Hoax Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Har ikke IR sender, men venter på en datakabel som jeg håper å få i posten i morgen. hentet programmet som skal brukes hos Siemens.com enplass, så det er høvelig klart. Lenke til kommentar
jorg Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) kan man konvertere videofilmer på 10 mb ned litt ? hvordan? Endret 23. juni 2004 av jorg Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Neppe som divx ihvertfall, trenger codec i mobilen for å spille det av isåfall, og det tviler jeg sterkt på at det er hehe. Hvilket filformat tenker du på? det må nok både strippes og komprimeres. får neppe Lord of the rings inn på mobilen Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 det fins programmer som konverterer til 3gp.. kan regnes ut omtrent slik: 1min=ca 1MB Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Nokia Multimedia Converter 2.0 er et meget bra program for konvertering til 3GP Finner det på forum.nokia.com et sted. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du må lage deg en bruker da men, det er jo gratis å registrere deg... Da får du også tilgang til flere forskjellige "utviklings" program. Lenke til kommentar
jorg Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Neppe som divx ihvertfall, trenger codec i mobilen for å spille det av isåfall, og det tviler jeg sterkt på at det er hehe. Hvilket filformat tenker du på? det må nok både strippes og komprimeres. får neppe Lord of the rings inn på mobilen tenker ikke på timers lange videofilmer men minutt-filmer. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Neppe som divx ihvertfall, trenger codec i mobilen for å spille det av isåfall, og det tviler jeg sterkt på at det er hehe. Hvilket filformat tenker du på? det må nok både strippes og komprimeres. får neppe Lord of the rings inn på mobilen tenker ikke på timers lange videofilmer men minutt-filmer. .. skal laste inn masse pr0n jeg ;P Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Siden disse mobilene bare har mono lyd kan det være lurt å kode om MP3 til MP3-mono å så gjøre MP3-Mono om til AAC, sparer endel plass og lyden blir nok mere riktig... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Siden disse mobilene bare har mono lyd kan det være lurt å kode om MP3 til MP3-mono å så gjøre MP3-Mono om til AAC, sparer endel plass og lyden blir nok mere riktig... når får du datakabelen da ? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Håper på at den er her i morgen. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 YEAH! Har denne i min hånd nå! fY SÅ FIN! .. Men en ting, hvor lenge bør jeg lade den? og hvorfor funker ikke vibratoren? noe med at den ikke er ladet opp? Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Vibratoren funker ikke når laderen er koblet i (ikke spør meg hvorfor, men det er slik på alle Siemens-mobiler) La den gjerne ligge på lading til i morgen du. Du kan selvsagt bruke mobilen mens den lader Lenke til kommentar
kristo_l_w Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 yeah! sitter med m65 i hånda nå, 1199,- med youngtalk på elkjøp! fy fader å rå telefon! dette er den mest hardcore telefonen jeg har sett ever tror jeg! men jeg klarer ikke å ta opp video... how? Lenke til kommentar
Navy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Vibratoren funker ikke når laderen er koblet i (ikke spør meg hvorfor, men det er slik på alle Siemens-mobiler) La den gjerne ligge på lading til i morgen du. Du kan selvsagt bruke mobilen mens den lader Sånn er det på Nokia og SE telefoner også.. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 slik er det på alle telefoner. ganske bra egentlig Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 yeah! sitter med m65 i hånda nå, 1199,- med youngtalk på elkjøp! fy fader å rå telefon! dette er den mest hardcore telefonen jeg har sett ever tror jeg! men jeg klarer ikke å ta opp video... how? Hvilken elkjøp butikk har du kjøpt den på? Jeg skulle kjøpe en på tirsdag, men de hadde ikke fått den enda. De sa at den skulle komme på torsdag (i morgen). Lenke til kommentar
jorg Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) mohaha! se her !!!!! regnestykke!: 299 kr koster mobilen 119 kr pr mnd innmelding 199 kr frakt cirka 200 kr 119*12=1428 1428 +299 +199 +200 =2126 kr!!! så hvis man bestiller siemens m65 på www.tele2.no så koster det bare 2126 kr!!! (og da er frakten inni regnestykke) bestiller vell i løped av uken!! Endret 23. juni 2004 av jorg Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) yeah! sitter med m65 i hånda nå, 1199,- med youngtalk på elkjøp! fy fader å rå telefon! dette er den mest hardcore telefonen jeg har sett ever tror jeg! men jeg klarer ikke å ta opp video... how? Det er nok en bug, har mailet Siemens om det og spurt når det kommer firmware update, denne firmwareupdaten skal vist være mulig å downloade rett til mobilen TROR jeg. Jeg legger sikkert link til update ut her når den kommer. Produksjonsdatoen på min mobil var 09.06.2004 så den er rimelig ny, det er vanlig med "barnesykdommer" på så nye mobiler desverre. (trykk *#06# når du er ute av alle menyer så kommer det opp masse info) Edit: Velkommen etter til dagens nye mobil eiere Endret 23. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Må bare si noe etter noen timers bruk, HVOR finner man minnestatus ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå