Dj Charlie Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) HJELP!!! hva er årsaken... Problemet oppstår når jeg spiller (f.eks: SimCity 4) - Skjermbilde forandres til... Hva skal jeg si? en masse mønster i forskjellige farger. Kan ikke tyde hva som egentlig skal være der. Endret 9. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Kjenn etter på rambrikker og kjøleren på kortet ditt, er de "bæl"varme? Har du klokka kortet? Det du kaller mønster i forskjellige farger er artifacts. Kanskje si hvilket kort du har Endret 8. juni 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Sitter med et Matrox Parhelia-512 256MB DDR AGP4X - Har ikke klokket noe, ram brikkene vet jeg har vært veldig varme før, nå vet jeg ikke. (har ikke kjent etter) De fargene kommer som streker i forskjellige tykkelser og rettninger. - Leste også rundt på forumet, fant ut at fler var missfornøyd med Nokia 446PRO (skjerm) Jeg har den, kan den ha noe og si... Endret 8. juni 2004 av Dj Charlie Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Skjermen skal ikke ha noe å si på dette... Skjekk temperaturer du, eventuelt også om kjøleren sitter godt, har opplevd at de kan dette av Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 tror dette er et driver rellatert problem, prøv reinstallering av drivere (de siste) event prøv noen eldre drivere lykke til Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Har kjent etter... Minne brikken var JÆ.... varm!!! Klarte ikke ta på den, måtte slippe for å ikke brenne meg. Kjøleren på skjermkorte satt som den skulle... - - Har testet ut mangre drivere... Ingen resultat... Endret 8. juni 2004 av Dj Charlie Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 hmm, tenke tenke... Har du noe særlig kjøling i kabinettet? Kan hende kortet ikke takler den temperaturen som er der inne... Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Det sitter en vifte på: skjermkort og power. Det er det hele. - Noen gode tips til kjøling av minnebrikker? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du bør sette inn et par kabinettvifter i kabinettet ditt for og få god luftgjennomstrømming. Du kan alltids plasere en kabinettvifte til og blåse på kortet ditt. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tror problemets kilde er funnet... Vifte til å blåse på kortet kan være lurt ja, det skal jeg fikse en av de nærmeste dagene... Bare så synd at jeg må sage i ett kabinett jeg ville jolde orginalt Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Da kjøper jeg et par/tre kjølere med det samme. Noen gode kjølere å anbefale? (80x80) Hvor får jeg strømmen til disse fra, kobles de til hovedkorte? - Har sett noen bilder av kjølere til skjermkort, som moteres rundt. Vil den lille viften på korte komme i veien da? Endret 8. juni 2004 av Dj Charlie Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Tror problemets kilde er funnet... Håper det... Da blir i allefall jeg Happy!!! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 De kobles til hovedkort eller PSU, følger vanligvis med overgang(er)... Du må skjekke hvor store vifter du har plass til i kabinettet. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 det skal være 80x80 Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ja da tar du det, du burde ha minst to. Og kjøp gjerne noen som ikke bråker verre enn ett fly, min regel er aldri over 25dB. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 microplex har et godt utvalg av vifter. 2 eller 3 80x80 vifter burde holde. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kjør med åpen kabinettdør så lenge. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvis du blir plaget med at det blir for varmt i kabinett etter de nye viftene så kjøper du flere + en viftestyring ! Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) En tanke har slått meg!!! Jeg har tidligere hatt problemer da jeg skulle installere en ekstra minnebrikke. Endte med å måtte sette opp hele marskinen på nytt. - Kan dette ha noen sammenheng? Endret 8. juni 2004 av Dj Charlie Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 du kan jo sjekke om det er noe gale med rammen din da http://www.memtest.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå