Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, forklar! Den lyden var noe inn i granskauen irriterende.

Kjøpte foresten telefonen i dag, etter mye styr og mas med vidreføringen. Virker som en grei telefon så langt, men har ikke hatt den mer en 3 timer enda så det er kanskje litt tidlig å si.

Virker kjapp på SMS-skriving iallefall, og ellers også. Kameraet var også kjappt og fint, men litt mørke bilder, synes jeg. Fant ikke noe lystyrke-instilling noe sted.

En god erstatning til den gamle C55-telefonen er den iallefall :p

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg lest de 32 (!) sidene her, men er det bare meg som synes designet på m65 ser helt søppel ut? Gledet meg veldig til m65 skulle komme i butikkene, men da jeg så den i virkeligheten, ble jeg utrolig skuffet! Har riktignok kun sett den ene fargeutgaven, men generellt hele formen på den er grusom - etter min mening.

 

Når det er sagt, så synes jeg også at Siemens har funnet på en bra serie her, gleder meg til S65 kommer, den skal vurderes.

Lenke til kommentar

Har noen batteri problemer andre ikke har nevnt i bugs, så skulle bare prøve før jeg eventuelt må få tilsendt nytt batteri eller hele mobilen til rep.

 

Har målt laderen med multimeter og der er det litt over 8Volt DC så tror ikke det er den, altså batteri og mobil igjenn å teste.

Lenke til kommentar
Har noen batteri problemer andre ikke har nevnt i bugs, så skulle bare prøve før jeg eventuelt må få tilsendt nytt batteri eller hele mobilen til rep.

 

Har målt laderen med multimeter og der er det litt over 8Volt DC så tror ikke det er den, altså batteri og mobil igjenn å teste.

ok,hva slags bateri problemer er det`?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...