askog Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Er det noen som har satt CX65/m65 opp mot T630, hvem er best. Men med T630's 2mb minne og cif kamera kan den vel egentlig kastes rett i søpla Hva tenker de på Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeg liker cx/m65 bedre enn jeg likte t630. mye bedre skjerm og funksjonalitet. eneste jeg savner litt er blåtann Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 fant nettopp ut at Laptopen til en kompis har IR, hvordan kobler jeg opp mot den ? noen som vet ? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Sett på Ir på laptopen, og mobilen. La de ligge slik at de får kontakt, installer evt. software og fyr løs Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 YEAh! vi fant ut seh.. BILDER: TEMPO POWER Søt liten hund Båten min Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) forresten, noen som vet hvordan man får .wav filer til og funke ? .. Prøvd og stille kvalitet, men ser dårlig ut! EDIT: Oops, sorry, glemte at det fantes EDIT knapp Endret 1. juli 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
v0id Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Fortsatt INGEN som aner hvordan man fjerner kameralyden? Går ikke an å slette den via softwaren til Siemens, da du ikke har "lov" til å rote i systemmappen. Var en tråd om det på Siemens-forumet, men selve fremgangsmåten ble slettet av en moderator. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Har mailet ettpar karer som vet hvordan lyden tas bort, venter svar... Lenke til kommentar
jorg Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 har man mulighet til og skru den på igjen da? mister man all garantien hvis man gjør det? vet ikke om jeg tørs da altså... Lenke til kommentar
Nismoo Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 M65 er veldig bra for spill og det finnes allerede et bra utvalg. Sjekk for eksempel Telenors DJuice-sider på WAP, skal være ca 30 spill til M65/CX65 der. M65 støtter ikke 3D-spill, slik noen påsto lenger opp i tråden her. Kun S65 som støtter det. M65 loader spillene på 1-2 sekunder (ikke 30-60 sekunder som den gamle Siemens 55/60-serien...) Vil disse spillene funke bra på den? http://vg.inpoc.no/din_mobil/javaspill.vsp?showId=38417 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 har man mulighet til og skru den på igjen da?mister man all garantien hvis man gjør det? vet ikke om jeg tørs da altså... Er vel sånn at når du har kjøpt no så kan du gjøre hva du vil med det, men bryter du forseglinger og skrur selv så ryker garantien. Ingen skal få prøve seg med å avfeie garantien min bare pga at jeg har fjernet en lyd fra mobilen, da hadde jeg ringt advokat med en gang hehe Lenke til kommentar
moav Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har en simens m65 og datakabel DCA-510. Nå trenger en "browser" (proagramvare) til å kople meg til mobilen. Noen som har det? Har lett litt rund på de rotete simens sidene, men finner ikke det der. Hjelp Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Vil disse spillene funke bra på den? Generelt vil jeg ikke anbefale å kjøpe spill på Inpoc. De er ikke veldig seriøse og ikke støtter de M65 enda heller... Telenor derimot, støtter M65 såvidt jeg vet. Bare stikk innom WAP'en deres og sjekk, den skal automatisk detekte hvilken mobil du har og liste opp de spillene som er tilgjengelige... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har bestilt meg M65, gratuler meg da Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har kjøpt m65, kjempetelefon Fikk den for 1400 på expert med youngtalk viderføring i 12 måneder. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har kjøpt m65, kjempetelefon Fikk den for 1400 på expert med youngtalk viderføring i 12 måneder. fikk den til 99,- med tele2 plus Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Fikk svar på mail om hvordan man fjerner kameralyden På noen modeller i 65 serien (Jeg har nå testet på M65 og der virket det, samme metoden er brukt på CX65) For å få frem filene det er snakk om må du slå på "Vis skjulte mapper og filer" i Windows. Det slår det på her: Min datamaskin -> Tools -> Folder options -> View så er det bare å krysse av på "Show hidden files and folders" Husk å ta backup av orginal filene! OBS Gjøres på egen risk! Gå til \\Data\System\HMI\profile.pd å ta kopi av filen til PC'n. Åpne profile.PD i notepad eller annen text editor I filen Profile.PD er denne linjen: 000056:T:Camera_Click_0=2:\Default\CameraClickMelody.wav Den må modifisere den til: 000056:T:Camera_Click_0=0:\Default\CameraClickMelody.wav Lagre endringene du gjorde å kopier filen over den orginale filen på mobilen, å endre filen direkte på mobilen går ikke. Nå må du lage en ny mappe i DATA mappen på mobilen, den skal hete Default Lag en txt fil eller noe å rename txt filen til CameraClickMelody.wav Denne filen skal ligge i Default mappen du lagde. ENJOY! Edit: Kraftig redigert, testet og oversatte alt Endret 5. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) moav - Siemens har fjernet softwaren for PC, men det kommer ny forbedret utgave "i juli" Hvis du vil ha den som ble fjernet så er det sikkert noen som kan sende via MSN MPMSetup3.04.21.0SmartSync.zip 76MB stor fil Endret 3. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har kjøpt m65, kjempetelefon Fikk den for 1400 på expert med youngtalk viderføring i 12 måneder. Jeg fikk den for 1200,- eller 1300,- (husker ikke helt ) med Netcom youngtalk 12 mnd Lenke til kommentar
jorg Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Fikk svar på mail om hvordan man fjerner kameralyden På noen modeller i 65 serien (Testet på M65, CX65 og der virket det) Hvis noen får det til så skriv litt mere detaljert hvordan dere gjorde det. OBS Gjøres på egen risk! Hi! Here is the method!! You have to find this file \\Data\System\HMI\profile.pd Then IN THE PROFILE.PD FILE THERE IS THIS STRING: 000056:T:Camera_Click_0=3D2:\Default\CameraClickMelody.wav WELL...YOU HAVE TO MODIFY IT INTO THIS ONE: 000056:T:Camera_Click_0=3D0:\Default\CameraClickMelody.wav AND YOU HAVE TO MAKE A NEW DIR INTO THE DATA DIR CALLED "DEFAULT" AND = PUT INSIDE THE CAMERACLICKMELODY.WAV WITH NO SOUND!!!!!! AND THEN SAVE THE NEW PROFILE.PD!!! ENJOY!! Edit: Hos meg så filen sånn ut når jeg åpnet PROFILE.PD i notepad: 000056:T:Camera_Click_0=2:\Default\CameraClickMelody.wav Men det skader ikke å prøve sålenge du har backup av orginal filen. jeg må vell ha data-kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå