Gå til innhold

Siemens 65 serien

Anbefalte innlegg

Hazzie88 - Jepp, De andre har IR og USB

USB!?!?!

Da gjør det jo ingenting at de ikke har blåtann.

Er det standard usb-plugg i telefonen.. eller må man kjøpe kabel som ekstrautstyr(med en "spesial plugg")

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hazzie88 - Jepp, De andre har IR og USB

USB!?!?!

Da gjør det jo ingenting at de ikke har blåtann.

Er det standard usb-plugg i telefonen.. eller må man kjøpe kabel som ekstrautstyr(med en "spesial plugg")

hehe. Jeg bruker aldri blåtann uansett .. så cx/m 65 passer meg perfekt!

Lenke til kommentar
Nei, ikke USB-plugg.

Det betyr bare at grensesnittet er USB, altså litt raskere enn serie-kabel. Derfor vil ikke de gamle datakablene for 55-serien funke heller tror jeg.

men, det går an og bruke USB til og overføre ting og tang? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Er også en av de som lengter etter en ny mobil som en ikke trenger å være urolig for, dog har jeg ikke bestemt meg for om det blir Siemens M65 eller Nokia 5140 enda.

Jeg er så keen på ny mobil etter at min T68i begynte å bli tregere for hvert tastetrykk at jeg tror nesten jeg kjøper det som kommer først til nettbutikkene.

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Endret av kjello2
Lenke til kommentar
Er også en av de som lengter etter en ny mobil som en ikke trenger å være urolig for, dog har jeg ikke bestemt meg for om det blir Siemens M65 eller Nokia 5140 enda.

Jeg er så keen på ny mobil etter at min T68i begynte å bli tregere for hvert tastetrykk at jeg tror nesten jeg kjøper det som kommer først til nettbutikkene.

Mvh kjello2

JEg ville vel tatt M65 pga skjerm .. ( link til nokia ? ) Og kamera, visst det er den nokia`en jeg tenker på så har den fislete lite funksjoner i forhold til denne siemens`n.. ( jeg snakker av fri munn, correct my mistakes! )

Lenke til kommentar
JEg ville vel tatt M65 pga skjerm .. ( link til nokia ? ) Og kamera, visst det er den nokia`en jeg tenker på så har den fislete lite funksjoner i forhold til denne siemens`n.. ( jeg snakker av fri munn, correct my mistakes! )

5140 har nok like bra kamera.

Ellers er det vanskelig å si hvilken som har best funksjoner. 5140 har blant annet mulighet for GPS-deksel, mens M65 har mulighet for sykkelsett o.l.

Jeg ville klart valgt M65 pga. skjermen.

5140 har samme skjerm som mobiler i slutten av 2002 hadde. Det sier egentlig sitt.

Lenke til kommentar

5140 har nok like bra kamera.

Ellers er det vanskelig å si hvilken som har best funksjoner. 5140 har blant annet mulighet for GPS-deksel, mens M65 har mulighet for sykkelsett o.l.

Jeg ville klart valgt M65 pga. skjermen.

5140 har samme skjerm som mobiler i slutten av 2002 hadde. Det sier egentlig sitt.

Wow, trudde ikke 5140 hadde kamera at all jeg :dontgetit::dontgetit:

Lenke til kommentar

Synes det virker som om Nokia bare pøser ut store mengder mobiler uten konsentrere seg om å lage noe bra, det er bugs og svakheter på alle mobiler, men Nokia har vært værst lenge nå.

Jeg ser ingen grunn til å velge Nokia når det fins så mye annet bra på markedet. Jeg er ikke noe Siemens FanBoy heller... Dette blir min andre Siemens. Min første fikk jeg av mobil repratør (Brukt uavhentet) da jeg hadde min Nokia til reprasjon, da jeg fikk den tilbake fra reprasjon lot jeg den bare ligge, og brukte Siemens mobilen isteden, det sier jo litt.

Dere skal selvfølgelig få kjøpe hva dere vil, men det fins mange bra merker så det kan være lurt å orientere seg litt.

Lenke til kommentar
jeg har sett litt på cx65 nå. har den noe som kan gjør att den kan komunisere me andre telefoner uten og måtte sende meldinger ol. som infarød ting eller noe?

Alle i 65 serien har infarød :) S65 har Bluetooth i tilegg

Lenke til kommentar
Det er nok bare en litt annen utforming på pluggen som skal inn i mobilen men vanlig som skal i PC'n for overføring ja

Nei, pluggen som skal i mobilen er den samme som på C55, S55, C60 osv. Men de mobilene støttet ikke dette USB-grensesnittet.

SX1 har også USB, derfor kan man ikke bruke S55-kabel på SX1 (selv om de har samme kontakten).

Så, SX1-kabel burde funke på 65-serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...