Bullit Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har gått helt ut av tellingen av hvor mange mobiler jeg har hatt de siste årene, ble litt skadet når jeg jobbet på bilradiospesialisten og hadde ny mobil hver mnd... Uansett M65 ser ut til å være en flott mobil, så spørs om det ikke blir en i fremtiden. Du får holde oss oppdatert Hoax Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 joa, kanskje hu dama er noe å vise til andre? Med mp5-hull rundt bikinilinja Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Kan ikke dere som har fått telefonene legge ut brukererfaringer i prisguiden plz? Hadde vært kult med en liten mini reviw også... Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 jeg skrev lesertest forrige uke, men den har visst ikke dukket opp:( Lenke til kommentar
oc88 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har planer om å kjøpe S65 når den kommer på markedet. Har hatt mobil i 7 år nå, og alltid hatt Nokia telefoner. Hvordan er Siemens telefonene nå? Har N-6600 nå, men har lyst på en mobil med litt bedre oppløsning på kamera, derfor ser S65 perfekt ut. Men hvordan er den i forhold til Nokia? Setter pris på tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Fikk svar av komplett.no at dem kommer til å selge den! Jippi Den skulle komme i prislisten dems så fort som mulig etter at du hadde varenummer og pris fra siemens Lenke til kommentar
jorg Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) kan man ha aac låter på cx65 eller m65? noen andre "kule" ting man kan ha forresten noen som vet hva cirka-prisene på siemens cx65, m65 og k700 er i amerika? kan man kopiere små musikkfilmer til mobilen via infrarød? her ble det mange spørsmål så jeg må slenge på et til hvor mange min/sec lydopptak kan man ta med cx/m/k700 ? Endret 22. juni 2004 av jorg Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Sovnet da jeg skulle lese manualen til M65'en og våknet nå av at jeg fikk sms... Mobilen spratt rundt på bordet og sa boioioing (sånn sprettende fjær lyd) For de av dere som har knottet noen år på Nokia så er det en liten overgang å komme til SMS skriving på denne, men jeg synes det var en forbedring hvis de skal sammenlignes. Når det sitter i fingrene så skal det nok gå unna. Hvis det er noen du ikke vil snakke med, så går det vist ann å blokkere innkommende samtaler bare ved å taste inn oppringerens nummer ser det ut som, har ikke fått testet dette enda, trenger noe å ringe med. Jeg liker alt ved mobilen bortsett fra tidligere nevnte bugs, så derfor får den bare totalt 5 på terningen ved første dags bruk. Når jeg får datakabelen og en firmware update så kandet faktisk hende at terningen triller mot 6. (Nå har jeg ikke hadd så mange mobiler oppgjennom tiden Nokia 3510 var den som måtte gå tilside for M65, så jeg har ikke prøvd lignende før og har lite å sammenligne med) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Sovnet da jeg skulle lese manualen til M65'en og våknet nå av at jeg fikk sms... Mobilen spratt rundt på bordet og sa boioioing (sånn sprettende fjær lyd) For de av dere som har knottet noen år på Nokia så er det en liten overgang å komme til SMS skriving på denne, men jeg synes det var en forbedring hvis de skal sammenlignes. Når det sitter i fingrene så skal det nok gå unna. Hvis det er noen du ikke vil snakke med, så går det vist ann å blokkere innkommende samtaler bare ved å taste inn oppringerens nummer ser det ut som, har ikke fått testet dette enda, trenger noe å ringe med. Jeg liker alt ved mobilen bortsett fra tidligere nevnte bugs, så derfor får den bare totalt 5 på terningen ved første dags bruk. Når jeg får datakabelen og en firmware update så kandet faktisk hende at terningen triller mot 6. (Nå har jeg ikke hadd så mange mobiler oppgjennom tiden Nokia 3510 var den som måtte gå tilside for M65, så jeg har ikke prøvd lignende før og har lite å sammenligne med) hvordan ligger telefonen i hånda? Den alleminiums tingen som går rundt telefonen hva er den til? Lenke til kommentar
jorg Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Sovnet da jeg skulle lese manualen til M65'en og våknet nå av at jeg fikk sms... Mobilen spratt rundt på bordet og sa boioioing (sånn sprettende fjær lyd) For de av dere som har knottet noen år på Nokia så er det en liten overgang å komme til SMS skriving på denne, men jeg synes det var en forbedring hvis de skal sammenlignes. Når det sitter i fingrene så skal det nok gå unna. Hvis det er noen du ikke vil snakke med, så går det vist ann å blokkere innkommende samtaler bare ved å taste inn oppringerens nummer ser det ut som, har ikke fått testet dette enda, trenger noe å ringe med. Jeg liker alt ved mobilen bortsett fra tidligere nevnte bugs, så derfor får den bare totalt 5 på terningen ved første dags bruk. Når jeg får datakabelen og en firmware update så kandet faktisk hende at terningen triller mot 6. (Nå har jeg ikke hadd så mange mobiler oppgjennom tiden Nokia 3510 var den som måtte gå tilside for M65, så jeg har ikke prøvd lignende før og har lite å sammenligne med) hvordan ligger telefonen i hånda? Den alleminiums tingen som går rundt telefonen hva er den til? den aleminiums "tingen" er den "tingen" som beskytter skjermen, skjermen er av plexiglass! men ingen som har svar av den tidligere posten ? "kan man ha aac låter på cx65 eller m65? noen andre "kule" ting man kan ha forresten noen som vet hva cirka-prisene på siemens cx65, m65 og k700 er i amerika? kan man kopiere små musikkfilmer til mobilen via infrarød? her ble det mange spørsmål så jeg må slenge på et til hvor mange min/sec lydopptak kan man ta med cx/m/k700 ? " Endret 22. juni 2004 av jorg Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Elorfin - Den ligger veldig godt i hånden, bra balansert så du skriver lett sms med en hånd. Alu rammen fungerer nesten som en klemme, det er pakning mellom batterilokket og bakdekselet så den beskytter det veldig bra. den nederste orange knotten på bakdekselet er en låseknott for bakdekselet som holder det på plass, det fulgte med en i reserve. Dessuten beskytter rammen displayet hvis mobilen skulle bli liggende med fronten ned, jeg kunne godt ha tenkt meg en svart sånn alu ramme, men details details... Endret 22. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Den orange "tingen" som beskytter kameraet er den enkel å få av og på? Henger den fast i dekslet? Må bare spørre litt. Får min på torsdag så jeg kan ikke angre nå. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 jorg - Har ikke fått testet noe av det, men musikk filmer og sånnt kan du selvfølgelig kopiere inn hvis det er i kompatibelt format. Om du bruker IR eller datakabel skal ikke ha noe å si. Har ikke prøvd å snakke inn lange beskjeder og memos bare for å se hvor lange de kan bli, men du kan vist snakke inn ringelyden din hehe. Siden du kan ta 11 sec video så går jeg utfra at du kan ta opp en god del lyd (istedenfor) det kommer jo ann på hva du lagrer i minnet. aac låter skal være kompatible ja, så også mid og wav filer i noen mapper. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Elorfin - Du tenker på "øyelokket" av gummi ja, det er lett å ta av og på og beskytter bra. ikke permanent montert. Du vrir det bare oppopver når du skal bruke kameraet så det ikke er i veien. det sitter tett over linsen og tåler nok en god dusj vann. Du kan eventuelt ha en hardplast ring rundt linsen istedenfor, den er også grei å bytte, men beskytter ikke så mye. Lenke til kommentar
jorg Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) jorg - Har ikke fått testet noe av det, men musikk filmer og sånnt kan du selvfølgelig kopiere inn hvis det er i kompatibelt format. Om du bruker IR eller datakabel skal ikke ha noe å si. Har ikke prøvd å snakke inn lange beskjeder og memos bare for å se hvor lange de kan bli, men du kan vist snakke inn ringelyden din hehe. Siden du kan ta 11 sec video så går jeg utfra at du kan ta opp en god del lyd (istedenfor) det kommer jo ann på hva du lagrer i minnet. aac låter skal være kompatible ja, så også mid og wav filer i noen mapper. nå ble jeg glad! !! hadde lurt på det lenge nå!! altså at det funker med aac låter på cx65/m65 !! kan man legge aac filer til ringetoner ?! Endret 22. juni 2004 av jorg Lenke til kommentar
storemao Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg ligger egenlig i startgropen for å kjøpe SE K700, enten som erstatning for eller i tillegg til min P900... MEN... jeg er imponert over hva siemens klarer å komme opp med og siemens har i tillegg en kvalitet på sine telefoner som få andre klarer matche... men til det spørsmålet, som jeg håper ikke er besvart mange ganger tidligere her ?? det ser ut til at 65serien har en lavere oppløsning på skjermen enn SE K700... noen som har erfaringer, eller generelle synspunkter på det?? jeg vurderer siemens som et veldig bra alternativ til SE ser dere... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Kan bruke alle kompatible lydfiler til ringelyder Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 YES! telefonen blir mer og mer perfekt syns jeg, om det funker med AAC blir det jo helt genialt! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 storemao - Synes displayet er veldig bra, ikke noen skygger og sånnt, massevis av farger og stort, ingenting negativt med det. Hva du skal med enda høyere oppløsning på en mobil skjønnerikke jeg... Hvis K700 har større display så må den jo ha mere pixler såklart...den får ikke høyere oppløsning fordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå