Gå til innhold

Siemens 65 serien

Anbefalte innlegg

Mine kilder har feilinformert meg: De hadde lovet meg S65 til idag, men det var som mange av dere har trodd ikke riktig. De venter den nå inn i midten av juli.

datoen på s65 har fremdeles ikke beveget seg over i juli

club-siemens webshoppen får den visstnok inn neste uke eller uka etter

@jorg: videoene er med lyd ja

Endret av mckvakk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yess, får meg en S65 også :p

Dama fant ut at hun ville ha M65, så sa jeg bare "du kan få denne (M65) hvis du kjøper meg en S65 når den komer", og hun sa bare "javell" hehe. Gleder meg til enda mere minne, enda bedre kamera og AAC støtte :thumbup:

Lenke til kommentar
Yess, får meg en S65 også :p

Dama fant ut at hun ville ha M65, så sa jeg bare "du kan få denne (M65) hvis du kjøper meg en S65 når den komer", og hun sa bare "javell" hehe. Gleder meg til enda mere minne, enda bedre kamera og AAC støtte :thumbup:

BURN :devil:

Lenke til kommentar

Hehe, hun har nettopp gått opp i lønn og har ikke så mye å bruke penger på... Bortsett fra meg da :p

Det jeg synes er ganske genialt med alle disse mobilene er at det går ann å slette deler av programvaren, kommer ikke til å gjøre det før jeghar backup av orginal firmware (kan legge den ut på webside til nedlasting i tilfelle noen sletter litt for mye hehe)

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Hehe..

Dama mi syns M65 var så stygg at hun holdt på å ringe MPX og be de slette orderen. Men faen, er jeg som skal ha telefonen!

Telefonen er levert inn på Stokke kl 1521 i dag.

Håper den kommer med posten inatt , evt. jeg har den i morgen :D

Tipper laurdag eg! :D

*glede seg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...