scoot Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det klarte jeg etter 1 dag.Det er vel ikke noe å hyle etter .. alltid litt kjiiipt da! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Vet ikke om det her har blitt nevnt i det siste, men Mamoz har nå M65 på lager (uten binding). HER Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 .. hehe, netbutikkene fikk den inn forrige torsdag ja Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Er det bare jeg som har datakabelen eller? Hvis noen andre har, kunne jeg fått en zip/rar fil med kopi av all programvaren som er på M65 da? PM meg for mail adr. Siemens support var ikke særlig behjelpelige Vi har ingen firmware til telefonen tilgjengelig. De eneste som har det, er noen av service-verkstedene. Hvis du tenker på progrmavaren til M65 for PC, så må man laste ned denne selv. Kunne ikke si hvor jeg liksom kunne laste den ned heh... Hadde ikke spurt etter "firmware" engang, sa bare det som orginalt er på M65 Edit: Teletjenester.no har sendt meg nytt batteri i posten uten å si fra om det, får vente på det å se om det problemet ordner seg, litt bedre kundeservice der enn hos Siemens mail og telefon support (Heldigvis) Endret 28. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
v0id Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Softwaren finner dere her. Fungerte som fjell med Infrarød også, så da sparte jeg de pengene til datakabel Nå gjenstår det bare for noen å fortelle hvordan de fikk vekk kameralyden. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) v0id - Vet det er PC software der, men jeg mente det som er "operativsystemet" på mobilen... Det er det jeg vil ha tak i, kan du ikke ta en backup av software over IR, pakke det til RAR eller Zip å maile meg den? Edit, hva med å prøve å slette kamera lyden? ligger nok i system folder Endret 28. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
jorg Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 jeg har hele m65 systemet på dataen jeg, kan sikkert maile det til deg. alle bilder, spill, animations osv er der. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Nice Jorg, sendte PM med mail adresse til deg Skal stå 1 ny melding oppe til venstre hos deg Endret 28. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hm, hjelper det noe og legge inn på nytt dA? v0id, btw, hvordan funker iR via PC ? .. Må man ha PC adapter, forklar ? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Sc0oT - Det er jo verdt å prøve, nå får jeg ny firmware og nytt batteri tilsendt så får vi se... Funket det ikke skulle de sende ny mob så det løser seg jo, men det er jo kjipt at det blir feil med noe som er HELT nytt. IR på PC trenger egen sender, som med bluetooth. Endret 28. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
jorg Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Nice Jorg, sendte PM med mail adresse til deg Skal stå 1 ny melding oppe til venstre hos deg holder på, "Please wait while we upload your file" tar sin tid.. hehe Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 ja det er vel ca 6 MB, må surre litt Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Ok! .. Kjiipt det ja, min funker helt perfekt faktisk! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Ja du zippa det jo... juksemaker hehe ScOoT - Det er bra at mobben din oppfører seg, var bare jeg som var litt uheldig og fikk en med ett eller annet rart på, kjekkt med alt av garanti lover i Norge. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jepp, eneste er jo video opptak, men så lenge man KUN bruker joysticken som snarvei, funker det og ;D Lenke til kommentar
jorg Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) funker ikke og sende deg så mange mb så jeg må sende deg en og en mappe liksom.. hvis du skjønner hoff, skal jeg sende deg en og en fil tar det et helt år.. Endret 28. juni 2004 av jorg Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Går bra det... kan motta filer opptil 10MB pr mail Lenke til kommentar
jorg Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 jeg må betale penger for og sende mail som er over 3 mb ... og ja, jeg bruker hotmail Lenke til kommentar
jorg Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 jeg kan jo sette opp en home konto, men da må dere fortelle meg hvordan jeg gjør det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå