Gå til innhold

Siemens 65 serien

Anbefalte innlegg

Bruker ikke Chess både Telenor og NetCom sine nett, er jo bare å bytte nett å så tegne opp Tele2 abonemang som da blir låst, regner med det er nett lås uten å si det med sikkerhet...

Kan jo maile å spørre ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa...Chess bruker både Telenor og Netcom sine nett. Så lenge telefonene er nettlåst er det intet problem med Chess. Men i det disse telefonene leveres operatørlåst...har de som har tenkt å bruke sitt nåværende abonnement (f.eks. Chess) ett problem.

Kan sende en mail ja...hvis ingen her inne vet de.

Lenke til kommentar
Sc0oT eller hoax, kan dere ikke legge ut en lesertest av mobilen?

tror nok at jeg kommer itl og kjøpe m65 til 2016 kr imorgen :dribble:

er det mulighet for tv på m65 hvis man skaffer et program i framtiden?

noe negativt med mobilen?

noen plastikk følelse?

er den stor og klumpete ?

en liten ting jeg synes er negativt, er at knappene på venstere og høyere rad er litt for myke. synes de skulle vært som midt raden. ellers ingenting egentlig..

Lenke til kommentar
Ser det spekuleres i å kjøpe M65 hos Tele2 for å få ned prisen. Noen som vet om disse telefonene er låst til Tele2? Eller er de nettlåst?

Det jeg tenker på er hvis den kjøpes der kan jeg da fortsatt bruke mitt Chess abonnement på den mobilen.

tele2 låser ikke telefoner

Lenke til kommentar
Ser det spekuleres i å kjøpe M65 hos Tele2 for å få ned prisen. Noen som vet om disse telefonene er låst til Tele2? Eller er de nettlåst?

Det jeg tenker på er hvis den kjøpes der kan jeg da fortsatt bruke mitt Chess abonnement på den mobilen.

tele2 låser ikke telefoner

Vil bare minne om at første opplaget med M65 som kom ut var MED operatørlås til Telenor. Jeg ser dermed ikke bort i fra at det er operatørlås på telefonen.

Men hvem vet!

Tenkte å ringe Tele2 i morgen å høre, men uansett. 7-14 dagers leveringstid blir for lenge for meg :)

Ekspidisjonsgebyr er på 160 kr.. Mitt regnestykke havnet på 2056 kr :)

Lenke til kommentar
"download manager" ? Trenger jeg dette?

Nei. Slett den.

Denne skal liksom gjøre det enklere å laste ned spill, men jeg har funnet ut at den bare gjør det vanskeligere. Enklere å få tilsendt SMS (WAP-push) og bare klikke på linken for å laste ned :)

Telenors WAP-portal har forresten 25-30 spill for M65 (og CX65) allerede :D

Lenke til kommentar
Nei. Slett den.

Denne skal liksom gjøre det enklere å laste ned spill, men jeg har funnet ut at den bare gjør det vanskeligere. Enklere å få tilsendt SMS (WAP-push) og bare klikke på linken for å laste ned :)

Telenors WAP-portal har forresten 25-30 spill for M65 (og CX65) allerede :D

Ok, men når jeg prøver og slette får jeg denne beskjeden: "kan ikke slette" men jeg skal prøve andre metoder, men uansett Hoax, her funka WAP med en gang.. ( :love: sense :p )

Forresten, finnes det ingen nattmodus ? Og hvordan får jeg slettet denne "download manager"

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Nå sitter jeg med m65 i hånda!!

En ting jeg lurer på er om den kan stå på mens jeg lader den? Hvor lenger bør jeg lade den?

Jeg ladet min fra 16:00-21:00 :p Da var det nok synes jeg, jeg hadde den på, og brukte den litt før jeg gikk ut!

Lenke til kommentar

Elorfin - Gratulerer :thumbup:

Nei den var ikke vanskelig å "bygge", men du fikk sikkert samme inntrykk som meg, kinderegg leke hehe :p

jorg - Kommer ann på hvilken type sykkel computer du kjøper, fins vist ihvertfall to typer. Du får bare lete litt å se. Koster sikkert endel, bare blitzen kostet ca 500 :roll:

Lenke til kommentar
Elorfin - Gratulerer :thumbup:

Nei den var ikke vanskelig å "bygge", men du fikk sikkert samme inntrykk som meg, kinderegg leke hehe :p

jorg - Kommer ann på hvilken type sykkel computer du kjøper, fins vist ihvertfall to typer. Du får bare lete litt å se. Koster sikkert endel, bare blitzen kostet ca 500 :roll:

heheheh, var litt kinderegg ja.. Uff, får spare til Datakabel så jeg kan få inn noen ordentelige sanger her ;)

Lenke til kommentar
Holder på å uploade ACC til internett side...får se hva som skjer, skal prøve å skrive inn direktelink på mobilen i "gå til side" å se om det vil downloade

Nr1, om det funker, tell us!

Nr2, hvilken sang?

Nr3, funker det, vil jeg ha URL :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...