Gjest orden Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) jeg synes at S65 sine bilder i VGA oppløsning er flotte , faktisk bedre enn Samsung X600 sine, men ifølgemenge er de ubrukelige, jeg bruker kun vga oppløsning uansett jeg, da blir bildene finere, mener jeg! EDIT: Med digital kamera altså! Endret 10. oktober 2004 av Rexton Lenke til kommentar
MiDiA Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nokon som veit kor eg kan få tak i den norske T9-ordlista? Har ikkje Download Assistant på M65en min.. ev. kor eg kunne fått tak i D.A. igjen. Har prøvd den preinstalled greia frå Siemens Mobile sine sider, men mappene der var for det meste berre tomme. da må du ha en anna m65 å putte filene fra den inne på data'n(ved MPM) så ta fra data'n det du mangler.. hvis du ikke kan skaffe en annen m65 så har jeg de filene... jeg hadde det samme problemet for en stund sia... men jeg fikk den filen av en dude som jeg kan sende til deg... send e-post adressa di på PM så kan jeg sende til deg! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Noen som vet hvor man finner andre temaer? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Noen som vet hvor man finner andre temaer? de sidene jeg har sett for x65 serien club-siemens.com ralex.net Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Noen som vet hvor man finner andre temaer? de sidene jeg har sett for x65 serien club-siemens.com ralex.net Takk for de linkene var akkurat noe sånt jeg så etter nå Lenke til kommentar
Sixors Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Noen som kan hjelpe mg litt her? Jeg trenger software til Siemens S65.. Ikke Firmware, men de preinstallerte programmene som spill, programmer, polytoner etc. (alle mappene er tomme) Har fått t9 av semens support, men fikk opplyst om at de ikke hadde progs til S65 ennå da måtte jeg til en forhandler.. Er disse like på M65? Jeg Sender en PM til deg, MiDiA, så kan jeg prøve.. oki? Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har du Download Assistant på mobilen enda da? Hvis Ja, kan du bruke den til å laste ned alt pre-installert. Lenke til kommentar
Sixors Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Den funksjonen har jeg ikke \ finner jeg ikke.. kan den lastes ned? evnt. andre løsninger? Lenke til kommentar
stm Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hei... noen het som er frykteli skuffet over siemens s65? det er jeg... jeg skal levere telefonen inn igjen og kreve pengene tilbake! telefonen henger seg masse, minnekortet funker ikke, kameraet klikker, telefonen slår seg av når man ringer osv... noen her som har opplevd samme problemet? Lenke til kommentar
Sixors Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det var da leit å høre , min fungerer som den skal, men jeg har fått sletta all software med en feil . Hvilken FW har du? 12 er ute og har fixet en del. er verdt et forsøk, men for all del, en vare som koster såpass mye penger skal virke også. Gå til forhandleren og be de og fixe den. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hei... noen het som er frykteli skuffet over siemens s65? det er jeg... jeg skal levere telefonen inn igjen og kreve pengene tilbake! telefonen henger seg masse, minnekortet funker ikke, kameraet klikker, telefonen slår seg av når man ringer osv... noen her som har opplevd samme problemet? Samme her, jeg hadde min i 2-3 uker så solgte jeg hele Siemens styret og kjøpte meg SE K700i. Det har jeg ikke angret ett hundredel og er superfornøyd Lenke til kommentar
stm Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 jeg har fw 11... de i butikken sier jeg skal oppgradere den... får prøve det da... se om den blir bedre... Lenke til kommentar
lodott Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Lenge til neste FW oppgradering til S65? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 er fw 16 til s65 ute ell? Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 FW16 er ute hos enkelte service-verksteder ja. stm: du må formatere minnekortet, så slipper du problemet. For å slippe kamera-problemet bør du starte kameraet med joystick (venstre i standby) Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 A100-versjonen av FW16 til S65 ligger nå på siemens-mobile.com, så da kommer nok alle andre versjonene snart også Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 A100 vil si? Sikkert en BETA versjon. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Nei, det er forskjellige "varianter" (som siemens kaller det), som tilsvarer noe sånt som versjoner eller revisjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå