Gå til innhold

Siemens 65 serien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neppe som divx ihvertfall, trenger codec i mobilen for å spille det av isåfall, og det tviler jeg sterkt på at det er hehe.

Hvilket filformat tenker du på? det må nok både strippes og komprimeres. får neppe Lord of the rings inn på mobilen :p

Lenke til kommentar
Neppe som divx ihvertfall, trenger codec i mobilen for å spille det av isåfall, og det tviler jeg sterkt på at det er hehe.

Hvilket filformat tenker du på? det må nok både strippes og komprimeres. får neppe Lord of the rings inn på mobilen :p

tenker ikke på timers lange videofilmer :D

men minutt-filmer.

Lenke til kommentar

tenker ikke på timers lange videofilmer :D

men minutt-filmer.

.. skal laste inn masse pr0n jeg ;P

Lenke til kommentar
Vibratoren funker ikke når laderen er koblet i (ikke spør meg hvorfor, men det er slik på alle Siemens-mobiler)

La den gjerne ligge på lading til i morgen du. Du kan selvsagt bruke mobilen mens den lader :)

Sånn er det på Nokia og SE telefoner også.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
yeah! sitter med m65 i hånda nå, 1199,- med youngtalk på elkjøp! fy fader å rå telefon! dette er den mest hardcore telefonen jeg har sett ever tror jeg! men jeg klarer ikke å ta opp video... how?

Hvilken elkjøp butikk har du kjøpt den på?

Jeg skulle kjøpe en på tirsdag, men de hadde ikke fått den enda. De sa at den skulle komme på torsdag (i morgen).

Lenke til kommentar

mohaha! se her !!!!!

regnestykke!:

299 kr koster mobilen

119 kr pr mnd

innmelding 199 kr

frakt cirka 200 kr

119*12=1428

1428

+299

+199

+200

=2126 kr!!!

så hvis man bestiller siemens m65 på www.tele2.no så koster det bare 2126 kr!!! (og da er frakten inni regnestykke) :dribble::dribble::dribble:

bestiller vell i løped av uken!!

Endret av jorg
Lenke til kommentar
yeah! sitter med m65 i hånda nå, 1199,- med youngtalk på elkjøp! fy fader å rå telefon! dette er den mest hardcore telefonen jeg har sett ever tror jeg! men jeg klarer ikke å ta opp video... how?

Det er nok en bug, har mailet Siemens om det og spurt når det kommer firmware update, denne firmwareupdaten skal vist være mulig å downloade rett til mobilen TROR jeg. Jeg legger sikkert link til update ut her når den kommer. Produksjonsdatoen på min mobil var 09.06.2004 :wow: så den er rimelig ny, det er vanlig med "barnesykdommer" på så nye mobiler desverre. (trykk *#06# når du er ute av alle menyer så kommer det opp masse info)

Edit: Velkommen etter til dagens nye mobil eiere :p

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...