Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finnes det fortsatt "kjipe" ISP'er? Hvilke?

Anbefalte innlegg

Bluecom!

1) OH yeah

1a) yes, både min ftp og http står og går nå

1b) ja

1c) Niks, ikke som jeg har lagt merke til

2) En av bluecoms egne (noe sånt : 217.118.xxx.xxx)

3) Time etter time uten shutdown

4) Hvis du tilfeldigvis skulle komme til å sende virus til servern mister du internett tvert. (virus du selv ikke legger merke til)

JEg har ikke opplevd dette men en kammerat fikk sperret tilgangen i hele huset fordi han (ufrivillig) sendte virus av gårde... Har bare hørt om dette tilfellet.

HAr 2048/396 og er meeeget fornøyd. Fri bruk, no software !

helt enig, Bluecome here også, fungerer knirke fritt, men ting du skal være obs på, er f.eks hvis du skal flytte så må du si ifra en gooood stund før, ellers ender du opp som meg... 2 mnd uten internett.

men er ikke helt enig med deg på nr4, jeg har personlig sendt ut virus til kompisser og har ikke fått min linje sperret.. kanskje det var en en-gangs tilfelle? eller måten han sendte viruset på? ...

et ord. Bluecom..

les: Sendt virus til serveren.... altså bluecom serveren, og ikke til kameratene :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg bestilte NGT så sa de 3-5uker tid før jeg hadde det..

men det tok 2og halv uke bare:)

men så har jeg canaldigital også:p å det glemte jeg at de har 2mnd oppsigelsestid så jeg har ngt 1600 og canaldigital 750 i hele sommerferein :roll: men må inrømme at NGT dasser telenor/canal digital å anbefaler alle til å gå for det

fri bruk og høy hastighet

så har du den geniale routern fra de :) åpne å lukke porter etterhvert som du ønsker det;)

Lenke til kommentar
Lyse Internett

1) Ja

1a) Ja

1b) Ja

1c) Tja, Det meste funker, men pågrunn av at du har lokal ip så funker ikkje alt.

2) Lokal, og du får bare 1 fast ip adresse. Dette plager meg i lange baner.

3) Ja, men bare i 10mbit. Får 100mbit frå Lyse sine servere though.

4) Håpløs lang release time på lokale ip addresser. Upload ligger bare på 8mbit mot Download som ligger meir på 12-13mbit(eg vil ha meir upload istedenfor)

Lyse er vel ingen xDSL-leverandør, ikke har de god dekning heller.

Lyse er mao uaktell for 99,99% av norges befolkning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...