genser Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hepp hepp! Jada folkens. Nå har jeg bestilt meg en S65. Det står levert, og jeg får den mest sannsynlig imorra. Er litt spent på åssen den er. Har lest om at folk klager på skjermen, så det gjenstår å se. Den kan vel ikke være verre enn skjermen på T610? Jeg klarte å leve med T610, og da skal det vel la seg gjøre med S65 også Hva er det som kommer med i esken? De av dere som har den. Overhodet ikke verre enn T610. S65 har (som du kanskje vet) større skjerm, fler pixler og bedre skjermtype. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Høres bra ut. Da gjenstår det å se imorra. Blir spennende med ny telefon Lenke til kommentar
suke Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hoax ville vite hvor man kan få tak i en Krusell veske til S65 (s. 61). Jeg kjøpte en i Oslo, fra en butikk i nærheten av jernbanestasjon. Jeg spurte i alle butikker i jernbanestasjonen og Oslo City, men ingen kunne hjelpe meg. Akkurat da jeg skulle gi opp fant jeg den. Husker ikke hva butikken heter, men den er på motsatt siden av gaten fra Expert, i passasjen som leder til Karl Johan. Den var dyr (299 kr), men er veldig fin. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 gleder du deg? Gleder meg så mye at jeg nesten bajser på meg! Ja, jeg gjør det. Har hatt en ST55 siste månedene, så det blir fint med ny mobil som er bra, og som i tillegg har bluetooth. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) bra du fikk ordna forrsida da Hoax! : Endret 1. oktober 2004 av Rexton Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Hoax ville vite hvor man kan få tak i en Krusell veske til S65 (s. 61). Jeg kjøpte en i Oslo, fra en butikk i nærheten av jernbanestasjon. Jeg spurte i alle butikker i jernbanestasjonen og Oslo City, men ingen kunne hjelpe meg. Akkurat da jeg skulle gi opp fant jeg den. Husker ikke hva butikken heter, men den er på motsatt siden av gaten fra Expert, i passasjen som leder til Karl Johan. Den var dyr (299 kr), men er veldig fin. Har ikke funnet ut noe særlig, er vist mest å få kjøpt i utlandet. De er sterkt varierende i pris. 300 Kr er i meste laget, men de er vist dyre å få til Norge Sikkert pga at de kjøpes i små bestillinger. Fin denne til 11,95£ http://www.mobilefun.co.uk/product/4243.htm Endret 1. oktober 2004 av Hoax Lenke til kommentar
totten Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hvordan finner man product beskrivelsen på en siemens m65? stjerne firkant og et eller annet og er f12 siste oppdatering Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hvordan finner man product beskrivelsen på en siemens m65? stjerne firkant og et eller annet og er f12 siste oppdatering *#06# Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 .. Venter på ny fw nuh, hater at kamersøkeren hakker Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 GRattis! Håper du blir fornøyd ( noe jeg tror du blir ) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Det ser bra ut hittil. Eneste som jeg ikke liker er kameralyden. Men fjerner vel den når jeg skaffer meg datakabel. Edit: Forresten, noen som vet åssen jeg bytter ringetone for meldinger? Liker ikke helt den spoing spoing lyden. Endret 2. oktober 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hvis det er som på C65 så er det: 1-> Gå inn på 'Mine filer' 2-> så går du inn på 'Lyd' 3-> Så kan du velge forskjellige kattegorier. Lenke til kommentar
MiDiA Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hvordan kommer man inn på kamerasøkeren? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hvordan man kommer inn på kamerasøkeren? gå inn på kameraet, så ser du et bilde som beveger seg, det er kamera søkeren! Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Noen som har peiling på hvorfor pappas t630 har lANGT klarere (og bedre?) skjerm enn jeg har...!? (har seff s65...) Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 mange klager over at s65s skjerm er dårligere enn andre mobilers. Den er kanskje litt dårligere enn de beste, men en ting som mange ikke har tenkt over er: F.eks: k700i har bedre skjerm enn s65 som mange sier, k700i har kun VGA-kamera, mens s65 har 1.3mpx. Bildene blir større på s65, og blir krympet slik at de kan vises på skjermen. 1.3mpx bilder viser mer enn vga-kamera, så derfor er det litt dårligere å bla igjennom når man ser på mobilen. Hvis man zoomer, blir de mye bedre. VGA-bilder er halvparten så store som 1.3mpx sine, og går derfor raskere å bla igjennom. noen som har synspunkter elns? tar jeg helt feil her nå? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 VGA-bilder er halvparten så store som 1.3mpx sine, og går derfor raskere å bla igjennom. noen som har synspunkter elns? tar jeg helt feil her nå? skulle bare påpeke at VGA bilder er 0,3 mp. Altså ikke bare halvparten så store, men ca. en fjerdedel så store. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Noen som har peiling på hvorfor pappas t630 har lANGT klarere (og bedre?) skjerm enn jeg har...!? T630 sin skjerm er mer lyssterk når du ser den rett forfra, ja, men fargene "forvrenges" fortere når du begynner å se på telefonen litt fra sida. Er f.eks. nesten umulig for to personer å se på skjermen samtidig; der er S65/M65/CX56 bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå