Vakuum Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har kjøpt noen krympestrømper på clas ohlson og håpet det skulle funke med hårføneren jeg hadde, det gjorde det dessverre ikke.. Noen tips om hva som kan brukes? eller må jeg gå til innkjøp av en varmepistol? Lenke til kommentar
alos Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 lighter fungerer ganske bra, eller så kan du bruke fyrstikker. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 En loddebolt kan til nød også brukes. Ikke bruk spissen, men litt lenger opp på halsen hvor det ikke er så varmt. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Lighter ja Bedre krymper skal du betale mye for! Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Lighter ja Bedre krymper skal du betale mye for! Har jo fyrstikker De er ikke så veldig mye dyrere Lenke til kommentar
Lac Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 kokeplata på komfyren funker også bra! Cheers! Lac. Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) bruker en varmluftspistol jeg..... i nød loddebolt'n... Endret 8. juni 2004 av EspenGunnufsen Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 har en varmepistol på clas ohlson, den koster vel ca 100kr skal kjøpe den selv Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Lighter fungerer utmerket hvis du ikke "punktvarmer"....men sprer varmen over et større område. Hårføner har en tendens til å ikke bli varmt nok. Er ikke sikkert kvaliteten på krympestrømper er så veldig bra fra Clas O. heller... (og de er faktisk dyrere en dedikerte elektrobutikker) Men lighter er nok mitt billigste og beste tips.. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 De krympestrømpene jeg har kjøpt på Clas Ohlson har vært helt fine. Det er ganske sikkert varmen det står på. Lenke til kommentar
AccessDenied Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kjøpte en varmluftpistol på Rema til denne oppgaven. Fungerte upåklagelig og var verd de 90-100 kronene jeg gav for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå