Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Treeeeeig DC++!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

over 70% har under 1 Mbit på DC. husk også det at de fleste er på flere hubber samtidig og de fleste hubber har min. krav på 3 slotter.

det du kan gjøre er og sende "personal request" og spørre om han kan gi deg raskere hastighet, eller du kan ta en spansk en og spørre om vedkommende har en FTP server

Lenke til kommentar

Wow!!! Fikk sjekka internett hastigheten, og resultatet var 452kb\s!

er bare....ehh....3600kbit`s for lite :lol: hehe...men men....Tror internetten her holder på å dette ut, kansje derfor det går så treigt på testen....

Men bare for å få sagt det rett ut!!! :angry:

Monet suger!!!! usj! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Farten på DC++ var for det meste mellom 50kb\s og 400kb\s.....Kan jo hende jeg laster ned fra feil folk ;) Men tror egentlig internett leverandøren min (Monet :thumbdown: ) Har gjort noe feil......Internetten detter oxo ut ca 4-5ganger dagen, (som jeg har lagt merke til) :realmad:

Så må få prøvd å kommet meg opp av Go stolen og Riv kjeftn min litt te Kundesupporten demmers ;) hehe....

Endret av TimeBomb
Lenke til kommentar
Wow!!!  Fikk sjekka internett hastigheten, og resultatet var 452kb\s!

er bare....ehh....3600kbit`s for lite :lol:    hehe...men men....Tror internetten her holder på å dette ut, kansje derfor det går så treigt på testen....

Hmm er du sikker på det, hvis du har ei 4 mbit linje så, har du fått det du skal ha hvis du fikk 452KB/s på speedometeret.

Bare leit opp de raske hubbene du.

Endret av XtraPlay
Lenke til kommentar
Hmm er du sikker på det, hvis du har ei 4 mbit linje så, har du fått det du skal ha hvis du fikk 452KB/s på speedometeret.

Bare leit opp de raske hubbene du.

Feil. IT-avisen viser hastigheten i Kbits. Du bør derfor få rundt 4000 kbit/s der.

Lenke til kommentar

Sitter på en del 10mbits hubber, og sjekker ut om jeg finner noen brukbare spill :yes: Går i 30kb\s :thumbdown: uff...jaja.....

Ble forresten målt på Speedometeret til itavisen at jeg hadde ei linje på 0,4mbit.... :thumbdown: heh...Mangler bare så utruuuuuli mye båndbredde.... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...