Dj Charlie Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Skjønte ikke så mye av det, men tror ikke det var noen feil Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 En enkel måte å sjekke om det er varmeproblemer som gjør at spill henger seg er å fjerne kabinettdøra og sette en bordvifte til å blåse på skjermkortet, har du ikke det så kan du bekke kabinettet på sida så den varme lufta går rett opp! Ram brikker (ddr1) som har en freq på opp til 600Mhz kan bli veldig varme, mine brikker (gef4) oppnådde en temperatur på ca 60C før jeg monterte varmespredere på di. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Har gjort det... ' Har hatt av sidedøren siden i går og satt en bord vifte til å blåse inn i kabinette. Dette ga ingen resultater, utenom at komponentene holdt en lavere teperatur. ' Har: Corsair XMS3200LL DDR-DIMM 512MB PC3200 32Meg x 8, CAS 2-3-2-6-T1, 400MHz Corsair XMS3200LL DDR-DIMM 512MB PC3200 32Meg x 8, CAS 2-2-2-6-T1, 400MHz Om dette gir en mening?? Endret 9. juni 2004 av Dj Charlie Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Tenkte å teste ut forskjellige drivere... Noen steder jeg kan få disse? Har hentet ned den nyeste driveren fra Matrox, men hvor er de eldre? kan ikke finne de på siden. - Jeg har: Matrox Parhelia-512 256MB Windows XP pro Endret 10. juni 2004 av Dj Charlie Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tenkte å teste ut forskjellige drivere... Noen steder jeg kan få disse? Har hentet ned den nyeste driveren fra Matrox, men hvor er de eldre? kan ikke finne de på siden.- Jeg har: Matrox Parhelia-512 256MB Windows XP pro Har du prøvd kortet i en annen maskin? Kanskje på tide med nytt kort hvis du har penger nok? Et 9800PRO koster rundt 1600kr nå.. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Noe av problemene er borte... Fikk hjelpt til en feilmelling jeg hadde i Device Manager (? SM Bus controller ) - Problemene forsvant i SimCity 4, men har fremdeles noen problemer med at fargen forsvinner (ensfarget / turkis) på bakken under FarCry. Kan dermed ikke se hvordan terrenget beveger seg, ettersom det ligger et "teppe" over det hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå