Hoax Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Nå har jeg knottet litt på min M65 og funnet ut at jeg må lese manualen Nokia'en er allerede gitt bort hehe, VEKK med den Jeg må innrømme at jeg ble en smule overrasket da jeg åpnet (Den lille) esken og fant en pose med deler Litt Kinderegg følelse da jeg måtte sette på stålrammen (Ja den et av metall ) og klikke på ettpar låser å plassere pakning. Å kopiere SIM kortet som Nokia'en har humpet på alt for lenge, var det første problemet jeg møtte, men det skal jeg finne ut av (Dessuten har jeg en datakabel på vei så det skal nok gå bra) Men nå skal jeg ta teoretisk eksamen i Siemens M65 så pjatter jeg mere etterhvert! *Happy* (Postmannen har det vondt nå ) Endret 22. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Nå har jeg knottet litt på min M65 og funnet ut at jeg må lese manualen Nokia'en er allerede gitt bort hehe, VEKK med den Jeg må innrømme at jeg ble en smule overrasket da jeg åpnet (Den lille) esken og fant en pose med deler Litt Kinderegg følelse da jeg måtte sette på stålrammen (Ja den et av metall ) og klikke på ettpar låser å plassere pakning. Å kopiere SIM kortet som Nokia'en har humpet på alt for lenge, var det første problemet jeg møtte, men det skal jeg finne ut av (Dessuten har jeg en datakabel på vei så det skal nok gå bra) Men nå skal jeg ta teoretisk eksamen i Siemens M65 så pjatter jeg mere etterhvert! *Happy* (Postmannen har det vondt nå ) HvA gjorde du med postmannen ditt svin ? ;P Men uansett, er skjermen god? Bra kvalitet ? etc.. FÅ HØRE DA! Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Mpx.no - M65:På lager: Bekreftet 24.06.04 Fjernlager: 100+ (1-3 dager) =D Ja, fortell litt sånn generelt.. så fort som mogleg! Er den på lager hos MPX ? WOW! EDIT: Da stemte det jeg fikk på mail for en gang skyld, fikk opplyst i går at de kom i morgen, og det betyr: JEG FÅR EN I MORGEN ! Endret 22. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ååh, jeg misunner dere alle som ikke har en mor( ) som sier at dere ikke får lov å bruke penger på ny mobiltelefon! Sitter med en SE T310 som joysticken er ødelagt på(nedover "virker" ikke) og får ikke bruke 2800 av 7000 gjenværende kr. fra konf. på ny mob! Blir så forbanna. Jeg trenger jo virkelig ny mob, dere er enig i det sant?? Nå er det like før jeg "plutselig" legger en mob i handlevogna og "plutselig" bekrefter bestilling. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Sc0oT - Skjermen er flott den, stor og god med gode innstillings muligheter, lyden er superb, knappene er bra og presise, god respons på alle operasjoner, vil påstå at den er ganske rask. Har som sagt bare trykket litt på den så skal prøve mere når jeg har lest litt. Kameraet har forresten lysjustering og flott zooming (Plantet 20 skudd fra MP5'en i baken på postmannen da han snudde seg for å gå til bilen, så meg ikke, men bannet som et svin. Han trodde det var noen unger lengre bort i veien så han stoppet å kjeftet på dem hehe I'm ) Endret 22. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Ååh, jeg misunner dere alle som ikke har en mor( ) som sier at dere ikke får lov å bruke penger på ny mobiltelefon! Sitter med en SE T310 som joysticken er ødelagt på(nedover "virker" ikke) og får ikke bruke 2800 av 7000 gjenværende kr. fra konf. på ny mob! Blir så forbanna. Jeg trenger jo virkelig ny mob, dere er enig i det sant?? Nå er det like før jeg "plutselig" legger en mob i handlevogna og "plutselig" bekrefter bestilling. hehe. Når mobilen er ødelagt, hadde jeg nok antageligvis mast! . Mamma er gla for at jeg kjøper meg telefon ( ) siden jeg aldri har med meg min 3210 så mye siden batteriet er dårlig! EDIT @ HOAX. NIIiiice. *gledesegendamer* Endret 22. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Mamma er litt overrasket over at eg kjøpe ny mobil "igjen". Kjøpte SE T100 i fjor februar. Og har totalt hatt 2 mobiler på 3 år. Men så sa eg kor bra telefonen var og den sikkert kjem til å holde ei stund og slikt =) . Og så blir eg den 5. og siste i familien som skaffar meg Siemens. Håpar M65 lever opp til forventningane! PS. Er over 18, så mamma har ingen ting å sei uansett =) hehehe! Her er man 14.. Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Det er jo teit at mamma'er skal ha noe å si uansett! Visst jeg har med meg 100 kr på byn så kan ikke hun bestemme hva jeg skal kjøpe så lenge det er mine penger. Det er jo det samme her bare at det gjelder litt mer penger. Strax noe kommer over 500 kr. så må hun ha noe å si. EDIT:skrifeleif Endret 22. juni 2004 av x0tic^ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 PS. Er over 18, så mamma har ingen ting å sei uansett =) Er man over femten ( jeg tror det var femten men det ermulig at det var fjorten eller seksten også ) har man rett til å bestemme selv over penger man selv har tjent hehehe! Her er man 14.. Men du får jo lov av moren din å kjøpe den Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 heh, mamma syns det var drøyt når jeg nevnte K700 og prisen, og det syntes forsåvidt jeg og.. og da ble det M65 Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Er man over femten ( jeg tror det var femten men det ermulig at det var fjorten eller seksten også ) har man rett til å bestemme selv over penger man selv har tjent Da regner jeg vel med at konf. penger absolutt gjelder som tjent. Det er ihvertfall ikke noen andre enn mine penger! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Men du får jo lov av moren din å kjøpe den I`m a lucky sucker ;P Eller, ok, ho er lei av og ringe til kompiser når man vil ha tak i meg Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Begynna å komme litt off-topic. Men ser problemet scoot, hadde ein kamerat som hadde så dårleg batteri at mora og broren spleisa på ny mobil til han, for dei var så lei av aldri å få tak i han.. =) jepp.. MEn back on topic: HVEM skal ha M65 når den nå kommer uten operatørlås? Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) jeg ska ha m65 (uten operatørlås) Endret 22. juni 2004 av tommmy Lenke til kommentar
fotball Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Er man over femten ( jeg tror det var femten men det ermulig at det var fjorten eller seksten også ) har man rett til å bestemme selv over penger man selv har tjent er 14 år, men mamma lar meg få lov til å bruke pengene mine på det jeg selv vil, men hun skjønner ikke at jeg vil bytte ut min siemens A50 da, så hun henger litt etter. har lyst på c65 eller m65 har ikke helt bestemnt meg da Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Crap, tror jeg får feil datakabel til M65...Bestillte den som passer SX1, men tror den passer til CX65 og ikke M65 M65 skal nemlig kobles til under på mobilen og CX65 har vist "USB porten" i venstre side eller? Blir mye skriving på meg hvis jeg må skrive inn 150 nr manuelt hehe M65'en ligger å blinker med sine 2 kraftige LED's gjennom støtbeskyttelses gummien ved høytaleren, tror den sender morse koder til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå