Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en M65 siden starten av juli, eneste problemet jeg har hatt med den er en defekt skjerm som blir skiftet nå (på service).

 

Mobilen er genial og helt klart den beste mobilen jeg har hatt til nå. Den tåler og mer enn alle andre mobiler jeg har vært borti, inkludert Nokia 5210 (som var min forrige mobil).

 

Godt fornøyd, og kan anbefale 65-serien til alle.

Lenke til kommentar

:cry: jeg formaterte min M65 uviten om at ALT ville forsvinne! og med ALT så mener jeg ALT t9- orlista,spill,bilder,temaer.... ALT! det som er verst er at ordlista og photoredigerings programmet også gikk bort... men jeg har funnet ut hvordan jeg skal fikse det... på my-siemens fant jeg alt PREINSTALLED programvare, men når jeg sendte det til mobilen min brukte jeg MPM phone explorer. og brukte da copy-paste operation... og filene kom inni telefonen men da jeg førsøkte å åpne dem så var dem bare tomme... ikke noen ting oppi..

 

og da lurer jeg på hvorfor og hvordan skal dette løses? :ermm:

Lenke til kommentar
Bruk Download Assistant, da får du lasta ned alle pre-installerte spill og programmer på nytt.

ja men det som er at jeg har også mistet dowload assistent når jeg formaterte... :( men jeg veit nå hvordan jeg skal fikse det... jeg må ha taki en anna m65 og overføre filene jeg mangler... kan noen sende de filene med mail til meg eller noe...?? mangler t9 ordlista, download ass., spilene, photo editor...

 

 

kanskje litt mye å be om, men prøver alikevel.... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...