Gå til innhold

Siemens 65 serien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sc0oT - Hehe ja alle kan gjøre feil, men det bør absolutt ikke skje på sånne plasser som på posten... Kan jo hende at noen blir litt sure og kaster inn en røykbombe :whistle: Eller skyter postmannen med softgun :evil:

hehhe, hadde jeg gjort ;P

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt m65! Får den på torsdag.

Men det som er litt teit det er at de annonserte mobilen i går, men de får den ikke i butikken før på torsdag.

Me jeg har reservert meg en da! :dribble: Der er bare å dra å hente den. :D

Endret av Elorfin
Lenke til kommentar
jeg får bare 11sekunder jeg

nå begynner jeg og tvile på hvor lenge videofunksjonen.

dere sier 11, 13, 15.

men My Webpage sier noe helt annet.

Når jeg går innpå så trykker jeg på specials og så videre "enter specials here"

så kommer det opp et nytt vindu jeg trykker deretter på "you can kick it" og så features, video. Da kommer det opp et bilde av telefonen og en film på skjermen.

der viser det at det går til 30 sec. Hvem skal jeg tro på?

tro på meg som sitter med telefonen i hånda akkurat nå du:)

den har 11 sekunders video uavhengig av om det er med eller uten lyd, den har også bare en oppløsning på videoen.

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvorfor nettbutikkene ikke har fått de to første av de Siemensene på lager ennå. De har jo vært ute i butikkhyllene rundt om kring siden onsdag, torsdag. (Håper ikke dette skjer K700)

Ellers så virka de veldig plastic fantastic i utseendet ja. ( og nei det var ikke en dummy jeg så på)

Forøvrig så snakka jeg med ekspeditør på lokale mobilsjappa og hu sa hu var helt sikker på at S65 kom til uka.

Er det ingen som har noen linker til bilder tatt med kameraet til S65, da jeg tror dette vil være vesentlig bedre enn "megapixel" kameraet til 7610. Hadde vært gøy å sammeligne litt

Lenke til kommentar
Sc0oT - Du trenger ikke quote det som står rett over det du svarer til ;) Ikke ta det ille opp, jeg bare nevner det.

Fordelen med å quote noe som står i den siste posten, som da blir posten over din egen, er at du ikke har noen garanti for at det ikke kommer en post i mellomtiden mens du skriver. Da har du ikke skrevet en svar til posten rett over, men til en post lenger oppi der... Spesielt en fare i slike aktive tråder som denne. :yes:

Forøvrig, Elkjøp har K700 på nettsidene sine, men det er ingen (som jeg har funnet) som har den inne i butikken enda. Men de skal ha fått den inn på sentrallageret sitt, visstnok. For å prøve å få dette tilbake til topic, har de ikke lagt inn CX65, M65 eller S65 på nett enda...

Edit: Jeg er visst en løgner. Ser ut til at det bare er internettsidene som ikke er oppdatert enda... ;) Mange Elkjøp'er som har fått inn K700...

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Lurer litt på hvilke spill og ringelyder som er kompatible med M65, ser ikke mye sånnt for disse mobilene på websider som driver med sånnt...

Edit skrivefeil (Bytte ut ødelagt keyboard)

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Lurer litt på hvorfor nettbutikkene ikke har fått de to første av de Siemensene på lager ennå.

Dette har vel vært forklart 100 ganger før, men la oss ta det en gang til :)

CX65 og M65 selges eksklusivt som Telenor-sperret de første ukene, derfor finner du dem ikke på webshoppene som selger mobiler uten binding.

Hoax: spill til disse mobilene finnes det allerede bra utvalg i, siden de er så populære blandt operatørene. På Telenors WAP-portal er det allerede 25 spill tilgjengelig for CX65 og M65 :D

Endret av molna
Lenke til kommentar

Hoax, ang. quoiting, så er det sant som tjohei sier :) Men uansett, MPX har nå sakt at de får inn en pulje med 55 M65 imorgen, bare og håpe.. :p

YES! Far var nettop nede på Nordialog i byen, de hadde en inne men den var låst, så han stakk bort og bestilte en ULÅST, mens far så på da seff:p Så om leveringa er rask, får jeg meg M65 imorgen :green:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...