scoot Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Nei har FW 11, venter på kabelen så jeg får oppgradert. Er det noen som har merket forbedring etter og ha lagt inn FW 12? på CX/M65 ble det noen forbedringer, ja. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Orker ikke lage noe nytt topic om dette, så spør her. På M65 og CX65 er det relativt fine og fargefulle menyer: S65 derimot har helt hvite, og i min mening ekle, menyer. Har ikke prøvd mobilen mye, men disse ikonene var like uansett hvilket theme jeg brukte: Hvorfor? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) arehei: Jeg synes ikonene til S65 passer til resten av telefonen. De er stilrene akkurat som designet! Hvorfor menyene er slike må du spørre siemens om. Det kommer vell et eller annet prog. som kan gjøre om menyene til S65 men det er vell ikke lov og snakke om her... Edit: Leif var her. Endret 29. august 2004 av siggetheman Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Sig har et poeng, selvom jeg synes S65 sine menyer var like fine, men kanskje litt dårlig med farger ja! Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hmm, ja. Er vel smakssak som det meste annet. Jeg synes ihvertfall at menyen var utrolig kjedelig og stygg. Man kunne ihvertfall hatt valget mellom farger og ikke. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg synes ihvertfall at menyen var utrolig kjedelig og stygg. Man kunne ihvertfall hatt valget mellom farger og ikke. Helt enig. Har alltid hatet ikonene på Siemensmenyene. Med M65/CX65 ante jeg et håp for Siemens, men det ødela de med en gang med S65 sine menyer. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 S65 bruker mindre strøm ved å ha mindre farger kanskje? Går det ikke ann å bare bytte theme eller skin for de som absolutt må ha farger på alt? Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 S65 bruker mindre strøm ved å ha mindre farger kanskje? Går det ikke ann å bare bytte theme eller skin for de som absolutt må ha farger på alt? Tviler på at strømforbruket er noe annerledes Som sagt prøvde jeg alle de medfølgende themene på S65, alle med samme meny. Kan meny-ikonene egentlig endres i themes på x65? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Du kan stokke om på ALT og modifisere bare du har litt peil. Det er f.eks mange filer som inneholder flere filer og da åpner du dem bare som zip filer på PC'n og modder Lenke til kommentar
lodott Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Rart, sjekk at det er liv i USB porten og at driverene til 510 kabelen er installert, driverene ligger i Mobile Phone Manager programet du også laster ned fra Siemens-mobile.com Mobilen må være på, men du trenger ikke å taste PIN koden før du starter oppdaterings programet, trenger heller ikke slå den av og på som du får beskjed om bare den ligger tilkoblet kabelen og er på. Edit: Lars jeg er ikke sikker på om det er sant, skal se hva jeg finner ut. Lover ingenting det kan hende det gjaldt en SX1 for alt jeg vet og det er symbian med haugevis av avanserte funksjoner. Jaja..nå funket det plutselig uten at jeg har gjort noen som helst forandringer. Takk for hjelpen! EDIT: Men har et annet problem. Jeg mottok to .amr filer fra en kompis via BT. Disse havnet i innboksen for anrop, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få flyttet dem. Har rotet litt rundt i Mobilutforskeren, men klarer ikke å finne dem. I tillegg er det komt en nytt ikon på hovedskjerm (omtrent som ny sms) og det sender meg rett til innboksen. Dette gjør at jeg ikke får brukt den ene hurtigmenyen da ikonet ikke vil gå vekk selv om jeg har hørt begge lydene. Ikonet forsvinner jo dersom jeg har lest en sms/mms, men altså ikke nå... Noen som har peiling? Endret 29. august 2004 av lodott Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 du må gå inn på valg på filene å velg hvor du vil lagre dem Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Oh n00s! 65-serien kan skade hørselen din! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Oh n00s! 65-serien kan skade hørselen din! Ikke med FW12! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 du må gå inn på valg på filene å velg hvor du vil lagre dem Takk..dumme meg som ikke fant ut av det. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Oh n00s! 65-serien kan skade hørselen din! Lol, jeg snakker ikke i telefonen med lite batteri uansett! Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Kjøpte meg M65 her om dagen og er veldig nøgd STOR overgang frå se t100 i alle fall Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Nokia batterier eksploderer i lommene og i ansiktet på folk, det er noe værre. Det siste var vel et batteri som gikk i luften og brant ned et hus? Siemens hyler litt om lading...Det er bare å saksøke i vei, ikke noe å syte om hehe, blir fort mangemillionær av sånn Lenke til kommentar
Atomic^ Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har en S65, akkurat kjøpt den. Og har 3 Spørsmål! 1. Hva må jeg ha for å oppdatere firmware? 2. Kan jeg ikke legge inn et program eller lign. slik at jeg kan spille av mp3`er? 3. Er det andre som har problemer med at idet man tar bilde med kameraet så blir det masse hvite prikker på bildet, men ikke når man bare "ser" hva man skal ta bilde av?? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 1. En datakabel, DC-510 ? om jeg ikke tar feil. 2. Nei. 3. kan jeg ikke uttale meg om, siden jeg ikke har den telefonen! Lenke til kommentar
__Lars__ Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 noen som vet hvordan jeg får S65 til å være standard lydløs, etter at jeg har skrudd den av og så på igjen er det på lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå