Gå til innhold

Siemens 65 serien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg gikk i regnet i dag, så tenkte jeg; "Faen hellers jævla dritt Nokia.." "Tåler ikke norske forhold med regn og shit"... Nei.. så gikk jeg hjem, sjekket kontoen.. "Nei faaaaen.. skattepengene har jo faen meg kommet", 3 minutter senere på mpx.no .. 4 minutter senere.. Odrebekreftelse på Siemens M65. Lei av dritt Nokia nå.. Takk siemens for at dere har laget en FET mobil som tåler norske forhold sier nå bare jeg! Så var det bare å kvitte seg med den andre driten da..

Noen som har lyst på en Nokia 6230 med 128 MB kort for en billig penge? Dvs. skal ha like mye som Siemens'en kosta meg, si 2799? Billig,billig! :thumbup:

Lenke til kommentar
  Gauty skrev:
Da jeg gikk i regnet i dag, så tenkte jeg; "Faen hellers jævla dritt Nokia.." "Tåler ikke norske forhold med regn og shit"... Nei.. så gikk jeg hjem, sjekket kontoen.. "Nei faaaaen.. skattepengene har jo faen meg kommet", 3 minutter senere på mpx.no .. 4 minutter senere.. Odrebekreftelse på Siemens M65. Lei av dritt Nokia nå.. Takk siemens for at dere har laget en FET mobil som tåler norske forhold sier nå bare jeg! Så var det bare å kvitte seg med den andre driten da..

Noen som har lyst på en Nokia 6230 med 128 MB kort for en billig penge? Dvs. skal ha like mye som Siemens'en kosta meg, si 2799? Billig,billig! :thumbup:

hehehehe. :lol:

Lenke til kommentar
  Sc0oT skrev:
  mckvakk skrev:
nå er den allerede lagt inn på "lesertester" da, så dere får bare vente  :yes:

hehe.. *vente* .. jaja.. Mamoz sier forøvrig at levrandøren skal levere M65 uten operatørlås i neste uke!

telefast har bekreftet dato 21.06.2004 så det kan nok stemme det ja. (dog ville jeg ikke stolt på den datoen);)

Lenke til kommentar
  mckvakk skrev:
  Sc0oT skrev:
  mckvakk skrev:
nå er den allerede lagt inn på "lesertester" da, så dere får bare vente  :yes:

hehe.. *vente* .. jaja.. Mamoz sier forøvrig at levrandøren skal levere M65 uten operatørlås i neste uke!

telefast har bekreftet dato 21.06.2004 så det kan nok stemme det ja. (dog ville jeg ikke stolt på den datoen);)

Det har forresten Mamoz og, 21. mener jeg ;) levrandøren var 95% sikker på dette, er redd for at andre 5% slår inn, men lov og håpe ;D

Lenke til kommentar

Går sterkt utfra at man kan oppgradere "firmware" med den USB datakabelen jeg bestillte :hmm: Hvis det bare er for å ordne lyder og bilder så blir jeg skuffa.

Bugs er det alltid på nye mobiler, men det ordner seg! :thumbup:

Lenke til kommentar
  Hoax skrev:
Går sterkt utfra at man kan oppgradere "firmware" med den USB datakabelen jeg bestillte :hmm: Hvis det bare er for å ordne lyder og bilder så blir jeg skuffa.

Bugs er det alltid på nye mobiler, men det ordner seg! :thumbup:

hehehe.. Jepp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...