Gå til innhold

Artifacts problemer under spilling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En enkel måte å sjekke om det er varmeproblemer som gjør at spill henger seg er å fjerne kabinettdøra og sette en bordvifte til å blåse på skjermkortet, har du ikke det så kan du bekke kabinettet på sida så den varme lufta går rett opp!

Ram brikker (ddr1) som har en freq på opp til 600Mhz kan bli veldig varme, mine brikker (gef4) oppnådde en temperatur på ca 60C før jeg monterte varmespredere på di.

Lenke til kommentar

Har gjort det...

'

Har hatt av sidedøren siden i går og satt en bord vifte til å blåse inn i kabinette.

Dette ga ingen resultater, utenom at komponentene holdt en lavere teperatur. :ermm:

'

Har:

Corsair XMS3200LL DDR-DIMM 512MB PC3200

32Meg x 8, CAS 2-3-2-6-T1, 400MHz

Corsair XMS3200LL DDR-DIMM 512MB PC3200

32Meg x 8, CAS 2-2-2-6-T1, 400MHz

Om dette gir en mening??

Endret av Dj Charlie
Lenke til kommentar

Tenkte å teste ut forskjellige drivere... Noen steder jeg kan få disse? Har hentet ned den nyeste driveren fra Matrox, men hvor er de eldre? kan ikke finne de på siden.

-

Jeg har:

Matrox Parhelia-512 256MB

Windows XP pro

Endret av Dj Charlie
Lenke til kommentar
Tenkte å teste ut forskjellige drivere... Noen steder jeg kan få disse? Har hentet ned den nyeste driveren fra Matrox, men hvor er de eldre? kan ikke finne de på siden.

-

Jeg har:

Matrox Parhelia-512 256MB

Windows XP pro

Har du prøvd kortet i en annen maskin?

Kanskje på tide med nytt kort hvis du har penger nok?

Et 9800PRO koster rundt 1600kr nå..

Lenke til kommentar

Noe av problemene er borte... Fikk hjelpt til en feilmelling jeg hadde i Device Manager (? SM Bus controller )

-

Problemene forsvant i SimCity 4, men har fremdeles noen problemer med at fargen forsvinner (ensfarget / turkis) på bakken under FarCry. Kan dermed ikke se hvordan terrenget beveger seg, ettersom det ligger et "teppe" over det hele.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...