Stringer Bell Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Fungerer Siemens USB Data Cable DCA-540 til oppgradering av firmware på m65? Snakket med Siemens support telefon og de mente den fungerte, er det noen som kan bekrefte dette? Ja jeg bekrefter det. Problem løst. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 siggetheman: Har du prøvd dette. Når man skal laste ned FW update 08 til M65 står det at DCA-540 ikke er støttet, og på club-siemens forumet sier alle at det ikke går med denne. Har selv denne kabelen, så jeg lurer bare på om du har fått oppgradert med den. Måtte du gjøre noe spesielt eller funka det på samme måte som med de andre kablene? Lenke til kommentar
perfect_s Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Fungerer Siemens USB Data Cable DCA-540 til oppgradering av firmware på m65? Snakket med Siemens support telefon og de mente den fungerte, er det noen som kan bekrefte dette? Ja jeg bekrefter det. Problem løst. virker den til s65 også? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 I dag fikk jeg min M65 fra tele2. Men fikk ikke abbonementet, det komemr vel i morgen. Så jeg stappa inn mitt gamle abb, og det funka glatt. Har også FW 08 på mobilen. Jeg har i dag bare hatt 3 problemer med den. - 2 ganger har den slått seg av - infrarød-ikonet forsvinner ikke når jeg prøver å skru den av. De to gangene den skrudde seg av, var når jeg prøvde å starte spill, og den andre var mens jeg fikla i adresseboka mi. Håper det ikke skjer igjen. en annen ting jeg lurer på.. ser at mange sliter med tele2 sine abb og M65. Så det blir spennende å se hva som skjer når jeg stapper i Tele2 abb mitt i morgen eller overimorgen.... Litt FOR spennende. ellers er jeg KANONfornøyd. Knota litt med menyene i begynnelsen, siden jeg var vant til SE 610. Men det kom seg kjapt. Var masse lekre funksjoner på den som jeg ikke viste var der... omregnings-kalkulatoren, høytraler-funksjon og adresseboka er jo helt rå savna det p åmin t610 at man kunne ha adresse, mail og alt sammen inne på samme kontakten. Også er det jo plass til MONGOMASSE bilder på denne tlf. 150 stk eller.no. Og kan man sette egen ringetone på hver kontakt, eller må man lage egne ringetoner for hver enkelt gruppe? Og går det an å ha forskjellige ringetoner i de forskjellige profilene? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Fungerer Siemens USB Data Cable DCA-540 til oppgradering av firmware på m65? Snakket med Siemens support telefon og de mente den fungerte, er det noen som kan bekrefte dette? Ja jeg bekrefter det. Problem løst. Funker det til CX65 da? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Skal funke til alle i 65 serien. Pokkern, jeg har et bilde som ikke går ann å få slettet hverken fra PC eller på mobilen, et jeg tok med mobil kameraet...Kommer bare opp "Kan ikke slettes" (Siemens M65) Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Skal funke til alle i 65 serien. Pokkern, jeg har et bilde som ikke går ann å få slettet hverken fra PC eller på mobilen, et jeg tok med mobil kameraet...Kommer bare opp "Kan ikke slettes" (Siemens M65) Start mobilen på nytt du Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 kan noen gi meg en fin side jeg kan kjøpe bike-o-meter til min M65 & blitz til kameraet. Kjøper vaneligvis sånne ting fra MPX, men de har ikke noen av delene. Jeg kjøpte "bike-o-meter"'et og USB-kabel hos mShop. Jeg vet ikke om de selger blitz'en som passer til m65 Selv om det står "må skaffes" tar det ikke lang tid fra bestillingen, til du har det. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Blitz selger de kanskje ikke så mange av så de tar det ikke inn på lager, de bestiller nok fra hovedleverandøren i Norge da og så videre til deg, tar nok bare 3-4 dager tipper jeg. Tror det fins 2 typer Bike-O-Meter, jeg ville ihvertfall kjøpt den mest avanserte. Noen som har oppdatert en M65 firmware? Det står jo selvfølgelig at USB kabel ikke kan brukes, forbanna idioter som lager dette opplegget er det noen måter å gjøre en DCA-540 til serial kabel? Overgang eller noe? Endret 14. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
perfect_s Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 I dag fikk jeg min M65 fra tele2. Men fikk ikke abbonementet, det komemr vel i morgen. Så jeg stappa inn mitt gamle abb, og det funka glatt. Har også FW 08 på mobilen. Jeg har i dag bare hatt 3 problemer med den. - 2 ganger har den slått seg av - infrarød-ikonet forsvinner ikke når jeg prøver å skru den av. De to gangene den skrudde seg av, var når jeg prøvde å starte spill, og den andre var mens jeg fikla i adresseboka mi. Håper det ikke skjer igjen. en annen ting jeg lurer på.. ser at mange sliter med tele2 sine abb og M65. Så det blir spennende å se hva som skjer når jeg stapper i Tele2 abb mitt i morgen eller overimorgen.... Litt FOR spennende. ellers er jeg KANONfornøyd. Knota litt med menyene i begynnelsen, siden jeg var vant til SE 610. Men det kom seg kjapt. Var masse lekre funksjoner på den som jeg ikke viste var der... omregnings-kalkulatoren, høytraler-funksjon og adresseboka er jo helt rå savna det p åmin t610 at man kunne ha adresse, mail og alt sammen inne på samme kontakten. Også er det jo plass til MONGOMASSE bilder på denne tlf. 150 stk eller.no. Og kan man sette egen ringetone på hver kontakt, eller må man lage egne ringetoner for hver enkelt gruppe? Og går det an å ha forskjellige ringetoner i de forskjellige profilene? infra rød en må du slå av selv Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Gidder ikke lage en helt ny tråd, men spm er: Kan man endre meldingslydene på S65? Til Mp3 feks, eller er det sånn som på K700i da man bare kan velge mellom de 6 forhåndsinnstallerte og ikke bytte...? Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 www.club-siemens.net sier at de vil få inn s65'en den 21/8 håper det er en bekreftet dato.............. Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 kom til å tenke på en ting... mms'er kan vel være maks 100 eller 300 KB store? vil ikke bildene til s65 ta større plass enn det? isåfall, går det an å sende dem som mms'er da? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Kan man endre meldingslydene på S65? Til Mp3 feks, eller er det sånn som på K700i da man bare kan velge mellom de 6 forhåndsinnstallerte og ikke bytte...? Man kan ihvertfall det på min CX65, men ikke mp3, da. Det blir wav. Du kan endre tone for meldinger, vekkerklokke, kalenderalarm, startmelodi og avsluttningsmelodi (til wav/mid pluss noe flere pussige formater). Seff i tillegg til ringetoner. kom til å tenke på en ting... mms'er kan vel være maks 100 eller 300 KB store? vil ikke bildene til s65 ta større plass enn det? isåfall, går det an å sende dem som mms'er da? Det ligger vel et program inne for å redusere bildestørrelsen...? Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 vil ikke bildene til s65 ta større plass enn det? Jeg har tatt endel bilder med S65 idag, de fleste blir mellom 150 og 200Kb Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg har tatt endel bilder med S65 idag... Du har endelig fått fingrene dine på en? Er den bra? Lever den opp til forventningene? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 http://www.mobisux.com/album/showgallery.p...&thumb=1&si=S65 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Sikkert noen som har funnet ut hvordan man fjerner operatør logoen, men for de som ikke vet det, ta en titt her http://www.club-siemens.net/fun/download_help.shtml Lenke til kommentar
jorg Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 siemens m65 my stuff->pictures->logos->transparent.gif->options->set as->logo blar tilbake til menyen og ingenting har endret seg, har tele2..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå