Hoax Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 får du Mobilen din eller ? Så snart posten får dribblet pakken min hit så Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 får du Mobilen din eller ? Så snart posten får dribblet pakken min hit så hehe, så vidt jeg vet tar det sin tid.. Posten er dyrt og tregt! Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 får du Mobilen din eller ? Så snart posten får dribblet pakken min hit så gled deg Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Gleder meg nesten mest til å kaste Nokia 3510'en Kanskje jeg skulle sprenge den og filme det med M65'en hehe Skal bli morsomt å putte inn SIM og batteri å høre en liflig welcome melodi å knotte i vei ja, håper så indelig jeg har den i morgen. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 pakkespor er en fin ting? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 er s65 rask på menyer? skrive mld. så du ikke trenger å vente? noen som vet det? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvordan funker firmware oppgraderinger til nye telefoner? Kan man gjøre det selv hjemme eller må man komme seg til en butikk? Hvis jeg bestiller over internett fra telebutikken kan jeg da få firmwaren oppgradert på feks elkjøp? Jeg spør fordi det var noen som sa at det var en del bugs på disse telefonenen... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 er s65 rask på menyer? skrive mld. så du ikke trenger å vente? noen som vet det? CX65 og M65 skal være det, så regner med at resten av 65 serien er det og Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Noen som vet når det kommer en test av S65? Skal ha ny telefon og S65 ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Noen som vet når det kommer en test av S65? Skal ha ny telefon og S65 ser veldig bra ut. først må den komme ut Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Gleder meg nesten mest til å kaste Nokia 3510'en Kanskje jeg skulle sprenge den og filme det med M65'en hehe Skal bli morsomt å putte inn SIM og batteri å høre en liflig welcome melodi å knotte i vei ja, håper så indelig jeg har den i morgen. Samme har jeg tenkt på. Ødlegge min 3510i mens jeg filmer det emd m65 Tenkte jeg kanskje skulel prøve å smelte den. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Gleder meg nesten mest til å kaste Nokia 3510'en Kanskje jeg skulle sprenge den og filme det med M65'en hehe Skal bli morsomt å putte inn SIM og batteri å høre en liflig welcome melodi å knotte i vei ja, håper så indelig jeg har den i morgen. Samme har jeg tenkt på. Ødlegge min 3510i mens jeg filmer det emd m65 Tenkte jeg kanskje skulel prøve å smelte den. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 pakkespor er en fin ting? Fikk ingen "tracking" kode, og den kommer ikke noe fortere frem uansett. Er bare glad den er på vei Nå bare MÅ den komme på mandag, posten klarer alltid å dra ut tiden Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 pakkespor er en fin ting? Fikk ingen "tracking" kode, og den kommer ikke noe fortere frem uansett. Er bare glad den er på vei Nå bare MÅ den komme på mandag, posten klarer alltid å dra ut tiden Lol, når bestilte du ? og når sendte de den ? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Fikk bestillt den 16. og den ble sendt samme dag, har jeg den ikke mandag så skal jeg ringe å få tracka den å sjekka at ikke postmannen har jokket avgårde med den. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Fikk bestillt den 16. og den ble sendt samme dag, har jeg den ikke mandag så skal jeg ringe å få tracka den å sjekka at ikke postmannen har jokket avgårde med den. hm, når jeg bestiller har jeg dem somregel dagen etter, MAX 2 dager! Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 er s65 rask på menyer? skrive mld. så du ikke trenger å vente? noen som vet det? cx65 har noen bittesmå forsinkelser i menyen enkelte ganger, men sms går knirkefritt:) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 kommer ikke S65 snart? Venta en god stund på den.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 kommer ikke S65 snart? Venta en god stund på den.. du har ikke lest no særlig i denne tråden, har du? S65 kommer i juli sannsynligvis. Noen her i tråden hevder derimot at den kommer for tidlig, og at den er i butikkene straks. Det tviler jeg dog på. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Kan du legg inn filmer på S65, resten av 65 serien forsåvidt men spesielt S fra data? Det virker logisk for meg siden du kan filme, da burde det jo bare være å endre format, men så igjen har jeg svært dårlig peiling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå