scoot Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 .. Hotmail, nei, uff.. det holder jeg meg unna.. Er det bare meg som synes plexi`n på M65 får meget fort riper ? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Koster penger det også tror jeg... hmmm Prøv mirc da Undernet, server Oslo, kanal #M65 Endret 28. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hm, hjelper det noe og legge inn på nytt dA? v0id, btw, hvordan funker iR via PC ? .. Må man ha PC adapter, forklar ? Du må ha adapter eller en innebygget infrarød port på PCen. Mange laptoper som har dette. Ser forresten veldig kult ut når man har en sånn port på PCen, har mobilen liggende ved siden av og surfer på en plass der en ikke egnentlig har Internett Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Ok, får kjøpe meg datakabel etterhvert! Forresten, hvor lenge varer batteriet deres ? ( M65 ) Endret 28. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Batteriet reduseres raskt hvis du knotter mye på mobilen. Har satt display belysning til 60% og slått av screensaver, tastelyder osv. sånnt hjelper litt. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Til de som venter på S65 er det en glamelding her http://www.myspaceworld.com/default.db2?id=5322 Utklipp: Produktet er ikke tilgjengelig i nettbutikken, men kan kjøpes i de fleste Spaceworldbutikker. Ring din lokale Spaceworld butikk å hør om de har fått dem inn Endret 29. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (S65) kan kjøpes i de fleste Spaceworldbutikker. In your dreams Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Når de er så dumme og skriver det så er det klart det kommer til å ringe en haug med folk å mase. Det får dem til å enteg gi f i å skrive sånnt, eller de tar S65 inn så fort som mulig. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Noen, ring til SpaceWorld, og klag litt, de kan ikke skrive sånn.. Om de ikke har fått den inn da Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ser forresten veldig kult ut når man har en sånn port på PCen, har mobilen liggende ved siden av og surfer på en plass der en ikke egnentlig har Internett Det er vel enda kulere å ha telefonen i lomma, kobla til pc'en med bluetooth, og sitte og surfe en plass der en ikke egentlig har Internett... Vel, nok off-topic. Noen som har snakka med Spaceworld enda? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har nok ikke blitt "lansert" her enda tror da jeg, så tviler at Spaceworld har fått den... Men: Ikke skyt meg om jeg tar feil da Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 En eller annen må nesten sjekke dette Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 S65 Newsflash Distubitøren til SpaceWorld får inn S65 mobiler 5.Juli, så TIDLIGST onsdag - torsdag neste uke skal de dukke opp i butikkene. Har allerede fått min lokale til å bestille å holde av en til meg Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 @hoax: du får ikke lagt inn ny FW bare ved å legge inn alt innholdet i flexmem på nytt Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ... Forklar da mckvakk hmm, hvordan skal jeg forklare tro.. selve programvaren ligger i en annen del av telefonens minne... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 hmm, hvordan skal jeg forklare tro.. selve programvaren ligger i en annen del av telefonens minne... ahh.. Da så.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Kjipers, men men... Håper firmware update finner veien dit hehe, bør komme noe snart ellers så blir jeg hehe Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) W00000t ? Kommer mobilen på Spaceworld FFS ? 5 juli , jeehoo ? Da ska jeg pina meg ha den, noen som vet om Spaceworld har noe tilknyttning til Telenor ? DVS S65 kommer med Telenor Privat+ eller noe ? Jeg kunne også tenke meg en forsikring på saken, har SpaceWold dette ? EDIT: dumme meg såg ikke at det sto nederst Telenor privat + = 1500 Spenn Endret 29. juni 2004 av g0lden Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg synes at S65'en er litt for dyr i forhold til hardware spec. Skjermen er vel litt svak. (oppløsning) Ikke radio eller mp3. Den burde ha god software for å kompansere. mener nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå