Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare lyst tul å opplyse litt her siden det virker som noen rekner litt feil i gledesrusen.

 

3. kvartal er Juli til September, ikke høstemånedene (sep, okt, nov)

Det vil si at det er godt mulig at mobilen er her om 2 uker. (kanskje under det viss Siemens har blitt ferdig før de beregnet, men nå vet ikke jeg når de satte datoen)

 

Måtte bare si i fra da det virket som om noen trodde det var uhyre lenge til tredje kvartal

Lenke til kommentar
de står sikkert lenger forover i tråden, men jeg orker ikke lese gjennom 13 side. Så defor spør jeg om noen vet om det følger med en sånn USB kabel til m65? HVis ikke, noen som vet hvor mye det vil koste å kjøpe en?

Dette følger med i pakken:

 

Handset

Battery Li-ion 750 mAh

Standard Charger

Rubber plugs, Camera lens cap etc.

Manual

AD Leporello

 

Desverre ingen kabel. Hvor mye kabelen vil koste vet jeg ikke, men det sies at den sannsynligvis kan bruke samme kabel som SX1.

 

Skal prøve å finne ut hvor mye SX1'kabelen koster, redigerer innlegget mitt om jeg finner det :)

 

edit:

Denne siden bekreftet det jeg trodde. Siemens DCA-540 funker på hele M/CX/S65 og SX1.

 

Du finner den bl.a. her på komplett for 329 kr.

 

edit2: "Denne siden" linken funker heller dårlig. Trykk på "Siemens accessories compatibility list".

 

Are

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Argh, sånnt irriterer meg max! Hvorfor kan de ikke slenge med en ussel datakabel til sånne mobiler.

 

Ser de har en til 279,- på advance.no http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=p:516655

 

*Banner og fyller ut bestillings skjemaet * :angry:

 

Edit: Advance ble dyrt, bestillte hos komplett. En ussel USB skjøteledning og SX1 kabelen kostet over 500,- Sykt for ettpar ledningstumper :cry: Det svir i Visa'n min :p

 

LiaLoco - Det blir sikkert bra, noe å se frem til :)

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Argh, sånnt irriterer meg max! Hvorfor kan de ikke slenge med en ussel datakabel til sånne mobiler.

 

Ser de har en til 279,- på advance.no http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=p:516655

 

*Banner og fyller ut bestillings skjemaet * :angry:

 

Edit: Advance ble dyrt, bestillte hos komplett. En ussel USB skjøteledning og SX1 kabelen kostet over 500,- Sykt for ettpar ledningstumper :cry: Det svir i Visa'n min :p

 

LiaLoco - Det blir sikkert bra, noe å se frem til :)

Hehehe, stakkars visa`n ;)

Lenke til kommentar
Argh, sånnt irriterer meg max! Hvorfor kan de ikke slenge med en ussel datakabel til sånne mobiler.

 

Ser de har en til 279,- på advance.no http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=p:516655

 

*Banner og fyller ut bestillings skjemaet * :angry:

 

Edit: Advance ble dyrt, bestillte hos komplett. En ussel USB skjøteledning og SX1 kabelen kostet over 500,- Sykt for ettpar ledningstumper :cry: Det svir i Visa'n min :p

 

LiaLoco - Det blir sikkert bra, noe å se frem til :)

Hvis du ser det på en annen side:

 

Er det ikke bedre at de som trenger en datakabel må betale ekstra for den? Istedetfor at alle, da også inkludert de som ALDRI vil bruke den, må betale for den, fordi den er inkludert i pakken?

 

Synes ihvertfall jeg (men selv hadde jeg jo kjøpt kabelen)

Lenke til kommentar

arehei - Når jeg kjøper hovedkort til PC får jeg med SATA kabler IDE kabler og ekstra USB og firewire uttak, kanskje ettpar spill mm, men når jeg kjøper en mobil så får jeg faen ikke med en datakabel engang, det er litt latterlig. skulle selvfølgelig ikke kostet noe mere.

Lenke til kommentar
arehei - Når jeg kjøper hovedkort til PC får jeg med SATA kabler IDE kabler og ekstra USB og firewire uttak, kanskje ettpar spill mm, men når jeg kjøper en mobil så får jeg faen ikke med en datakabel engang, det er litt latterlig. skulle selvfølgelig ikke kostet noe mere.

Så du mener at Siemens skulle lagt ved datakabelen uten at det kostet noe mer?

 

Da hadde de jo tjent enda mindre på den, mobilen er jo allerede svært billig i forhold til hva man får.

 

Sammenligningen med HK til pc synes jeg ikke var helt bra. Alle bruker jo slike ting som IDE/SATA-kabler o.l. og spillene som følger med koster ikke produsenten noe særlig å gi med, pga. sponsing og at de er gamle.

Lenke til kommentar
Redikk:

Hvor har du fått vite det? Håper du har rett! :w00t:

Dette hørte jeg fra Oslo Telecom, de har gode forbindelser med Siemens. Datoen er bekreftet, så nå er det bare å holde ut en drøy uke til :thumbup:

Altså, vil det si at S65 kommer i butikkene i løpet av uken(e) som kommer ? :)

 

Og, når kommer M65 uten noen operatørsperre ? Noen med info ?

 

forresten, Club-siemens.net selger M65 uten operatørlås nå ;) for de som må ha den ;D

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...