Gef Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Fant denne guiden som skal vise deg hvordan du skal gjøre ditt X800PRO om til X800XT PE. Les kommentarene nederst på siden før dere begynner. Si ifra om dere får det til! Good Luck! Endret 8. juni 2004 av Gef Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Den linken har vel vært oppe her på forumet i forksjellige tråder de siste dagene. Men det er en god guide, ingen tvil om det... Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 men den virker ikke har prøvd den og. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har ikke alle kortene det har fungert på vært fra Sapphire? Siden de lager kortene for ATi (kan være fler, er ikke sikker), kanskje de beholder de beste sjøl... Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 NEI. http://forums.overclockers.co.uk/showthrea...readid=17234477 POWERCOLOR Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tøft, saken er nå bare om jeg skal vente en måned på X800XT PE, eller kjøpe Sapphire X800PRO i dag og modde det til XT Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 gå for xt for det er ikke alle kort som kan moddes, så mister du garantien og hvist du prøver dette. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tøft, saken er nå bare om jeg skal vente en måned på X800XT PE, eller kjøpe Sapphire X800PRO i dag og modde det til XT syns det ser ut som du bør prøve et Sapphire X800PRO, om kortet funker nå da:P Selv ville jeg gått for ASUS kortet Men ta av kjøleren å se bare, så går det nok fint Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ser ut som om noen har knekt nøtta. ser ut til at det er kjerne basert (GPU kjerne model) sjekk linken http://www.pcunleash.com/bbs/zboard.php?id...&desc=asc&no=26 let me know if it's true:P Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ser ut som om noen har knekt nøtta. ser ut til at det er kjerne basert (GPU kjerne model) sjekk linken http://www.pcunleash.com/bbs/zboard.php?id...&desc=asc&no=26 let me know if it's true:P Er jo nøyaktig samme guiden som Gef linket til i første posten Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Lurer på en ting.. hvordan i all verden klarer gutta å KOMME på slikt? finne ut av dette lissom.. syke syke japser. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 OT: De er koreanere, ikke japanere. Hvordan de kommer på det? Vel, de får vel kanskje tips av folk innen industrien elns. Er ikke sikker sjøl da. Lenke til kommentar
petter_707 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Viste dere at i gamle dager overklokket man 3dkort og andre kort med å sett en blyantstrek mellom to loddinger. Så det holder vel med en blyantstrek her og der så får man et hardbarska 3dkort En blyant er jo bly. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er vel ikke så veldig lenge siden at det var normalt. Tror jeg kan gjøre det med mitt 9700 kort hvis jeg ikke husker helt feil... Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Viste dere at i gamle dager overklokket man 3dkort og andre kort med å sett en blyantstrek mellom to loddinger. Så det holder vel med en blyantstrek her og der så får man et hardbarska 3dkort En blyant er jo bly. En blyant er nok ikke bly, men Karbon (Grafitt). Grafitt leder som kjent strøm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå