Nuffern Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Bruker Kazaa på to maskiner hjemme. Problemet mitt er som følger: Hva skjer med de ikke ferdig nedlastede filene mine om jeg flytter de til en annen maskin med Kazaa? Jeg hadde nemlig en del slike dat-filer som jeg flyttet over fra laptopen min til den stasjonære maskina. La dem så i Kazaa-mappen, og det så ut til å fungere fint. Startet opp Kazaa og den fant de nye dat-filene og begynte å laste de ned. Så kommer det store spørsmålet: Hvor blir det av filene etter at Kazaa er ferdig med å laste den ned?! Ligger ikke i Kazaa-mappen! Finner de ikke noen steder på harddisken! Help! -Nuffern Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 ....kazaaMy shared Folder Hvis du ikke finner noe der.. I kazaa: Tools - Options. Velg traffic. Der er det "folder for downloaded files" Dem bør ligge der.. Lykke til. Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 my files-locate file pleier funke Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Skjønner såpass.. det første jeg selvfølgelig gjorde var å sjekke Shared Folder-mappa til Kazaa. Sjekka ut settings'ene også, men ikke noe som ikke stemmer der. Virker rett og slett som om de blir fjerna fra harddisken i det de er ferdig nedlastet. Ganske kjipt når det gjelder flere filer på 700MB.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Passer best under programvare, takk Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Sorry, skal være mer påpasselig hvor jeg poster neste gang ) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Det setter vi alle pris på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå