mckvakk Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 hvor lang tid tar det etter du har tatt et bilde til du får det vist på skjermen? det sies at man kan ta video i 15 sec, og det er vanlig mms lengde. men hvis man ikke velger og sende den, kan man da fortsette helt til minne er brukt opp? 11 sec video.. bildet kommer faktisk med en gang:) 11 sec, huff jeg som trodde det var mere .. er det da ? .. Er det ikke 15 ? nope, 11 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 hvor lang tid tar det etter du har tatt et bilde til du får det vist på skjermen? det sies at man kan ta video i 15 sec, og det er vanlig mms lengde. men hvis man ikke velger og sende den, kan man da fortsette helt til minne er brukt opp? 11 sec video.. bildet kommer faktisk med en gang:) 11 sec, huff jeg som trodde det var mere .. er det da ? .. Er det ikke 15 ? nope, 11 hm. jaja! Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 hm. jaja! men la nå for all del ikke det hindre deg i å velge telefonen:) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Kjøper du S65 og en stor memorystick så kan du jo filme endel. Revurdere modell valg hvis det er viktig. Tror det blir brukbar pris på den også iløpet av kort tid. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Skal kjøpe S65 jeg og tror jeg Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Noen som vet om S65 har stereo på aac spillern sin? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hm. jaja! men la nå for all del ikke det hindre deg i å velge telefonen:) For all del, 11sec er mer en nok til og fange opp små øyeblikker, om jeg må kunne filme lenge og i god kvalitet, kjøper jeg digitalt kamerA! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Noen som vet om S65 har stereo på aac spillern sin? Ikke godt å si, fant bare dette "The original accessory list does not include a MP3 stereo handsfree" SX1 som har samme type kontakt i mobilen har ihvertfall stereo... Endret 21. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Fått M65`n eller? .. blir utålmodig på dine vegne ;P Lenke til kommentar
jorg Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hvor lang tid tar det etter du har tatt et bilde til du får det vist på skjermen? det sies at man kan ta video i 15 sec, og det er vanlig mms lengde. men hvis man ikke velger og sende den, kan man da fortsette helt til minne er brukt opp? 11 sec video.. bildet kommer faktisk med en gang:) 11 sec, huff jeg som trodde det var mere .. er det da ? .. Er det ikke 15 ? nope, 11 m65 er det og på 11 sec? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Fått M65`n eller? .. blir utålmodig på dine vegne ;P Ringte (Som lovet) nettopp og fikk sporings nummeret og gjett hva, posten har sendt hele rukkla til TROMSØ istedenfor Trondheim hvor jeg er nå, jeg må bare le av inkompetent postsystem, hadde dette vært i USA så hadde jeg saksøkt dem (Kontaktet posten etterpå og de skulle se om de fant pakken og få sendt den i express så jeg fikk den i morgen.) Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det er 15 sekunder både på M65 og CX65. Noen ganger kan det bli litt mindre, det avhenger av datastørrelsen på opptaket tror jeg. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det er 15 sekunder både på M65 og CX65. Noen ganger kan det bli litt mindre, det avhenger av datastørrelsen på opptaket tror jeg. jeg får bare 11sekunder jeg Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 molna - Om det er med eller uten lyd og hvilke oppløsning du tar opp i har nok endel å si ja, ganske logisk. Det er sikkert regnet ca 10 sec i normalkvalitet, dette finner jeg ut helt sikkert i morgen, så hang on Lenke til kommentar
jorg Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det er 15 sekunder både på M65 og CX65. Noen ganger kan det bli litt mindre, det avhenger av datastørrelsen på opptaket tror jeg. jeg får bare 11sekunder jeg nå begynner jeg og tvile på hvor lenge videofunksjonen. dere sier 11, 13, 15. men My Webpage sier noe helt annet. Når jeg går innpå så trykker jeg på specials og så videre "enter specials here" så kommer det opp et nytt vindu jeg trykker deretter på "you can kick it" og så features, video. Da kommer det opp et bilde av telefonen og en film på skjermen. der viser det at det går til 30 sec. Hvem skal jeg tro på? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Du kan tro på det jeg sa over posten din Lenke til kommentar
rønning Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Noen som vet om S65 har stereo på aac spillern sin? Hvis du leser litt tidligere i emnet finner du ut at den ikke har det. Men jeg skla ha den uansett Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvis du leser litt tidligere i emnet finner du ut at den ikke har det. Men jeg skla ha den uansett Ja, så det nå, etter et litt avansert søk. Mulig det blir K700 på meg istedet... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 K700 Funker nok den også ja, du får se hva som passer deg best Ikkenoen vitsi å kjøpe noe du vet du ikke er helt fornøyd med. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 .. Enig med hoax! ;D .. Men, hadde klikka max på posten, om de hade sendt den feil1 håper du får den i morgen da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå