppgradering av M65? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 HVilken kabel må jeg har for firmware oppgradering av M65? DCA 510 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har M65, har hatt den i 2 mnd ca.. og selger den nå.. Grunn: Største ulempen med denne telefonen er at den er sørpe treg.. (er vant med 6230), er spesielt treghet i menyer... Er en del feil på telefonen, selv i FW12, slår seg av, tilter noen ganger jeg skal åpne ett bilde i MMS. Det er det jeg ikke liker med telefonen.. og derfor jeg selger den.. Men ellers er det en knall telefon, stor skjerm, tåler en støyt.. vann ikke minst.. (måtte skylle telefonen etter jeg hadde brukt den mens jeg skrudde på bil, da er det kjekt å ha en slik telefon), gode taster.. men liker ikke oppsettet rundt sms tasting.. der liker jeg nokia sitt bedre.. men er nokk mere vanesak, da jeg har brukt nokia i 6 år.. og siemens i 2 mnd.. Hadde dem fått fikset tregheten og lagt til minnekort og mp3/radio hadde dette vært en klar 6`er telefon i mitt hjerte:) Lenke til kommentar
boxer Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 spurte siemens på nåpr FW var tilgjengelig her er svaret: Takk for din henvendelse. Vi har ingen informasjon om når Siemens Norge eller Siemens Tyskland ønsker å slippe de forskjellige versjonene i de forskjellige landene. Den må også bli godkjent av de forskjellige landene. Er ikke sikker at versjon 16 vil bli sluppet i Norge, men en senere versjon. Det er mulig å bruke andre varianter, men du vil da få andre språk på telefonen enn de nordiske. Det anbefaler derfor å bruke den varianten telefonen har. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Nye firmware for CX65 (FW 25) Direkte download variant *2**: http://www.siemens-mobile.com/com.aperto/M....xbz_update.exe Nye Firmware for M65 (FW 25) Direkte dowload variant *2**: http://www.siemens-mobile.com/com.aperto/M....xbz_update.exe Har ikke testet de enda. Oppdater din telefon på eget ansvar!!! (Edit. Riktige linker) Endret 10. november 2004 av t_k Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har testet for S65 og hittil har jeg oppdaget null (0) forskjell. Eneste er at jeg kan programmere +/- knappen som jeg har tatt opp tidligere. Kamera og det meste annet er like forbanna dårlig. Lenke til kommentar
b.lind Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Men de har ikke klart å rette skriveleifen i forbindelse med tastelåsen :!: Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 til dere som vil ha MP3spiller til s65 så kan sikkert SE HBM-30 brukes Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Men de har ikke klart å rette skriveleifen i forbindelse med tastelåsen :!: den var nokk neppe høyest prioritert heller da.. Men jeg legger merke til den hver eneste gang jeg setter på tastlåsen.. Trykk for oh oppheve.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Men jeg legger merke til den hver eneste gang jeg setter på tastlåsen.. Trykk for oh oppheve.. Den har jeg faktisk ikke lagt merke til. Nå kommer vel jeg også til å gå og irritere meg over den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå