scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 ulovlig og fjerne den stygge kameralyden ? Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ja, hvorfor tror du disse filene er skjulte? Det er en god grunn til at de er det... Men, helst burde dette være et meny-valg, det er jeg enig i. Får håpe Siemens legger inn det på nyere firmware. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Det er ikke akkurat hardcore cracking å forandre et tall å lage en mappe med en tom fil i. Det er bare å redigere filen tilbake til orginal hvis du er livredd for garanti tull. Ingen finner ut av det med mindre de roter gjennom filene på mobilen og det gjør de ikke på noen verksteder. Lenke til kommentar
Psalm Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det er ikke noe problem å gjøre det over IR. Jeg gjorde det. Man må bruke utforskeren som følger med Mobile Phone Manager. Ikke no problem Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Tror det blir s65, men valget er mellom den og k700 så jeg er veldig usikker. Det er jo siemens lizzm... Jeg er ikke så vant med dem Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Tror det blir s65, men valget er mellom den og k700 så jeg er veldig usikker. Det er jo siemens lizzm... Jeg er ikke så vant med dem Blir du vane med fort, belive me Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 For pokker ... jeg vil ha S65, men vil ikke vente. Trenger sårt en ny mobil. Enten løper jeg å kjøper k700 eller klarer jeg tvinge meg til å vente !! offfff... For bare litt siden var det Siemens cx65/evnt. m65. Da kom jeg inn på forumet for å lese litt om den såg jeg dere hadde laget en tråd om siemens 65 serien tråd (Isom jeg skriver i nå. Her beskrev dere hvor dere gledet dere til modellen kom ut, da satt jeg å tenkte kor glad jeg var at det ikke var jeg som ventet på mobilen. Jaggu sitter jeg selv å venter nå ..... OFFF!!!!! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 .. Kjøp en M65.. Du vil ikke angre Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 .. Kjøp en M65.. Du vil ikke angre ...Kjøp en m65, og du vil angre mener du vel hihi Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 .. Kjøp en M65.. Du vil ikke angre ...Kjøp en m65, og du vil angre mener du vel hihi .. neppe Kjempe mobil det. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Er det mulig å skifte themes, farge på bakgrunn e.l. på M65? Hva med å skrive meldinger - er tastene tunge, eller går det greit å skrive meldinger? Har du/dere kasta den selv i bakken, bare for å teste...? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Ja du kan skifte themes, ligger flere inne. Farge på bakgrunnen - Holder på å rote litt med det, Enkleste måte er nok å lage JPG bilde å kopiere til mob som wallpaper... Tastene er ikke utpreget harde men litt. Må være sånn så du ikke trykker inn knapper så lett hvis du har den i lommen. Går helt greit å skrive melding med hånden du holder mobilen i. Kjøp deg egen mobil å kast i bakken, ingen er så dum at de kræsjtester en splitter ny mobil bare fordi det står at den skal tåle det. Endret 6. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Farge på bakgrunnen - Holder på å rote litt med det, Enkleste måte er nok å lage JPG bilde å kopiere til mob som wallpaper... Nå var det kanskje ikke wallpaper han tenkte på, men heller bakgrunnen i menyene. Og der kan man også bruke bilder. Disse blir visende til og med under SMS-skriving Lenke til kommentar
jorg Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 hvor lenge og hvor mange ganger skal jeg lade den? trenger et sikkert svar Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Er det minne kort muligheter og eller mp3 spiller i noen av disse 65-erne? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) molna - Skjønte at det var fast endring på alt av bakgrunnsfarger han mente, holder på å finne ut av dette. JPG var bare en tynn middlertidig løsning. jorg - Lad 2-2,5 timer ikke vits å lade lengre med denne type batteri. Slå av IR og GPRS så sparer du litt batteri. Fant endel greier her http://www.gsmdev.de/ og her www.siemens-multifund.de/update.htm skal undersøke noe av dette... DFLW - S65 har AAC spiller (samme kvalitet som MP3) og memorystick støtte Endret 6. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 www.siemens-multifund.de/update.htm Siden er nede Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 DFLW - S65 har AAC spiller (samme kvalitet som MP3) og memorystick støtte Den støtter RS-MMC for å være mer nøyaktig. Reduced Size MultiMedia Card. Memorystick er navnet på Sony sitt minneformat. Må ikke forveksles Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 www.siemens-multifund.de/update.htm Siden er nede Prøv http://www.gsm-multifund.de/index2.html Lenke til kommentar
v0id Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Endelig kvitt den &%¤# kameralyden! Takk. Fungerte som en drøm via IR. Softwaren man bruker på PC-en ligger her: www.m65.info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå