Hoax Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 AH selvfølgelig hehe Har rotet så mye gjennom webshops at det begynner å gå i surr her Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 AH selvfølgelig hehe Har rotet så mye gjennom webshops at det begynner å gå i surr her heheheh. Og visst molna snakker sant, skal mobildata få de inn idag Men må på klassetur.. Snakkes Lenke til kommentar
t0ggler Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Tror nok det blir en CX65 på meg... gleder meg til det.. - En av 65'ene må det jo bli, j.... bra serie synes nå jeg!! Endret 19. juni 2004 av oeylille Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Takker for bestillingen av Siemens M65. Tlf. leveres straks vi mottar skjema på fax Med vennlig hilsen Hans Olav Rønneseth MobilData TeleTjenester Nymoens Torg 11 3611 KONGSBERG Besøk oss på vår hjemmeside: http://www.teletjenester.no Breef Breef Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Svar på mailen jeg sendte Siemens: (Lite informativ) Vi har allreden levert disse telefonene, det som tar tid er jo att distributør sender till forhandlerens hovedlager som så sender till butikken. M65 burde allreden være I de større butikkene, viss ikke er den det I løpet av noen få dager. CX65 er også levert, så den burde være I butikk I neste uke. Ha en trivelig dag! Martin Björkman Siemens Business Services Lenke til kommentar
Nothingman Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Noen som veit om telefonene i 65-serien har støtte for streaming(rtsp)? Kjipt å kjøpe en ny telefon idag som ikke kan streame video selvom de er aldri så kule. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Snakka med vår lokale telefonskaffer her på bygda, og han sa at M65 skulle kunne skaffes nå, CX65 første uka i juli og S65 visste han ikke noe om. FYI... Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 MobilData skrev:CX65 er telefonen for folk som har vendt seg til å bruke mobiltelefonen til helt andre ting enn å snakke og tekste. Her snakker vi MMS og multimedieinnhold. Smartphone-lignende Skjermen er nesten like stor som på en PDA, og støtter 65 000 farger. kamera er ekstrautstyr, men har til gjengjeld «røde øyne»-funksjon og blits. Telefoenen minner ikke så lite om Qtek og andre Smartphone-telefoner med Microsoft-programvare. Prisen vil ligge på 3500 med moms, og telefonen vil være å finne i butikken i løpet av annet kvartal. Hva feiler det dem??? Kamra ekstrautstyr? 3500 med moms??? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 WOW, nå synes jeg du bør gi et eksempel på "fint" design... Personlig ville jeg ikke hatt noen av de om de ble kastet etter meg, fordi jeg synes de er stygge. Om du synes de er pene, så er det din sak. Jeg kommer til å le av de som kjøper en telefon i 65-serien fordi den ikke er pen etter min mening - og andre ler sikkert av meg fordi jeg ikke har det. Hadde de presentert 65-serien med et annet utseende som tiltaler meg, så kan det nok hende jeg hadde bladd opp for å kjøpe en av de. Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hva feiler det dem???Kamra ekstrautstyr? 3500 med moms??? Det der ble skrevet da CX65 ble presentert og er selvsagt ikke riktig Blitz er ekstrautstyr, kamera er innebygd. 3500,- m/moms, hvis det stemmer, kjøp et annet sted Lenke til kommentar
rønning Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er masse snakk om CX65 og M65 her nå. Men til S65, på mpx står det: Ubekreftet 01.07.04 Noen som har noe mer sikkert? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 OMG! fikk beskjed på Nordialog at telefonen er låst til Telenor Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det skrev jeg tidlig her i tråden da, at M65 de første ukene selges kun som sperret til telenor Er derfor nettbutikkene ikke får den enda... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Det skrev jeg tidlig her i tråden da, at M65 de første ukene selges kun som sperret til telenor Er derfor nettbutikkene ikke får den enda... .. HATER telenor, skal absolutt ødelegge for oss andre.. BTW, er det mulig og fjerne sperren ? Endret 16. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Takker for bestillingen av Siemens M65.Tlf. leveres straks vi mottar skjema på fax Med vennlig hilsen Hans Olav Rønneseth MobilData TeleTjenester Nymoens Torg 11 3611 KONGSBERG Besøk oss på vår hjemmeside: http://www.teletjenester.no Breef Breef håper for din egenl skyld at du har telenor Edit, whops, glemte edit knappen Endret 16. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Kan nok hende det ja...Var i samme knipen sist jeg kjøpte mobil, men da tok jeg bare det billigste og enkleste jeg klarte å finne (Nokia 3510 m 12 mnd telenor) og nå har det gått ca 2 måneder ut av bindingstiden hehe. Du kan jo bare tegne opp nytt abonemang en plass? De ring kontant abonemangene er jo svindyre i forhold til vanlige abonemang. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Kan nok hende det ja...Var i samme knipen sist jeg kjøpte mobil, men da tok jeg bare det billigste og enkleste jeg klarte å finne (Nokia 3510 m 12 mnd telenor) og nå har det gått ca 2 måneder ut av bindingstiden hehe. Du kan jo bare tegne opp nytt abonemang en plass? De ring kontant abonemangene er jo svindyre i forhold til vanlige abonemang. Holder meg til Sense kontant, trenger ikke noe annet, bare og vente til neste uke får meg da Men, finnes det null måter og fjerne denne sperren på `? (eller er det kanskje ulovlig ) HATER tELeNOr Endret 16. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Det skal være lett å fjerne operatør lås, bare søk litt rundt. Eller bare si fra til de du kjøper den hos at den ikke skal være låst. Det værste som skjer da er at du må betale månedsavgift på abonemanget men du får mobilen billig... Den Entry menyen er verre å få vekk, må omprogramerre mobilen da. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det skal være lett å fjerne operatør lås, bare søk litt rundt. Eller bare si fra til de du kjøper den hos at den ikke skal være låst. Det værste som skjer da er at du må betale månedsavgift på abonemanget men du får mobilen billig... Den Entry menyen er verre å få vekk, må omprogramerre mobilen da. Nei, får vell bare vente da.. Sier jeg får den ulåst neste uke Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Je var på CommIT i sandvika i stad for å kjøpe M65. Jeg sykle bortover men et smil om munnen . Da jeg kommer dit må jeg vente litt for det er litt kø. Da det endelig var min tur, gjett hva?!? Da er plutselig serveren til Telenor (som gjør at man kan tegne abbo.) nede Da ble det ikke noe m65 på meg i dag Får prøve en annen dag Endret 16. juni 2004 av Elorfin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå