Gå til innhold

Siemens 65 serien

Anbefalte innlegg

Hadde vært lurt og spørre før du kjøper? :p

hvis du blar litt tilbake i postene så finner du komentarer om den.

den har 11 mb.

vet ikke om det tar så lang tid og loade spillene men den skal vist ha mulighet for de "nye" 3d spillene :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært lurt og spørre før du kjøper? :p

hvis du blar litt tilbake i postene så finner du komentarer om den.

den har 11 mb.

vet ikke om det tar så lang tid og loade spillene men den skal vist ha mulighet for de "nye" 3d spillene :yes:

Hehe..joda :p Har lenge siklet på denne mobilen faktisk..måtte bare spørre! Hva mener du med de nye 3D-spillene? :dribble:

Lenke til kommentar

Kjøp sånn ripefjernings pasta for å ta bort småriper. Selges mange plasser til ca 40,-

(En variant som funker veldig bra heter DISPLEX)

Hvordan velger jeg mellom WAP og GPRS på M65? WAP er vel tids betaling og GPRS datamengde?

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
funker bare javaspill på den? Det virker som om alle mobiler som har javaspill bruker så sinnsykt lang tid på å loade spillene..

M65 er veldig bra for spill og det finnes allerede et bra utvalg. Sjekk for eksempel Telenors DJuice-sider på WAP, skal være ca 30 spill til M65/CX65 der.

M65 støtter ikke 3D-spill, slik noen påsto lenger opp i tråden her. Kun S65 som støtter det.

M65 loader spillene på 1-2 sekunder (ikke 30-60 sekunder som den gamle Siemens 55/60-serien...)

Lenke til kommentar
Jeg har bluetooth på pc'en, noen som vet hvordan jeg finner tak i det på pc'en? Skal kjøpe S65 :p

Det kommer automatisk opp når du aktiverer bluetooth på mobilen. Blir nesten det samme som å plugge inn en USB hardware.

Du må ha lagt inn no program som støtter det du skal aktivere med BlueTooth, jeg har lagt ut link ettpar sider tilbake, men det kommer nok ny versjon til du har klart å skaffe deg S65

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...