Klyngve Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Nå er det vel en del som har hatt m65/cx65 en stund. Er det noe mer å si på hvordan den er? Lever den opp til alle forventninger og sånt? Er batteritiden god? Det står 300timer standby, som selvsagt ikke er å forvente, men holder den for eksempel 5-6dager ved vanlig bruk? Min gamle 6210 holdt faktisk 4-5 dager i snitt, i 3 år - det er jeg fornøyd med. Blir kjipt om jeg må begynne å lade oftere når jeg får ny telefon nå (har bestilt via tele2 - får m65 i posten neste uke). Mulig det har stått tydelige svar en eller annen plass i denne tråden, men jeg har skumlest og hoppet over mye, og har ikke sett svar på det (så beklager om spørsmålet gjentar seg): Kan man oppdatere firmware'n via IR? Er det noe man kan gjøre med datakabel som ikke kan gjøres via IR? Lenke til kommentar
jorg Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 bestilte min fra tele2 jeg og, du må sette opp mms oppsettet manuelt... men noe som er bra er at de telefonene de selger (ihvertfall m65) er ikke operatørlåst, så det jeg skal gjøre er og bestille meg mobyson. www.mobyson.no Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg bruker mobilen normalt ( for min del ) og den varer rundt 5-6 dager.. Når jeg har slått av GPRS og IRDA! Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 du må sette opp mms oppsettet manuelt... må man da ikke. det er fullt mulig å laste ned oppsett ihvertfall fra telenor Lenke til kommentar
eRaIzoR Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) hey! jeg bestillte en m65 fra tele2 på onsdag, kan noen av dere andre som bestillte fra dem si meg ca hvor lang tid det tok før den ble sendt\dere fikk den? jeg har også lagt merke til at tilbudet til tele2 eier alle nettbutikkene hardt når det gjelder pris, ihvertfall med abbo Edit: Bor i oslo området, ang sendetid Gleder meg så syyyykt!!! M65 snufs Endret 23. juli 2004 av eRaIzoR Lenke til kommentar
boxer Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 tok med utskrift i fra Tele2 til lefdal telefonen rett i hånda til 199,- Lenke til kommentar
thomasmh Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 OK. Mobile Phone Manager 3.4.25.1 har endelig ankommet www.siemens-mobile.com/m65. Jeg har lastet ned og installert, driveren til USB-kabel DCA-510 er installert og tilegnet port COM3: i Device Manager... så hvorfor finner ikke MPM telefonen min? Ja, jeg _har_ plugget inn kabelen i begge ender, telefonen lader gladelig fra USB-porten, Windows XP svarer med en liflig "ka-PLONG"-lyd når jeg plugger kabelen ut og inn, men altså ingen kontakt i MPM eller Phone Explorer. Noen gode forslag til Hvor Jeg Har Gjort Feil? -T Lenke til kommentar
boxer Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 hva mener du med det?.... Lefdal matcher prisen til tele2 hvis du gjør dem oppmerksom på prisen før du kjøper telefonen. den kostet 990 med tele2+ når jeg kjøpte den ( er nede i 490,- nå). tok med utskrift fra hjemme siden til tele2 der den kostet 99,- med samme abb. og så må lefdal gi meg samme pris ( telefon+ frakt). kunne selvsagt brukt prisgarantienen men hadde ikke is nok i maven til å betale 990 og,- før jeg hviste frem prosen på tele2 det jeg mener med det er at jeg skjønner da ikke hvorfor folk i Oslo området bestuillte denne fra tele2 for så å vente på posten da han kunne gått til lefdal og fått den rett i handa Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Kan man oppdatere firmware'n via IR? Du kan ikke oppdatere fw via IR, for telefonen skal restartes under oppdateringen, og da er det ikke mye kommunikasjon som kan foregå via IR Lenke til kommentar
Launch Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Til dere som skal kjøpe eller har bestillt M65: Når dere skal montere metallrammen er det lett å skrape opp skjermen hvis dere gjør det feil. IKKE skyv rammen OPP over skjermen, men DRA den ned over høytaleren å hekt på de små hakkene øverst så sett på låseknotten nederst på baksiden! Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Ja, da har jeg bestilt datakabel. Koster meg 450 med frakt, fra komplett.no. Har bestilt "Siemens SX1 Data Cable USB DCA-540", som jeg har skjønt fra folk her at kan brukes med m65, og kan brukes til å oppdatere firmware. Hvis dette er feil setter jeg pris på at noen sier ifra raskt, så jeg kan avbryte bestillingen. Er det andre ting enn firmware som ikke kan gjøres med IR? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 pwisher Ville bare si at det er riktig kabel Lenke til kommentar
boxer Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) ssikker? jeg har en slik (540 kabel) har ikke prøvd å oppgradere men lest litt i denne tråden og er usikker på om det går Endret 24. juli 2004 av boxer Lenke til kommentar
jorg Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 har et problem for en måned siden kjøpte jeg meg m65 fra tele2... jeg satte opp mms og wap oppsettet og den funket superb. og nå funker det bare og sende mms... når jeg får mms og skal åpne kommer det : " MMS defective! " hva er problemet?! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Ja, da har jeg bestilt datakabel. Koster meg 450 med frakt, fra komplett.no. Tabbe, skulle ha bestilt fra mShop Koster kr 348.00 med frakt Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Æsj, typisk... men men, de har den ikke inne der heller, så jeg må vente begge plassene. Men det er jo egentlig greit, får ikke telefonen før neste uke (forhåpentligvis). Lenke til kommentar
eRaIzoR Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 får ikke telefonen før neste uke (forhåpentligvis). bestilte du fra tele2? isåfall når? jeg bestilte fra dem sist onsdag, og har ikke fått noen videre tilbakemelding fra dem tar det så lang tid å få sendt en mob Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 er det noen themes noen plass til m65? Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 er det noen themes noen plass til m65? her: http://www.club-siemens.net/fun/m65themes/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå