Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hostean.net - et bra webhotell?

Anbefalte innlegg

Både i dette forumet og andre steder på nettet så står det å lese at Hostean tilbyr et ypperlig webhotell.

Greit nok, tenker jeg, men ifølge Brønnøysundregistrene ble enkeltpersonforetaket registrert i Enhetsregisteret 5. april i år - hvordan kan folk da være så sikre på at oppetiden er utmerket og problemene fraværende? Det å drive med videresalg av serverplass i et par måneder uten "uhell" kan vel like så godt skyldes flaks? Eller?

Misforstå meg nå rett, jeg er for tiden på jakt etter mitt drømmewebhotell og Hostean ser ut som en innertier for meg, men allikevel... med kun to måneders fartstid, så klarer jeg liksom ikke helt å trykke på bestill-knappen... For alt jeg vet kan det være at Hostean er et innfall som Hr. Nordhaug går lei av i morgen.

Er det noen som kan berolige meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann... Har en kamerat som skaffet seg 1 GB pakke hos dem, og er nå iferd med å bestille hos dem selv da jeg har tenkt å lage en ny webside m/servlets, mest til hobbybruk for min del.

Han jeg kjenner sa at folkene som startet Hostean tidligere har lang erfaring med serverdrift, domenestyring og tidligere webhotellfirmaer. Tror minst en av gutta er avhoppere fra andre steder og som ønsket å starte opp egen business for å konkurrere med sine tidligere arbeidsgivere og var visstnok lei av alle de små useriøse webhotelene der ute.

Har også lest eller hørt (var det her på forumet?) husker ikke helt, at de som driver Hostean er personlig veldig interessert/motivert i driften og tar driften skikkelig seriøst, så at de blir lei og stenger i butikken med det første tror jeg neppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...