Gå til innhold

Mappealternativer -> Filtyper

Anbefalte innlegg

Kontroll panel -> Mappealternativer -> Filtyper. "merk" [iNGEN] - Filmappe

Klikk avansert, hvilken handling skal den ha?

Min er satt til "find", tror den skal være satt til "open"

Kan ikke velge open for open er ikke der, må opprette en ny, men hvilket program/dll er det som åpner mapper i windows?

Oppsumering av hendelsen's forløp

Jeg lastet ned noen fine ikoner til windows fra www.HeltTilfeldigNettsted.org. Åpnet kontrollpanelet klikket på mappealternativer, valgte filtyper. endret ikonene osv osv.

Må på en eller annen klønete måte, i et eller annet fjernt øyeblikk ha kommet borti diverse handlinger for diverse filer, ja i hvert fall Filmapper. For når jeg dobbelklikker på en mappe eller en HDD stasjon så åpner windows et søk (fordi den er satt til "find" under filtyper/filhandlinger)

Frustrasjonen er stor!

Hjelp ønskes snarest! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må på en eller annen klønete måte, i et eller annet fjernt øyeblikk ha kommet borti diverse handlinger for diverse filer, ja i hvert fall Filmapper.

Fant akkurat ut at det klønete øyeblikket aldri har funnet sted.

Har ikke peil på hvorfor det skjer, men når jeg velger nytt ikon for Filmapper så forrandres handlingene for Filmappene til "søk ved dobbelklikk" samme gjelder ikoner or andre filtyper, HDD stasjoner, floppy, dvd osv.

Mulig jeg snakker gresk nå, men dette var faktisk litt interessant. Kan man ikke forrandre ikonene uten bivirkninger, eller uten å installere tredjeparts programmer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...