Klorin Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Får ikke startet sox_gui greiene, hvis noen har peiling på dette kan dere ikke konvertere filen jeg la ut og legge den her på nytt? 7 poster lengre opp ligger den (GetUp.Wav) Her har du filen din ferdig konvertert.. GetUp_Konvertert.zip Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Suverent! *klems* Bare hyggelig Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Håper dette ikke har blitt tatt opp flere ganger i posten men det ble litt for mye å lese gjennom alle 69 sidene; Hvordan er batteritiden på Siemens C65? Testet den såvidt i går men jeg la ikke merke til noe treghet i det hele tatt. Lenke til kommentar
mobbil Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei! Jeg har en M65 som virker ypperlig, bortsett fra at uansett hvor høyt jeg setter volum på ringetonen så blir den bare "dempet" når telefonen ringer! Dvs. at første signal er veldig lavt, neste litt sterkere osv.¨ Er det noe triks for å rette på dette? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Håper dette ikke har blitt tatt opp flere ganger i posten men det ble litt for mye å lese gjennom alle 69 sidene; Hvordan er batteritiden på Siemens C65? Testet den såvidt i går men jeg la ikke merke til noe treghet i det hele tatt. den skal ha 400 timer og det er noe av det beste som fins på markedet. liten skjerm, dårlig prosessor osv skal ha æren for det Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Nei, 400 timer ble omgjort til 300 like før den kom i salg. Og, C65 har meget bra CPU. Derfor er den rask i menyer, SMS osv. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Nei, 400 timer ble omgjort til 300 like før den kom i salg. Og, C65 har meget bra CPU. Derfor er den rask i menyer, SMS osv. Ok, men hva med CX65 da? Jeg fikk et tilbud på den i dag, 1495 u/abb på Expert. Er den verdt det? Det er mindre enn C65 koster. Hadde egentlig bestemt meg for C65 men denne CX frister med større skjerm Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 cx er bedre, sjekk ut spesifikasjonene så vil du oxo være enig Lenke til kommentar
Sigmundo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hei! Lurte på om noen kan ji meg noen tips på hvordan jeg kan få DCA-510 kabelen min til å funke? Har lagt inn setupen fra cd'en.. men får bare opp feilmelding om at jeg må koble til telefonen?! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hei! Lurte på om noen kan ji meg noen tips på hvordan jeg kan få DCA-510 kabelen min til å funke? Har lagt inn setupen fra cd'en.. men får bare opp feilmelding om at jeg må koble til telefonen?! Tar vanligvis 15-20 sekunder for programmet å finne mobilen etter at jeg har startet det/koblet til mobilen. Men du har kanskje ventet så lenge? Lenke til kommentar
mobbil Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hva er "riktig" .vaw fil? hvordan konverterer man fra mp3? Lenke til kommentar
mobbil Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hva er siste fw for m65? fw12 a102?? Lenke til kommentar
Sigmundo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hei! Lurte på om noen kan ji meg noen tips på hvordan jeg kan få DCA-510 kabelen min til å funke? Har lagt inn setupen fra cd'en.. men får bare opp feilmelding om at jeg må koble til telefonen?! Tar vanligvis 15-20 sekunder for programmet å finne mobilen etter at jeg har startet det/koblet til mobilen. Men du har kanskje ventet så lenge? Jeg har definitivt ventet lengre en 15 sek. Flere tips motas gjerne!! Lenke til kommentar
monster11 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 HVilken kabel må jeg har for firmware oppgradering av M65? Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Her forteller dagbladet deg hvor dårlig denne telefonen egentlig er: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/11/05/413592.html Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Nei, Dagbladet skryter veldig av mobilen. Fremhever det bra displayet og hvor suveren den er til f.eks WAP. Det eneste negative de nevner er faktisk kameraet, trolig fordi de har en gammel firmware. Flott artikkel det der Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Etter min mening tar S65 dårliger bilder enn F.eks: S700i, 6630, 7610 og Sharp GX30. BTW: Post 800 Lenke til kommentar
Launch Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Her forteller dagbladet deg hvor dårlig denne telefonen egentlig er: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/11/05/413592.html http://amobil.no/art.php?artikkelid=9912&side=7 S65 skuffer heldigvis ikke. Bildekvaliteten til kameraet er rett og slett ypperlig. Har faktisk S65 og alle FW updates og bildene er flotte, de må bare tas med tanke på lys. Neppe noe å ta bilde av fyrverkeri med på nyttårsaften for å si det sånn. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 "I tillegg har den mulighet til å stikke inn et mini SD-kort av typen RS-MMC for å lagre bilder og små videosnutter. Veldig bra." - Lagrer man filmene ( som man ikke kan gjøre direkte ) på minnekortet, klarer den ikke å spille filmene av. ELENDIG "Formatet er det samme som SD-kort." - Er ikke formatet det samme som MMC a? Dette er jo ikke helt det samme, men kan leses av samme leser ja. "I tillegg har den et imponerende rally-spill i 3D. " -Imponderende ja? Hvis mobilen hadde klart å kjøre spillet sånn nogenlunde uten hakking ja. "og har en fabelaktig skjerm." -Betyr fabelaktig, stor? Ihvertfall så er skjermen elendig og lavoppløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå