Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper dette ikke har blitt tatt opp flere ganger i posten men det ble litt for mye å lese gjennom alle 69 sidene; Hvordan er batteritiden på Siemens C65? Testet den såvidt i går men jeg la ikke merke til noe treghet i det hele tatt.

den skal ha 400 timer og det er noe av det beste som fins på markedet. liten skjerm, dårlig prosessor osv skal ha æren for det

Lenke til kommentar
Nei, 400 timer ble omgjort til 300 like før den kom i salg.

 

Og, C65 har meget bra CPU. Derfor er den rask i menyer, SMS osv.

Ok, men hva med CX65 da? Jeg fikk et tilbud på den i dag, 1495 u/abb på Expert. Er den verdt det? Det er mindre enn C65 koster. Hadde egentlig bestemt meg for C65 men denne CX frister med større skjerm :roll:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Lurte på om noen kan ji meg noen tips på hvordan jeg kan få DCA-510 kabelen min til å funke? Har lagt inn setupen fra cd'en.. men får bare opp feilmelding om at jeg må koble til telefonen?! :cry:

Tar vanligvis 15-20 sekunder for programmet å finne mobilen etter at jeg har startet det/koblet til mobilen.

Men du har kanskje ventet så lenge?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Lurte på om noen kan ji meg noen tips på hvordan jeg kan få DCA-510 kabelen min til å funke? Har lagt inn setupen fra cd'en.. men får bare opp feilmelding om at jeg må koble til telefonen?! :cry:

Tar vanligvis 15-20 sekunder for programmet å finne mobilen etter at jeg har startet det/koblet til mobilen.

Men du har kanskje ventet så lenge?

Jeg har definitivt ventet lengre en 15 sek.

 

Flere tips motas gjerne!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Her forteller dagbladet deg hvor dårlig denne telefonen egentlig er:

 

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/11/05/413592.html :w00t:

http://amobil.no/art.php?artikkelid=9912&side=7

S65 skuffer heldigvis ikke. Bildekvaliteten til kameraet er rett og slett ypperlig.

 

Har faktisk S65 og alle FW updates og bildene er flotte, de må bare tas med tanke på lys. Neppe noe å ta bilde av fyrverkeri med på nyttårsaften for å si det sånn.

Lenke til kommentar

"I tillegg har den mulighet til å stikke inn et mini SD-kort av typen RS-MMC for å lagre bilder og små videosnutter. Veldig bra."

- Lagrer man filmene ( som man ikke kan gjøre direkte ) på minnekortet, klarer den ikke å spille filmene av. ELENDIG

 

"Formatet er det samme som SD-kort."

- Er ikke formatet det samme som MMC a? Dette er jo ikke helt det samme, men kan leses av samme leser ja.

 

"I tillegg har den et imponerende rally-spill i 3D. "

-Imponderende ja? Hvis mobilen hadde klart å kjøre spillet sånn nogenlunde uten hakking ja.

 

"og har en fabelaktig skjerm."

-Betyr fabelaktig, stor? Ihvertfall så er skjermen elendig og lavoppløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...