Gå til innhold

Siemens 65 serien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det om å gjøre å skryte av hvem som fikk M65 gunstigst her eller :ermm:

Jeg betalte bortimot 3000kr for min telefon, som i tillegg er en hacka Telenor-versjon, som selskapet har fiksa på selv..

Så jeg er ikke fornøyd med den lave prisen dere andre betaler, så slutt å skryt :cry::roll:

Uansett, sett bort fra prisen er jeg veldig fornøyd med min M65, den er helt klart bedre enn T630, som jeg også har prøvd. Det er forresten den mest høyverdige telefonen jeg har vært borti også, noe den 9 gram tunge metallbøyla sikkert gjør et bidrag med. :)

Den kameralydfjerne metoden var fin, selv om jeg synes det er dårlig av Siemens å ikke la oss forbrukere fjerne denne ved en rute i ringetone-menyen.. på en annen side, med denne telefonen var det vanskelig å ta bilder i smug :!:

Lenke til kommentar

Synes det var enda dårligere å ta bort Siemens Mobile Phone Manager fra internett siden demmes, hvis de ikke legger ut den nye snart så legger jeg ut den gamle som lå der.

Det med kameralyden er for å forhindre snikfotografering og sånnt, men når man har kjøpt en vare og eier den så kan man gjøre de modifikasjonene man vil, så da er det bare å ta den bort.

De kunne lagt inn en annen lyd ihvertfall, den som er (var i mitt tilfelle :p) der hørtes ut som et slærkete gammelt engangskamera.

Lenke til kommentar

Dere må jo se sammenhengen, ikke bare på butikken, her er det et lass med mobiler som skal fra fabrikk til det aktuelle landets hovedlager, derfra til underleverandører og så til butikkene... Hvis det drar ut tid på en av plassene her så blir det forsinkelser.

Butikker selger jo bare varer de har, kan ikke selge noe de ikke hart fått inn enda, så det er ikke butikkene det er noe galt med (med mindre de ikke har bestillt varene da) men leveringen til butikken.

At noen butikker har varer før andre er rett og slettfordi de reserverer bestillinger fra hovedlager lang tid i forveien.

Lenke til kommentar

Nei desverre. Filene er jo ikke akkurat skrevet forståelig så det er vanskelig å finne frem, tror de har gjemt kamera timeren godt...

Det ligger forressten en Cx65-M65 software 6 en eller annen plass på internett, uoffisiell fix altså. Har ikke lett no særlig etter den så har ikke link...

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Husk at det er skjulte mapper og filer det er snakk om, så du må ha på "vis skjulte filer og mapper" i windows

Du slår det på her: Min datamaskin -> Tools -> Folder options -> View og kryss av på "Show hidden files and folders

Edit: La det til i "Guiden"

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...