Mafo Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Lik pris i Europa Det er ikke akkurat lett å holde styr på ringeprisene når man er i utlandet, noe NetCom nå gjør noe med ved å lansere like priser uansett hvem man ringer - i Europa. Les artikkelen her Lenke til kommentar
beh Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 At prisen er gått OPP til 8 kr for nesten alle land er ikke noe dere er kritiske til? Det var vært få land som var over 8 kr før. Lenke til kommentar
manana Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Dette var en særs lite kritisk artikkel. Er enig med posteren over, dere burde gjort mer grundig journalistikk før dere publiserte denne. Kan nesten virke som om saken er, mer eller mindre, sakset rett fra Netcoms pressemelding, bare se på dette sitatet: Netcom er kjent for å gjøre det enkelt for kunden å beregne noenlunde hvor høy mobilregningen blir, slik at man ikke risikerer å måtte avlyse helgeplanene på grunn av en uventet og slagkraftig faktura.. Er jo ren reklame jo! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 en annen ting er at sms pris på 3 kroner fra feks Tyskland er 3 ganger høyere pris enn snitt der. Laveste er O2 og de neste følger med opptil 1,72 kroner. PS! Disse prisene gjelder kun for private. De med uniontalk/business talk slepper Lenke til kommentar
kain Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Nå kom jeg på hvorfor jeg ikke liker netcom aldri hatt et abb der kommer ikke til å skje heller etter dette møkka firma........... Ja ja får finne noen andre til å sponse min nye mobil da Lenke til kommentar
beh Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 En kommentar fra et offisiellt taterør for amobil hadde vært på sin plass... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Vedkommende som skrev artikkelen er sengeliggende, så han har ikke hatt mulighet for å kommentere. Er enig i at vi kunne gått litt mer i dybden her. Vi har som målsetning å dekke saker på mobil grundigere enn det som gjøres i annen presse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg