Hoax Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Er ikke den bare på Tysk? Har drevet å sendt det programet over MSN til noen stykker hehe nå kommer nok den nye versjonen "uten bugs" snart. Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hoax: hold ulovlighetene for deg selv, trenger ikke forsøple denne topicen med det tullet ditt. MPM kan bare lastes ned fra siemens-mobile.com: http://www.siemens-mobile.com/repository/4...1.0.1_de-DE.zip (engelsk versjon kommer visstnok snart. Den forrige ble fjernet pga problemer) SDS funker også fint, velg 'S55': http://www.siemens-mobile.com/repository/1...tup1.0.0.76.zip Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 molna - hvorfor er det bare du som klager her? Gå å lek moderator og politi en annen plass. - Det er IKKE ulovlig selv om Siemens helst ser at det ikke gjøres modifikasjoner på demmes produkter! - Det å fjerne kameralyder ER på egen risk og det opplyste jeg, det er lov å modifisere egene ting som man har kjøpt. - Om noen vil ha SW 6 så er det bare å hente, ikke ulovlig det heller. - Og om noen vil ha engelsk "Siemens mobile manager" som lå åpent ute på nettet, alle kunne hente det, men det ble fjernet pga treghet og bugs og skal legges ut igjenn når den nye versjonen er klar. Gav bare de som spør etter det og vil ha engelsk versjon en mulighet til å få tak i det. Lenke til kommentar
Help me Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Spørsmål: - når jeg går på filming og trykker "record" da kommer det "vent litt" og så går den ut av filmingen. - MMS og GPRS oppsett; jeg har Chess, og må dermed på MAP og MMS oppsett fra Telenor, men når jeg skal bli tilsent oppsett er ikke mobilen min på listen over hvem som kan ta imot. Hva har dere andre gjort? - Det blinker plutselig rødt på siden av telefonen (opp på begge sidene, på det oransje, er dette normalt? - Jeg har mottat noen ringetoner over IR, men når jeg går på toner, så får jeg ikke spilt de av, det er bare en grå mappe med et spørsmåls tegn på. trykker jeg "velg" kommer det bare "send". "flytt", "kopier" "lim inn" og fler. det hadde vært fint om noen kunne svare på dette. Noen som har telefonen. Takk Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Help me: har du prøvd å starte filming med joysticken (fra standby) i stedet? De oransje Dynamic Lights'ene kan du skru av i setup. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Help me Video opptak - Mulig du må slå av og på mobilen for å filme, så tar du joysticken til venstre, det er snarvei til kamera så skal det funke å ta opp film. Det er bare en liten bug som blir reparert snart. WAP og GPRS skal fungere automatisk, bare prøv å gå til startsiden, jeg var også plaget med det men det fungerte etter ettpar forsøk. Lysene som blinker er ikke noe som betyr at noe er feil, du kan stille inn hva de skal blinke for, se manualen. Ringetonene er ikke støttet hvis de kommer opp som grå ? iconer. Er det MIDI eller WAV du har kopiert inn? Hvis det er MIDI filer så bør de funke, andre typer må reduseres kraftig i kvalitet før de funker på mobilen, gjør det med en WAV editor hvis det er WAV lyd du skal ha. Lenke til kommentar
jorg Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 WooHoo!! nå står mobiln min til lading! holder det og lade den i 3 timer? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Lad til lade iconet viser fullt å bruk mobilen til det er tomt så lad å bruk ettpar ganger til så skal batteriet være høvelig innkjørt. Det viktigste er å få batteriet helt fullt og helt tomt. Batteriet tømmes ganske fort når du begynner å knotte og leke med mobilen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Det viktigste er å få batteriet helt fullt og helt tomt. Nei og nei... Har ikke du fulgt med på topicene om batteri-lading? Å lade batteriet helt ut er skadelig for batteriet, så for all del unngå det. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Sier bare det jeg har blitt fortalt i butikk når jeg har kjøpt mobil, de første gangene anbefaltes det å lade opp og ut men etter det så skulle man lade når det var strøm igjenn...Folk sier så mye forskjellig, er vist ingen som vet helt sikkert Sto 2 timer i manualen, noen sier lad over natten Lenke til kommentar
moav Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er det ikke best de første gangene. Å lade helt opp og så helt ut. Veit at Ion batterier ikke har "minne", men alikevel gode laderutiner skader ikke batteriet. Eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Haha, nå har jeg sittet å lest 41 sider. Ser ut til at mange er fornøyd, men mange teite poster her også. Hoax: Du kan sikkert gjøre hva du vil med mobilen, men tror ikke du har lov til å si offentlig hvordan du gjør ulovlige ting. Lenke til kommentar
Help me Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Help me Video opptak - Mulig du må slå av og på mobilen for å filme, så tar du joysticken til venstre, det er snarvei til kamera så skal det funke å ta opp film. Det er bare en liten bug som blir reparert snart. WAP og GPRS skal fungere automatisk, bare prøv å gå til startsiden, jeg var også plaget med det men det fungerte etter ettpar forsøk. Lysene som blinker er ikke noe som betyr at noe er feil, du kan stille inn hva de skal blinke for, se manualen. Ringetonene er ikke støttet hvis de kommer opp som grå ? iconer. Er det MIDI eller WAV du har kopiert inn? Hvis det er MIDI filer så bør de funke, andre typer må reduseres kraftig i kvalitet før de funker på mobilen, gjør det med en WAV editor hvis det er WAV lyd du skal ha. Jeg har fått ringetonene gjennom IR, fra en SE T610 ? har dette noe årsaken? Jaja.. Og en ting til: EDIT: Jeg fårIKKE sendt noen via IR til andre..? hvorfor dette..? Endret 7. juli 2004 av Help me Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er det ikke best de første gangene. Å lade helt opp og så helt ut. Veit at Ion batterier ikke har "minne", men alikevel gode laderutiner skader ikke batteriet. Eller tar jeg helt feil nå? Gode laderutiner finner du på: http://www.buchmann.ca/article23-page2.asp http://www.batteryuniversity.com/ http://www.batteryuniversity.com/partone-5.htm Konklusjon: Ikke lade helt ut gjerne klattlading. ikke varme. Lykke til med ny telefon. Lenke til kommentar
moav Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg har fått ringetonene gjennom IR, fra en SE T610 ? har dette noe årsaken? Jaja.. Og en ting til: EDIT: Jeg fårIKKE sendt noen via IR til andre..? hvorfor dette..? Jeg har mottat ringetoner fra en SE T610 det fungerte helt fint på min mobil. Klarte også og sende over IR til SE T610 Lenke til kommentar
jorg Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 hmm, jeg sender "siemens m65" til "20789". Men da kommer det bare en melding som det står: "+20789 for WAP/GPRS/MMS innstillinger sendes tekstmelding med <telefon-merke> <modell> til 20789. de har jo mms oppsett på www.tele2.no men ikke for m65.. Lenke til kommentar
Help me Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 hmm, jeg sender "siemens m65" til "20789". Men da kommer det bare en melding som det står: "+20789 for WAP/GPRS/MMS innstillinger sendes tekstmelding med <telefon-merke> <modell> til 20789. de har jo mms oppsett på www.tele2.no men ikke for m65.. Ikke inpoc, ikke netcom eller telenor heller Lenke til kommentar
jorg Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 MMS Oppsett Siemens - M65 MMS Oppsett - Tele2 MVNO Gå inn i menyen Meny - Melding - Instillinger - MMS - velg en Profil - Valg - Gi nytt navn Profilnavn : Tele2 MVNO MMS Valg - Endre instill. Gyldig til: Maksimum Standard prioritet : Normal Avspillingstid : 005.0 sekunder Mottak : Alltid/Ja MMS-relayserver: http://mmsc.tele2.no Velg IP-Instillinger IP adresse: 193.12.40.14 IP-port: 9201 Aktiver - Tilbake (rød telefonknapp) Oppk.profil - velg - endre - finn en tom profil - valg Gi Nytt navn Profilnavn: Tele2 MVNO MMS Valg - Endre innstill. GPRS-data - Rediger GPRS APN: mms.tele2.no Brukernavn: wap Passord: wap Lagre - Tilbake (rød knapp) - Velg - OK -Tilbake (rød knapp) - Aktiver den du laget - Tilbake (rød knapp) til du er ute av menyen La all korrespondanse henge med hvis du har ytterligere spørsmål. Med vennlig hilsen, Tele2 Norge Besøk oss på www.tele2.no om du ønsker å bestille eller lese mer om våre produkter. han tele2fyren sendte meg dette, men plz? skjønner ikke en dritt av det der jeg! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 jorg - Prøv dette Gå inn på "Surf & Fun --> Internett --> Trykk på Valg --> Innstillinger --> Profiler" Fyll ut det du har fått av info på en av plassene som er tom, så kan du prøve å koble opp til internett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå