Kausebol Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 skal si i fra jeg. grunnen til 18års grense er så man slipper de værste 14issene som skriker ut etc . Så kan man ta en pils og spille litt div saker. med pils så kan til og med cs bli kult Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Da kan jo alt bli gøy da! Men vet du når sånn ca det vil være? Hvor og hvor mange som kommer ca? Lenke til kommentar
lugah Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 tidspunktet er ikke bestemt, på ny året. ca 500 folk Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Bygde-LAN med traktor-konkurranse er alltid gøy. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Bygde-LAN med traktor-konkurranse er alltid gøy. Eh.. Kjører man traktir da eller? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Bygde-LAN med traktor-konkurranse er alltid gøy. Eh.. Kjører man traktir da eller? Nei, man kjører traktor. Lenke til kommentar
iTollerud Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg foreslår http://bondeland.net/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Mye vits å bumpe en 6 år gammel tråd.. Forresten så er det ikke lov med bilder i signatur. Lenke til kommentar
iTollerud Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Mye vits å bumpe en 6 år gammel tråd.. Forresten så er det ikke lov med bilder i signatur. Leste det i det jeg satt bildet der. Jeg goolget Østfold LAN istad og da kom denne tråden. Siden der var så mange som savnet et lan i østfold tenke jeg at jeg kunne skrive inn vårt lan som er snart. Visste ikke at den var 6år gammel btw.. Endret 18. februar 2010 av iTollerud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå