genser Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nothingman skrev: får jo ofte subsidiert langt mer enn 600kr da, er en bra deal (eller man gjorde hvertfall) Dårlig artikkel av itavisen.. Det er ikke abbonementet som kan sies opp, det er kun utleveringen av låsekoden til mobilen. Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Da jeg gikk i regnet i dag, så tenkte jeg; "Faen hellers jævla dritt Nokia.." "Tåler ikke norske forhold med regn og shit"... Nei.. så gikk jeg hjem, sjekket kontoen.. "Nei faaaaen.. skattepengene har jo faen meg kommet", 3 minutter senere på mpx.no .. 4 minutter senere.. Odrebekreftelse på Siemens M65. Lei av dritt Nokia nå.. Takk siemens for at dere har laget en FET mobil som tåler norske forhold sier nå bare jeg! Så var det bare å kvitte seg med den andre driten da.. Noen som har lyst på en Nokia 6230 med 128 MB kort for en billig penge? Dvs. skal ha like mye som Siemens'en kosta meg, si 2799? Billig,billig! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Gauty skrev: Da jeg gikk i regnet i dag, så tenkte jeg; "Faen hellers jævla dritt Nokia.." "Tåler ikke norske forhold med regn og shit"... Nei.. så gikk jeg hjem, sjekket kontoen.. "Nei faaaaen.. skattepengene har jo faen meg kommet", 3 minutter senere på mpx.no .. 4 minutter senere.. Odrebekreftelse på Siemens M65. Lei av dritt Nokia nå.. Takk siemens for at dere har laget en FET mobil som tåler norske forhold sier nå bare jeg! Så var det bare å kvitte seg med den andre driten da.. Noen som har lyst på en Nokia 6230 med 128 MB kort for en billig penge? Dvs. skal ha like mye som Siemens'en kosta meg, si 2799? Billig,billig! hehehehe. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Noen som vet noe om batterilevetiden til M65 i forhold til nokia 5140? Ser at noen her på forumet har fått prøvd M65 så jeg tenkte at de kanskje hadde noe å si om dette... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) M65 har 5,5 timer taletid og 300 timer standby. 5140 har 5 timer taletid og 300 standby Endret 18. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) jeg har cx65:D Endret 18. juni 2004 av mckvakk Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) mckvakk skrev: jeg har cx65:D du som henger på C-s.net forum`et ? som egentlig skulle ha m65, men fikk cx65 ? Endret 18. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Sc0oT skrev: mckvakk skrev: jeg har cx65:D du som henger på C-s.net forum`et ? som egentlig skulle ha m65, men fikk cx65 ? jepp Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 mckvakk skrev: Sc0oT skrev: mckvakk skrev: jeg har cx65:D du som henger på C-s.net forum`et ? som egentlig skulle ha m65, men fikk cx65 ? jepp heheheh Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 men etter førsteinntrykket har lagt seg syns jeg den ikke er så ille faktisk. eneste er et par irriterende softwarebugs og den fæle kameralyden Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 mckvakk skrev: men etter førsteinntrykket har lagt seg syns jeg den ikke er så ille faktisk. eneste er et par irriterende softwarebugs og den fæle kameralyden hvordan er den lyden`? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 det er egentlig litt vanskelig å forklare. jeg har nå skrevet en lesertest (er det slik at de må igjennom en godkjenning? hvis ikke har jeg mistet alt jeg skrev:P) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Du må gjennom godkjenning ja, send PM til ZeR0, legg den ut på mobilforumet, og han er grei og flytter den for deg! Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 nå er den allerede lagt inn på "lesertester" da, så dere får bare vente Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 mckvakk skrev: nå er den allerede lagt inn på "lesertester" da, så dere får bare vente hehe.. *vente* .. jaja.. Mamoz sier forøvrig at levrandøren skal levere M65 uten operatørlås i neste uke! Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Sc0oT skrev: mckvakk skrev: nå er den allerede lagt inn på "lesertester" da, så dere får bare vente hehe.. *vente* .. jaja.. Mamoz sier forøvrig at levrandøren skal levere M65 uten operatørlås i neste uke! telefast har bekreftet dato 21.06.2004 så det kan nok stemme det ja. (dog ville jeg ikke stolt på den datoen) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 mckvakk skrev: Sc0oT skrev: mckvakk skrev: nå er den allerede lagt inn på "lesertester" da, så dere får bare vente hehe.. *vente* .. jaja.. Mamoz sier forøvrig at levrandøren skal levere M65 uten operatørlås i neste uke! telefast har bekreftet dato 21.06.2004 så det kan nok stemme det ja. (dog ville jeg ikke stolt på den datoen) Det har forresten Mamoz og, 21. mener jeg levrandøren var 95% sikker på dette, er redd for at andre 5% slår inn, men lov og håpe ;D Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Går sterkt utfra at man kan oppgradere "firmware" med den USB datakabelen jeg bestillte Hvis det bare er for å ordne lyder og bilder så blir jeg skuffa. Bugs er det alltid på nye mobiler, men det ordner seg! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hoax skrev: Går sterkt utfra at man kan oppgradere "firmware" med den USB datakabelen jeg bestillte Hvis det bare er for å ordne lyder og bilder så blir jeg skuffa. Bugs er det alltid på nye mobiler, men det ordner seg! hehehe.. Jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå