Gå til innhold

Siemens 65 serien

Anbefalte innlegg

Nå er det vel en del som har hatt m65/cx65 en stund. Er det noe mer å si på hvordan den er? Lever den opp til alle forventninger og sånt? Er batteritiden god? Det står 300timer standby, som selvsagt ikke er å forvente, men holder den for eksempel 5-6dager ved vanlig bruk? Min gamle 6210 holdt faktisk 4-5 dager i snitt, i 3 år - det er jeg fornøyd med. Blir kjipt om jeg må begynne å lade oftere når jeg får ny telefon nå (har bestilt via tele2 - får m65 i posten neste uke).

Mulig det har stått tydelige svar en eller annen plass i denne tråden, men jeg har skumlest og hoppet over mye, og har ikke sett svar på det (så beklager om spørsmålet gjentar seg): Kan man oppdatere firmware'n via IR? Er det noe man kan gjøre med datakabel som ikke kan gjøres via IR?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bestilte min fra tele2 jeg og, du må sette opp mms oppsettet manuelt... :thumbdown:

men noe som er bra er at de telefonene de selger (ihvertfall m65) er ikke operatørlåst, så det jeg skal gjøre er og bestille meg mobyson. :w00t:

www.mobyson.no

Lenke til kommentar

hey!

jeg bestillte en m65 fra tele2 på onsdag, kan noen av dere andre som bestillte fra dem si meg ca hvor lang tid det tok før den ble sendt\dere fikk den?

jeg har også lagt merke til at tilbudet til tele2 eier alle nettbutikkene hardt når det gjelder pris, ihvertfall med abbo :D

Edit: Bor i oslo området, ang sendetid :p

Gleder meg så syyyykt!!! M65 :love: snufs

Endret av eRaIzoR
Lenke til kommentar

OK. Mobile Phone Manager 3.4.25.1 har endelig ankommet www.siemens-mobile.com/m65. Jeg har lastet ned og installert, driveren til USB-kabel DCA-510 er installert og tilegnet port COM3: i Device Manager... så hvorfor finner ikke MPM telefonen min?

Ja, jeg _har_ plugget inn kabelen i begge ender, telefonen lader gladelig fra USB-porten, Windows XP svarer med en liflig "ka-PLONG"-lyd når jeg plugger kabelen ut og inn, men altså ingen kontakt i MPM eller Phone Explorer.

Noen gode forslag til Hvor Jeg Har Gjort Feil? :hmm:

-T

Lenke til kommentar
hva mener du med det?....  :hmm:

Lefdal matcher prisen til tele2 hvis du gjør dem oppmerksom på prisen før du kjøper telefonen. den kostet 990 med tele2+ når jeg kjøpte den ( er nede i 490,- nå). tok med utskrift fra hjemme siden til tele2 der den kostet 99,- med samme abb. og så må lefdal gi meg samme pris ( telefon+ frakt). kunne selvsagt brukt prisgarantienen men hadde ikke is nok i maven til å betale 990 og,- før jeg hviste frem prosen på tele2

det jeg mener med det er at jeg skjønner da ikke hvorfor folk i Oslo området bestuillte denne fra tele2 for så å vente på posten da han kunne gått til lefdal og fått den rett i handa

Lenke til kommentar

Til dere som skal kjøpe eller har bestillt M65: Når dere skal montere metallrammen er det lett å skrape opp skjermen hvis dere gjør det feil. IKKE skyv rammen OPP over skjermen, men DRA den ned over høytaleren å hekt på de små hakkene øverst så sett på låseknotten nederst på baksiden!

Lenke til kommentar

Ja, da har jeg bestilt datakabel. Koster meg 450 med frakt, fra komplett.no. Har bestilt "Siemens SX1 Data Cable USB DCA-540", som jeg har skjønt fra folk her at kan brukes med m65, og kan brukes til å oppdatere firmware. Hvis dette er feil setter jeg pris på at noen sier ifra raskt, så jeg kan avbryte bestillingen.

Er det andre ting enn firmware som ikke kan gjøres med IR?

Lenke til kommentar

har et problem for en måned siden kjøpte jeg meg m65 fra tele2... jeg satte opp mms og wap oppsettet og den funket superb.

og nå funker det bare og sende mms... når jeg får mms og skal åpne kommer det : " MMS defective! "

hva er problemet?!

Lenke til kommentar
får ikke telefonen før neste uke (forhåpentligvis).

bestilte du fra tele2? isåfall når?

jeg bestilte fra dem sist onsdag, og har ikke fått noen videre tilbakemelding fra dem :no:

tar det så lang tid å få sendt en mob :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...