Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakket nettop med spaceworld (i Asker).

M65 skulle sendes ut på fredag (11.06) og de regnet med å ha den til mandag.

Han jeg snakket med kunne ikke si noen sikker pris, men han tippet at den ville ligge på mellom 1000 og 1500 med telenor privat. :yes:

 

 

MVH

MEI :dribble:

Lenke til kommentar
Jepp, skal ha en fra 65 serien, jeg lurer også på om det er andre forskjeller på M65 og CX65 enn bare "gummien" :p

 

Har mest lyst på S65 selvfølgelig, men tar like gjerne en CX eller M :thumbup:

Nei, ingen forskjell, bortsett fra ringetoner, bilder osv.

Lenke til kommentar

Noen av disse telefonene fra 65 serien blir nok min neste telefon! Men pleier som regel å vente litt når en ny telefon kommer på markedet får å se om folk opplever noen spesielle feil/mangler først før jeg kjøper!

 

Men Siemens lager jo gode telefoner ...

Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt M65..

Min gode M35 :blush:  begynner å dra på årene!!

Batteriet på 35'en begynner å bli såpass dårlig at jeg ikke kan vente særlig mye lenger.

 

Har skrevet til noen butikker ang. slippdato/pris:

Expert: ingen info

Elkjøp: ingen info

Lefdal: Kommer i slutten av juni, 2395 m. telenor privat abo.

2395,- med Telenor abonemang? Nå kødder du :dontgetit: Det er jo bare noen få hundrelapper billigere enn å kjøpe den uten abonemang.

Dette er telenor Privat-abonnement, altså et abonnement som kun gir en tredjedel av provisjonen man får med Privat+. ;)

 

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe meg noen ny telefon fra denne serien, men derimot er dette en serie jeg garantert kommer til å selge MASSE av, da den er utrolig spennende. I tillegg har det norske folk ganske mye til overs for siemens, så jeg tror disse vil selge en del :)

Lenke til kommentar

Siemens har kanskje ikke vært best på mobiler, men det ser ut til at de har sett på hva folk er ute etter når de skal kjøpe ny mobil, det respekterer jeg veldig.

 

De har ikke bare spikret på et middels bra kamera eller utstyrt dem med så lite minne at du knapt har plass til telefonlisten og ettpar bilder av dama *HostSonyEricssonHost*

 

Bluetooth virker det som om det ikke så enormt mange som bruker, så derfor har de utstyrt bare S65 med det, greit nok...Vil du ha en "65" mobil med Bluetooth så velger du bare denne, og skal du ha en mobil som er med deg på sykkeltur og i slalombakken så har du M65. For vanlig bruk holder det sikkert med en CX65.

 

Det er faktisk ikke så mange mobil produsenter som lager en serie som dekker stortsett alle behov, så dette skal de virkelig ha skryt for hos Siemens *Applaus* :thumbup:

 

Neste serie kommer med MP3 som standard håper jeg :yes:

Lenke til kommentar
Jeg ville vurdert S65, men den har så liten skjerm.

 

Eller er det bare en feil på amobils prisguide.

Den har ikke liten skjerm, den har bare lav oppløsning. Jeg har sett skjermen på M65, som er den samme som CX65 og S65, og den er helt konge. Den er stor og klar og ingen tegn til forvrenging av farger hvis du ikke ser rett på (*host*T610*host*). Men siden den har lav oppløsning, blir "grafikken" litt kornete. Men det har fremdeles bedre fysisk plass til å lage et bedre grensesnitt på.

Lenke til kommentar

1: Hvor i prisguiden mener du skjermstørrelsen står? Den står ikke noe sted i prisguiden. Det er antall pixler som står.

 

2: 65-serien har kanskje få pixler i forhold til K700, men både CX65 og M65 (som kommer veldig snart) har flere pixler i skjermen enn de fleste andre proffmobiler på det norske markedet, med unntak av symbian modellene. Da tenker jeg på bl.a. 6230, T630 og fler.

 

3: 65-serien har store skjermer.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Hoax, du glemte å nevne pris i "talen" din over :p:D

Dette er jo ganske hightech mobiler, de prisene jeg har funnet med prisguide og kelkoo tyder på at de endel billigere enn konkurrentene som selger lignende mobiler.

 

Håper bare de kommer snart... Utålmodig :p

Lenke til kommentar
Jeg ville vurdert S65, men den har så liten skjerm.

 

Eller er det bare en feil på amobils prisguide.

den har ikke liten skjerm, den er på størrelse med nokai 6600.Bare 3mm mindre på den ene siden......men lrte på når siemens s65 kommer?

Snakket med MPX, de sier den skal komme i juli :) ( DE BEKREFTET OG AT SIEMENS M65 blir sendt ut den 11-06, og vil mest sansynligvis bli lagt ut for salg/kommet på lager 14-15.06 :D *glede seg*, den skal nemlig jeg ha :D

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...