daskam Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Remerser skrev: Skjekk ktfw.de Relativt billige + ingen fraktavgift edit: Ble litt i tvil nå, men mener å huske at man ikke må betale frakt :-/ Når du bestiller fra club-siemens.com, er det egentlig KTFW du bestiller fra... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 daskam skrev: Remerser skrev: Skjekk ktfw.de Relativt billige + ingen fraktavgift edit: Ble litt i tvil nå, men mener å huske at man ikke må betale frakt :-/ Når du bestiller fra club-siemens.com, er det egentlig KTFW du bestiller fra... tok deg med noen minutter Men uansett, du er klar over at man må betale den norske momsen, og da ekke den telefonen så billiga a likevell! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Heh... Ok det viste jeg ikke.. En glipp fra meg der, men mener å huske (ser det ikke på sidene) at man slipper å betale frakt, er man interessert kan man jo alltids sende en mail for å dobbelskjekke da... Lenke til kommentar
Redikk Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 kristoffer1989 skrev: skal nok ha en s65 jeg....med blåtann og masse minne men er det noen som vet når s65-en kommer eller? Jeg snakka med Oslo Telecom Alnabru idag. De har gode kontakter med Siemens, er blant de første som får inn nye Siemens-tlf. De får inn S65 slutten av denne uka eller begynnelsen av neste. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Redikk skrev: kristoffer1989 skrev: skal nok ha en s65 jeg....med blåtann og masse minne men er det noen som vet når s65-en kommer eller? Jeg snakka med Oslo Telecom Alnabru idag. De har gode kontakter med Siemens, er blant de første som får inn nye Siemens-tlf. De får inn S65 slutten av denne uka eller begynnelsen av neste. La meg enkelt og greit si det: Jeg tror det når jeg ser det. Siemens S65 skal etter planene komme i kvartal 3. Det er neste kvartal. Er vel lite som tyder på at den kommer før tiden. edit: Velkommen til forumet forresten Endret 16. juni 2004 av arehei Lenke til kommentar
Nothingman Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 men ingen som veit om denne serien har mediaplayer ala sx1 og n-6230? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Tja, ikke godt å si, spør molna han har CX65. Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Nei, jeg har ikke CX65, men jeg bruker en på jobb. Vet ikke hvilke typer filmer den støtter, men 3GP er selvsagt støttet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Har du S65 på jobben også? Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Nei. Ikke enda i allefall... Kun CX65, M65 og C65. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Sorry at jeg spør Molna, men får du ikke inn noen "beta-versjon/prototype" heller, eller må du (for engangsskyld ) vente på en "vanlig" ferdigutviklet versjon..? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Nei, er bare og vente på ulåst telefon nå dere ;D Lenke til kommentar
Redikk Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Flere enn meg som har den urolige følelsen i magen fordi du ikke klarer å vente stort lenger på klarsignal fra butikken om at drømmemobilen endelig er ankommet? Det er nøyaktig to år siden jeg bytta sist, nå er jeg passe sjuk på å bytte! S65 skal erstatte ME45. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Redikk skrev: Flere enn meg som har den urolige følelsen i magen fordi du ikke klarer å vente stort lenger på klarsignal fra butikken om at drømmemobilen endelig er ankommet? Det er nøyaktig to år siden jeg bytta sist, nå er jeg passe sjuk på å bytte! S65 skal erstatte ME45. S65 kommer nok ikke før om en måned, men derimot M65 og CX65 er her, ( CX65 kommer i allefall snart ) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Hei Din Siemens M65 som ble bestillt i går, ble sendt i går. Du har den i dag eller i morgen. Kommer an på posten. Med vennlig hilsen TeleTjenester.no Jeg er SÅ glad, skjønner ikke hvorfor Lenke til kommentar
rønning Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Flere steder som sier at S65 kommer titligere. MPX.no reklamerer med 01.07(ubekreftet). Håper så sinnsykt at den kommer tidligere enn 3, kvartal. Gleder meg så SINNSYKT til den kommer. Er bare så enormt lei av å vente Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hoax skrev: HeiDin Siemens M65 som ble bestillt i går, ble sendt i går. Du har den i dag eller i morgen. Kommer an på posten. Med vennlig hilsen TeleTjenester.no Jeg er SÅ glad, skjønner ikke hvorfor låst elleR? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Jepp, telenor privat + i 12 mnd - 129,- mnd Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hoax skrev: Jepp, telenor privat + i 12 mnd - 129,- mnd Ah, men når du får den, smell inn bilder av og med? Så en dummy i dag, for en skjerm det er ;D Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg håper også at S65 kommer tidligere Har du fått CX65' din nå Hoax? Når du får denn så legg inn bilder av og med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå