scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Je var på CommIT i sandvika i stad for å kjøpe M65. Jeg sykle bortover men et smil om munnen . Da jeg kommer dit må jeg vente litt for det er litt kø. Da det endelig var min tur, gjett hva?!? Da er plutselig serveren til Telenor (som gjør at man kan tegne abbo.) nede Da ble det ikke noe m65 på meg i dag Får prøve en annen dag synd ass.. [ Off-Topic, ja, det er jeg du har på MSN lista di Magnus ] Lenke til kommentar
daskam Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har bestilt CX65 fra club-siemens.com i dag! Prisen ble EUR 276,55, som etter dagens €-kurs er 2295,365 NOK inkludert frakt! VELDIG billig! Bra Siemens Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har bestilt CX65 fra club-siemens.com i dag! Prisen ble EUR 276,55, som etter dagens €-kurs er 2295,365 NOK inkludert frakt! VELDIG billig! Bra Siemens ER DEN LÅST ? Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 tror jeg kommer til å kjøpe en s65 jeg for den er vel den eneste med blåtann...også det minne da gitt Vet forresten noen når s65 kommer?? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har bestilt CX65 fra club-siemens.com i dag! Prisen ble EUR 276,55, som etter dagens ?-kurs er 2295,365 NOK inkludert frakt! VELDIG billig! Bra Siemens ER DEN LÅST ? Kan umulig være det når den blir kjøpt inn fra utlandet. Med mindre telenor har kontakter innad i Siemens eller tollvesen *Grøss* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Har bestilt CX65 fra club-siemens.com i dag! Prisen ble EUR 276,55, som etter dagens €-kurs er 2295,365 NOK inkludert frakt! VELDIG billig! Bra Siemens Hm, må man vurdere! Endret 16. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Den er ikke låst nei. Molna vil nok forklare bedre iogmed at han kan litt mye om c-sm Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ikke låst og den har norske menyer. Står på siden også det: 'All phones in this shop are SIM free and unlocked' Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ikke låst og den har norske menyer.Står på siden også det: 'All phones in this shop are SIM free and unlocked' Ok, men en ting, det kommer ikke tollavgift? Bestilte den nettopp.. hva betyr dette? "You get in approx. 12 hours a second e-mail from [email protected] - please confirm the second e-mail, otherwise we can´t execute your order. " Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 skal nok ha en s65 jeg....med blåtann og masse minne men er det noen som vet når s65-en kommer eller? Lenke til kommentar
Goody Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Trodde kjøp av mobil i utlandet var belagt norsk moms og toll jeg? Blir det så billig da? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Ingen vet sikkert når S65 kommer i butikkene. Bestiller du mobil fra utlandet må du plusse på 24% moms, tror ikke det er toll på det. Edit: daskam 2850+frakt synes ikke jeg er billig...Blir ca så mye med moms Endret 16. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ingen vet sikkert når S65 kommer i butikkene. Bestiller du mobil fra utlandet må du plusse på 24% moms, tror ikke det er toll på det. Edit: daskam 2850+frakt synes ikke jeg er billig...Blir ca så mye med moms fant ut dette selv, faen ass, idioten meg bestilte, men var så heldig at jeg måtte bekrefte bestillingen via mail, og da forklarte jeg situasjonen, regner med at det ordner seg! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har fått svar fra lefdal . Spurte når de fikk inn 65 serien, fikk dette til svar: Hei og takk for din henvendelse! Alle disse modellene er ventet inn i vårt sortimang i juli måned. Ha en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Mai Lefdal Kundesenter Dette lover jo bra Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 uff, jeg vil ha mobil nå ass. Hater telenor sperrene, dessuten må jeg få ordret opp i feilbestillingen på club-siemens.net *ugg* Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Hehe, de kunne jo likegodt sagt tjaa tipper på høsten 2004 Flere som har brent seg på treg leveranse, det er tydeligvis ikke butikkene som bestemmer når de skal ha dem desverre Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Elkjøp og Lefdal er ikke akkurat de raskeste med å gi ut nye produkter, sikkert med tanke på at prisnivået ikke passer deres policy med engang... Lenke til kommentar
daskam Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ingen vet sikkert når S65 kommer i butikkene. Bestiller du mobil fra utlandet må du plusse på 24% moms, tror ikke det er toll på det. Edit: daskam 2850+frakt synes ikke jeg er billig...Blir ca så mye med moms fant ut dette selv, faen ass, idioten meg bestilte, men var så heldig at jeg måtte bekrefte bestillingen via mail, og da forklarte jeg situasjonen, regner med at det ordner seg! NEI Da avbestiller jeg også. Det ble jo ikke så veldig billig da, nei... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Skjekk ktfw.de Relativt billige + ingen fraktavgift edit: Ble litt i tvil nå, men mener å huske at man ikke må betale frakt :-/ Endret 16. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Skjekk ktfw.de Relativt billige + ingen fraktavgift edit: Ble litt i tvil nå, men mener å huske at man ikke må betale frakt :-/ Bare så det er sakt, det er de som "forhandler" på club-siemens.net I allefall de jeg fikk mail fra.. dessuten kommer moms i tilleg i Norge.. HAT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå