molna Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ja, min har versjon A100 (UK, DE, IT, FR, ES, PT språk osv...) Har ikke fått oppgradert enda, PCn her er ikke særlig glad i datakabler. Lenke til kommentar
stm Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 molna: jeg har formater minnekortet 2 ganger... det er ikke alltid det ikke funker, men mange ganger vil det ikke funke... å så sier du jeg skal starte kameraet med å gå til venstre på joysticken... d gjør jeg alltid... men men.... holder på å fikse med elkjop nå så jeg får pengene tilbake... vurderer å kjøpe med samsungs nye modell med 1.3 mp... Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 D500? er det den du mener? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Fikk meg C65 her om dagen! HAdde en del problemer med den men fikk fiksa det. Bare lurer på en ting: Hvor kan jeg få lasta ned wap tjenester til C65? Ringetoner og logoer og sånne tiing? inpok har ikke til C65. Lenke til kommentar
jorg Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Virca, for de som vill ha mirc på mobilen .. Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har fått låne en DCA 510 kabel og plugget den i en USB port, men når jeg legger inn siste mobilephone manager så finner den ikke mobilen (S65) Prøvde å legge inn "kabel driveren" også men det kommer bare opp at det er ny enhet detected på USB men kommer ikke inn på mobilen. Hva skal man egerntlig gjøre for å få det til å virke? (Bruker win XP SP2) Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Jeg har ikke funnet noe feil i fw 16 på Siemens CX65!! Da blei æ kjempe gla, jippii, 3d java, det e topp, endeli nåkka som virke fra siemens. Vis æ bruker Nedlastnings Asistens for å oppdatere PhotoEditor, det vil jo koste, GPRS, finnes den ikke på internet?? Endret 30. oktober 2004 av mini-map Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det er veldig små updates så du blakker deg neppe på den downloaden mini Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Virca, for de som vill ha mirc på mobilen .. [kverulering] Hvis man bruker Virca bruker man ikke mIRC [/kverulering] Lenke til kommentar
Help me Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 åååå.. hater Siemens M65. Trenger å kjøpe datakabel til 500kr får å få fiksa noen bugs på den. Hver gang jeg får melding, så klikker den.. herregud.. Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Siemens M65 har en bug som må oppdatere feilen er at programe til minne blir feil og samme med kameraprogramme..Jeg har M65 kjøpte data kabel og latsa ned nytt prog til den og da ble den bra Edit: Må vist lese inleggan siden noenn andre har skrevet nesten det samme som jeg skrev:blush: Data kabel kosta ike 500kr jeg betalte 398 på mobilnutikken Endret 30. oktober 2004 av jepp300 Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Får ikke spille av wav på S65, lagde en som er 8bit 11khz mono og det skal da virke? Prøvde med 8bit 8khz mono også men det kom "Avspilling feilet" da også. Brukte Audio editor pro 1.45 fra mightsoft Prøvde også Miksoft mobile AMR Converter 1.2.1 (for sony ericsson?) men når jeg skal konvertere filene til AMR så står det bare og jobber i all evighet uten å komme med noe fornuftig. Legger ved filen her så andre kan se om de får det til å virke. GetUp.zip Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 HVilken kabel må jeg har for firmware oppgradering av s65? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 åååå..hater Siemens M65. Trenger å kjøpe datakabel til 500kr får å få fiksa noen bugs på den. Hver gang jeg får melding, så klikker den.. herregud.. Ja, min klikker også når jeg fr melding. Når jeg skal lese den sier den *pip*, så skrur den seg av. Må få oppgradert firmware. Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 HVilken kabel må jeg har for firmware oppgradering av s65? DCA-510 Lenke til kommentar
lodott Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er norsk FW16 til s65 komt nå? link? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Får ikke spille av wav på S65, lagde en som er 8bit 11khz mono og det skal da virke? Prøvde med 8bit 8khz mono også men det kom "Avspilling feilet" da også. Brukte Audio editor pro 1.45 fra mightsoft Prøvde også Miksoft mobile AMR Converter 1.2.1 (for sony ericsson?) men når jeg skal konvertere filene til AMR så står det bare og jobber i all evighet uten å komme med noe fornuftig. Legger ved filen her så andre kan se om de får det til å virke. Du må laste ned et program som heter Sox_gui eller no.. den konverterer .wav fila til "riktig" .wav fil på S65 http://sox.sourceforge.net/ her eller no.. Jeg er glad jeg byttet til K700! Lenke til kommentar
MiDiA Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Får ikke spille av wav på S65, lagde en som er 8bit 11khz mono og det skal da virke? Prøvde med 8bit 8khz mono også men det kom "Avspilling feilet" da også. Brukte Audio editor pro 1.45 fra mightsoft Prøvde også Miksoft mobile AMR Converter 1.2.1 (for sony ericsson?) men når jeg skal konvertere filene til AMR så står det bare og jobber i all evighet uten å komme med noe fornuftig. Legger ved filen her så andre kan se om de får det til å virke. Du må laste ned et program som heter Sox_gui eller no.. den konverterer .wav fila til "riktig" .wav fil på S65 http://sox.sourceforge.net/ her eller no.. Jeg er glad jeg byttet til K700! fungerer det på M65 og eller? Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Får ikke startet sox_gui greiene, hvis noen har peiling på dette kan dere ikke konvertere filen jeg la ut og legge den her på nytt? 7 poster lengre opp ligger den (GetUp.Wav) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå