Hoax Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoo...3A27443,00.html Her skal det komme Siemens M65 software og ting, men det ligger bare user manual der nå... Help me - Er ikke instant messenger no som du må værte oppkoblet mot internett for å bruke? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 http://babelfish.altavista.com/babelfish/u...ts%2f005405.htm Lenke til kommentar
boxer Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) har det kommet firmware for siemens m65? er vel anntagelig den samme som ligger på telefonen sjekk her info om filen; M65 SVN6 lg1 date 18.06.04 vet ikke hvordan ordbok og språk er på denne telfonen , er dette en ren tysk firmware?? må vente ett par uker før jeg kjøper en M65 ( binding på telefon abb. jeg har nå frem til 4.aug. ). får prøve å finne ut av det før den tid Endret 13. juli 2004 av boxer Lenke til kommentar
Help me Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoo...3A27443,00.htmlHer skal det komme Siemens M65 software og ting, men det ligger bare user manual der nå... Help me - Er ikke instant messenger no som du må værte oppkoblet mot internett for å bruke? skal jeg gå inn på Msn.com og laste ned Msn Messenge da? hvis jeg skal ha det..? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Tror det skulle komme som tileggsprogram etterhvert, synes jeg så at du måtte ha en kildekode å no greier for å få det til å kjøre... Blir ikke å bruke det uansett, blir for dyrt å chatte msn over mobil, da ringer jeg heller Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Tror det skulle komme som tileggsprogram etterhvert, synes jeg så at du måtte ha en kildekode å no greier for å få det til å kjøre... Blir ikke å bruke det uansett, blir for dyrt å chatte msn over mobil, da ringer jeg heller Etter å hatt mange aktive samtaler på msn, over et tidsrom på mer enn 10 minutter hadde min Agilemessenger brukt 50 kb ca. Dette ganget med prisen (hos mobyson) 50 kb * 0,008 kr = 40 øre. Det må ihvertfall jeg si er relativt billig, med tanke på at jeg kanskje har chattet mye mer enn f.eks. 10 tekstmeldinger. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Nå har jeg bestillt min m65 fra mpx.no hvor lang tid tar det før jeg får den? ca to-tre dager? må ha den før søndag. gleder meg som faen(unnskyld uttrykket)! har 3310 nå Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Nå har jeg bestillt min m65 fra mpx.no hvor lang tid tar det før jeg får den? ca to-tre dager? må ha den før søndag. gleder meg som faen(unnskyld uttrykket)! har 3310 nå Bestilte du med HjemPåKvelden levering? Isåfall bør den komme på fredag kveld. Hvis du bestilte postoppkravslevering må du nok vente til mandag. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) jeg tok d som va billigst. mandag!? men jeg drar på dana på søndag derfor jeg trengte den på minst lørdag. den er på plukkliste nå. Endret 14. juli 2004 av tommmy Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) jeg tok d som va billigst. mandag!? men jeg drar på dana på søndag derfor jeg trengte den på minst lørdag. Billigst er nok postoppkrav. Da får du neppe pakkelappen før på mandag. Det er dog mulig at den ankommer postkontoret kanskje på lørdag. Sjekk pakkesporingen på MPX, og print ut denne når det står at pakken har ankommet postkontoret. Da lar de deg sannsynligvis hente mobilen uten pakkelapp. edit: Slett ordren å lag ny ordre med HjemPåKvelden levering er jo heller ikke umulig Endret 14. juli 2004 av arehei Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) det "postenpådøren"? hvordan funker det da? det står lev.dato 14.07.2004 vil ikke det si att de putter den i posten i dag da? Endret 14. juli 2004 av tommmy Lenke til kommentar
Datasalg Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Jeg skal returnere min M65 til forhandler, men har greid å slette backupen jeg hadde liggende på pc'en Er det noen her som kan maile meg filene til telefonen? --- Leverte telefonen tilbake, betalte 300,- og fikk en Nokia 6600 i bytte Endret 22. juli 2004 av tommypat Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg fårIKKE sendt noen via IR til andre..? hvorfor dette..? jeg har samma problemet Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Kan jo være at det dere prøver å sende er kopibeskyttet (DRM) Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 har det kommet firmware for siemens m65? er vel anntagelig den samme som ligger på telefonen sjekk her info om filen; M65 SVN6 lg1 date 18.06.04 vet ikke hvordan ordbok og språk er på denne telfonen , er dette en ren tysk firmware?? må vente ett par uker før jeg kjøper en M65 ( binding på telefon abb. jeg har nå frem til 4.aug. ). får prøve å finne ut av det før den tid den er engelsk og et par andre språk. bor man i oslo ville jeg heller tatt en tur til zodiac for å få fikset norsk software:) Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 hvilken mobil er best av m65 og cx65? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 HAr ikke prøvd Cx65, men vil likevell si M65.. Pga støtsbeskyttelsen, som teller mye.. For MEG da ! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 ok, takk for svaret dra til en forhandler og prøv begge 2, da finner du det ut selv og Lenke til kommentar
Launch Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Bugs tull og mere feil, nå er jeg drit lei ihvertfall! Endelig kom det en ny versjon av Mobile manager programmet på den offisielle siemens-mobile hjemmesiden, men tror dere faen ikke det er en CRC feil på CAB filen i det nedlastbare programmet, har lastet det ned ettpar ganger og prøvd repair file i winrar det stopper på 69% når jeg prøver å hente ut bare CAB filen... Edit: Nå stopper den plutselig på 81%...Fins det no kraftig prog til å fixe rar filer med? Edit 2: Fant en fungerende fil en annen plass på siemens sider etter mye leting http://www.siemens-mobile.com/repository/4....25.1_en-UK.zip fungerer Endret 22. juli 2004 av Launch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå