Gå til innhold

Siemens 65 serien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ka meiner de med dette? Har siemens PTT?

En annen teknologi vi savner er Push-To-Talk. Dette ville gjort det mulig å bruke telefonen som walkie-talkie, noe som støttes av en rekke nye telefoner som Nokia 5140 og Siemens egen M65-modell. Link: http://amobil.no/art.php?artikkelid=9912&side=4

Hvorfor kommer det opp i denne teksten: http://amobil.no/art.php?artikkelid=9225 at den mangler PTT? Har det skjedd ein feil?

Lenke til kommentar

Viser anropsloggen i S65 hvor mange ganger et tapt anrop er gjentatt? Min gamle ME45 gjør ikke det, og det er litt uheldig at man ikke kan se om noen har ringt én eller fireogtyve ganger.

Kan forresten vibrasjonsstyrken justeres? Ser at testeren her på amobil synes den er for kraftig.

Lenke til kommentar
Viser anropsloggen i S65 hvor mange ganger et tapt anrop er gjentatt?

Kan forresten vibrasjonsstyrken justeres?

Ja, hvert anrop blir lagret med nummer/navn og klokkeslett, så du ser hvor mange ganger samme nummeret har ringt og nøyaktig tidspunkt.

Vibrering kan kun justeres på M65 og CX65..

Lenke til kommentar
Ka meiner de med dette? Har siemens PTT?

En annen teknologi vi savner er Push-To-Talk. Dette ville gjort det mulig å bruke telefonen som walkie-talkie, noe som støttes av en rekke nye telefoner som Nokia 5140 og Siemens egen M65-modell. Link: http://amobil.no/art.php?artikkelid=9912&side=4

Hva er da grunnen til at S65 ikke støtter dette da software og maskinvare er så og si helt lik?

EDIT: Forstod kommentaren din nå, ja, har M65 dette og ikke de andre i 65 serien, det ville jo vært veeldig rart?

Endret av nicop
Lenke til kommentar

Oh yeah! Etter litt testing og knoting må jeg si at M65 Rocker!

Bor du i Bergen eller andre værutsatte steder er dette mobilen for deg!

Takk hoax for link til info om kameralydfjerning med FW12... JEg klarte å åpne cache filene etter et par restarter av mobil/data.. Da gikk det smooth..

Og Siemens har super service! Da jeg skulle oppgradere fra 04FW fant jeg ut at jeg hadde kjøpt feil kabel (dca-540) og sendte mail til siemens... Fikk ny kabel(dca 510) gratis direktesendt fra Tyskland! :yes:

MEn er det noen andre som har fått døde pixler på skjermen?

Jeg har fått en nasty en som oftes lyser bare rødt eller hvitt! :mad:

Svaret fra Siemens ang. døde pixler var:

Det er en internasjol standard på dette, for hvor mange

pixler

som kan være defekte for å få en reperasjon. Det må være mer enn 2 hvite

og/eller svarte og 5 tilsammen. Eller mer enn 4 innenfor et område på

10mm.

Dette kan forekomme, og er ikke uvanlig. Det er derfor en slik regel er

laget.

Siemens er ti ganger bedre enn forrige mobil (nokia 5100) som også var en allværmob....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...