molna Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 de har jo mms oppsett på www.tele2.no men ikke for m65.. Bruk S65 da (den støtter de), det er jo akkurat samme oppsettet Lenke til kommentar
jorg Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) molna: sikker? vill helst ikke ha noe tull med mobiln.. det funker ikke, test selv Endret 7. juli 2004 av jorg Lenke til kommentar
mikro1985 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Kabel eller IR ja, må jo redigere systemfil på PC å ta backup av orginal filen(e) Hvilken kabel er best? Og hvilken butikk selger den billigst? Lenke til kommentar
jorg Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ingen som vet hvor jeg kan få tak i mms oppsett for siemens M65 !? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Mikro1985, IR er vell ikke noen kabel ? Datakabel er nok best trur jeg! [visst du mente hvilken type datakabel er det den samme som på SX1, right ?] Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Kabel eller IR ja, må jo redigere systemfil på PC å ta backup av orginal filen(e) Hvilken kabel er best? Og hvilken butikk selger den billigst? Anbefaler en kabel som heter DCA-540 har den selv og den funker på alt. de har den blandt annet her http://komplett.no/k/ki.asp?sku=122820&cks=SER til 332,00 Kr jorg prøvde du det jeg forklarte på forrgie side eller? Endret 7. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
jorg Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) er liksom ikke internett jeg trenger, men i profilene er det ikke tele2... Det må jeg lage selv og det var det ham fyren sendte meg "nettverks eller konfigurasjons feil" !!!!!! skal ringe tele2 i morgen og høre om de snart får m65 på sånn auto mms-oppsett som jeg bare sender fra www.tele2.no Endret 7. juli 2004 av jorg Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 gjør som molna sa og bruk s65 oppsettet Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 gjør som molna sa og bruk s65 oppsettet han har allerede prøvd det sier han jo! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hos meg funkr mms, internett gprs og alt perfekt, men mail er umulig å få til å fungere, har prøvd med forskjellige oppsett (det som var originalt, det jeg fikk tilsendt fra netcom og manuelt fra club-siemens.com) Og to mail kontoer. Ved bruk av instillingene som fulgte med telefonen, står det "kobler opp" helt til jeg trykker rød telefon og går ut av det. Med oppsettet jeg fikk tilsendt, kommer følgende melding opp med en gang "Oppnår ingen forbindelse til konto!". Med club-siemens oppsettet får jeg samme feilmelding som oppsettet jeg fikk fra netcom. Noen andre som har problemer med mail på m65? Er det noe jeg har glemt? eller er det en feil i FW? Har fw04 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Hvilken mailkonto har du? Hotmail greier eller fra internett leverandøren? Vet ikke hvilke mailgreier dette systemet funker på og har ikke prøvd, hvis det funker på Hotmail og/eller Gmail så kunne jeg prøvd... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Hvilken mailkonto har du? Hotmail greier eller fra internett leverandøren? Vet ikke hvilke mailgreier dette systemet funker på og har ikke prøvd, hvis det funker på Hotmail og/eller Gmail så kunne jeg prøvd... Har testa med online.no og futuredt.com funker flott på m55 min med samme oppsett. Endret 10. juli 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
Lech_Nech Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg har kjøpt C65 og er meget fornøyd med den, men jeg vet ikke hvor jeg får mms oppsett til telenor? Lenke til kommentar
jorg Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 ring til telenor sin kundeservice? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Fikk det til, hadde lasta ned feil instillinger fra netcom. Ble overraska over bildekvaliteten når jeg fikk sendt bilder til pcen. Lenke til kommentar
boxer Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 tenkte å kjøpe megen M65 tittet litt rundt på nettet for å sjekke mulighetene på M65 kom over denne under update ligger firmware til de fleste SSiemens telefonene også til x65 serien Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Fikk en M65 i dag. Må si jeg er mektig imponert. Jeg har tidligere hatt null problem med å uttrykke min Siemens-forakt, men denne gangen må jeg ta av hatten for Siemens. Synes ikke telefonen er spesielt pen, men den er heller ikke noe design telefon. Endelig har Siemens klart å lage brukelige menyer. Har tidligere hatet de stygge ikonene og fargene Siemens har valgt i menyene sine, nå ser alt veldig bra ut. Telefonen er rask, selv om den henger litt i menyene av og til. Skjermen er av ypperste klasse, selv om jeg ikke synes den er like god som den på K700i (ja, jeg vet at den på K700i er mindre, men den er klarere). Alt i alt, godt fornøyd. Mye telefon for pengene. Lenke til kommentar
jorg Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 har det kommet firmware for siemens m65? Lenke til kommentar
Help me Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hvordan fungerer den Instant Message greia Siemens M65 har? Kan noen sette opp hva jeg må gå inn på..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå