scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 hehehe, fin telefon ? Ang hvem du burde ta av M og CX65 fotball, så mener jeg klart M65 grunnet beskyttelsen. Tåler mye mer en CX! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Ah fant ettpar bilder som bekreftet at det faktisk ER SX1 kabelen (DCA-540) som skal brukes *Puste lettet ut* Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 CX65 har vist "USB porten" i venstre side eller? Er infrarød-porten det Datakabel-tilkoblingen er på bunnen Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Crap, tror jeg får feil datakabel til M65...Bestillte den som passer SX1, men tror den passer til CX65 og ikke M65 M65 skal nemlig kobles til under på mobilen og CX65 har vist "USB porten" i venstre side eller? samme tilkobling på m65 som på cx65 så du kan bruke samme kabel:) jeg har forøvrig byttet telefon ca en gang i mnd siste halve året Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Jepp, de har den på komplett. bare søk så finner du den. Har funnet ettpar bugs, men det er barnesykdommer, ingenting seriøst... - Kan miste lyden under spilling hvis du bruker pause - Hopper ut av videofilming, men det har jeg ikke bruk for enda. Ettpar ting som er litt dumt; - SMS er skriving går unna og du mister lett oversikten over hvor mange meldinger det blir - Skjermen er aktiv når den lader (Holder på å sjekke om den kan deaktiveres) Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 - Skjermen er aktiv når den lader (Holder på å sjekke om den kan deaktiveres) den skrur seg ikke av etterhvert heller? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 jeg har forøvrig byttet telefon ca en gang i mnd siste halve året Har ikke byttet telefon siden 2000... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Fant plassen der man finner software updates og WAP oppsett osv hos Siemens http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoo...tprvstd,00.html Sålangt ingen patcher til noen i 65 serien, men oppsett og sånnt ligger klart. mckvakk - Kan hende det er noe jeg har stillt på så må sjekke litt frem og tilbake. Edit: Space tasten min er død Endret 22. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 cx og m65 er vel ferdig oppsatt på telenor... Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jepp, de har den på komplett. bare søk så finner du den. Har funnet ettpar bugs, men det er barnesykdommer, ingenting seriøst... - Kan miste lyden under spilling hvis du bruker pause - Hopper ut av videofilming, men det har jeg ikke bruk for enda. Ettpar ting som er litt dumt; - SMS er skriving går unna og du mister lett oversikten over hvor mange meldinger det blir - Skjermen er aktiv når den lader (Holder på å sjekke om den kan deaktiveres) Søkte men fant den ikke! Fant bare M65, leter S65 Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Noen som vet om rs-mmcfunker i noen av disse minnekortleserne: MS/ MS pro, MMC/SD? Har tenkt og kjøpe S65 og lurte derfor på om det gikk ann så jeg slapp og kjøpe USB-kabel Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 cx og m65 er vel ferdig oppsatt på telenor... .. kommer uten operatørlås imorgen ja ? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 da er den nok ikke oppsatt Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Skjermen fader ut under lading, var jeg som hadde stillt på feil plass.Har forresten displayet på 60% og det er mer enn nokk, så det er litt belysning å gå på til det blir mørketid:) Fant også ut at den har filopprydding (defrag) kjekkt Den ble noe raskere etter en cleanup Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hopper ut av videofilming, men det har jeg ikke bruk for enda Skjønte ikke helt. Mener du at ikke har bruk for videofilming ENDA, men vil trenge det senere? Visst det er tilfelle, hvorfor det? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Han ekke på fest nå ? Null damer og filme ? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) x0tic^ - Har ikke noe kult å filme enda... Hvis du ikke vil se en hamster løpe tulling i et løpehjul da Greit å ha video hvis du skal vise noen noe. Sc0oT - Skal nok ut i morgen, men tror ikke jeg får med mye av filmen jeg skal se Hmm nabo dama ligger og soler seg hmm MP5 eller kamera elle melle Endret 22. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå