Plomma2 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hva med Østfoldhallen? Husker ikke helt hvor den ligger da, men har vært der en del ganger. Ganske stor. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Hva med Østfoldhallen?Husker ikke helt hvor den ligger da, men har vært der en del ganger. Ganske stor. Tror den ligger ved særp. Men en plass lengre mot nord. Ikke i Moss-Særp-Fr.stad området, men lengre opp sånn at vi her oppe i nord-østfold ikke trenger å dra så langt. I Særp har vi jo allerede et LAN ifra før som går, hvorfor da ta det på nesten samma sted? Lenke til kommentar
lugah Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 jeg har arangert lan i mysen før.. Julelan... det er det massevis av lokalet vi kan bruke jeg kan fikse det for en billig penge... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 et stort lan i Askimhallen hadde jo vært noe ...plass til ganske mange der, bare folk tar initiativ og viser interesse, så hadde det vært ganske bra det tror jeg.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hva med Østfoldhallen?Husker ikke helt hvor den ligger da, men har vært der en del ganger. Ganske stor. Var ikke gamesphere i Østfoldhallen? Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 hvorfor ikke bare ta "takeover" på en kjeller nede på grønnland og presse 50-60 svette nerder inn der? har fungert før Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hva med Østfoldhallen?Husker ikke helt hvor den ligger da, men har vært der en del ganger. Ganske stor. Var ikke gamesphere i Østfoldhallen? hehe, det er ikke "bare" å leie Østfoldhallen, ser jo åssen det gikk med GS i år, for liten interesse, ingen party.. Mye greiere å leie eller låne en mindre gymsal med plass til 150-200 hvor man da faktisk får gjennomført partyet, selv med ett færre antall deltakere. Også mindre sjanse for at noe går gæli, spesiellt om man ikke har arrangert store partyer før.. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 et stort lan i Askimhallen hadde jo vært noe ...plass til ganske mange der, bare folk tar initiativ og viser interesse, så hadde det vært ganske bra det tror jeg.. Det hadde jo vært bra. Vist noen lager en internett side med påmelding til LAN, henger opp reklamer rundt. Og da det nærmer seg en del folk som vil bli med setter vi et tidspunkt hvor det blir LAN... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hørtes ikke ut som noen god ide, mye jobb, som sannsynligvis vil være bortkastet Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Hørtes ikke ut som noen god ide, mye jobb, som sannsynligvis vil være bortkastet Like lokale da, eller en gymsal. I gymsaler så bruker det å være tilgang til bord og stoler. Og som påmelding kan jeg fikse en liten link på siden min til påmelding til LAN. Vist noen andre også vil hjelpe meg med lokale og alt det andre tingene som trengs Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Like lokale da, eller en gymsal. I gymsaler så bruker det å være tilgang til bord og stoler. Og som påmelding kan jeg fikse en liten link på siden min til påmelding til LAN. Vist noen andre også vil hjelpe meg med lokale og alt det andre tingene som trengs Tror det skal en del mere til enn å bare legge ut en påmeldings side på din hjemmeside. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 det blir lan i Mysen på ny året med 500stk sjekk ut www.ostfold-lan.com Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 LAN i Mysen? Jeg er med :!: Lenke til kommentar
simes Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Angående LAN i Moss, så skulle det ikke være det alt for store problemet å få lånt en gymsal fra en av de mange barne-/ungdomsskolene rundt omkring? Problemet blir selvfølgelig da internett.. Men mange av disse har vel også fått en grei linje siden jeg gikk på ungdomsskolen så kanskje? Husker vi hadde et lan i skarmyra-gymsalen og det var artig det! 2on2 cs-compo og greier. Skulle det vært noe skikkelige greier hadde kanskje gymsalen på Malakoff vært noe, men den er vel ikke så lett å få leid.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Angående LAN i Moss, så skulle det ikke være det alt for store problemet å få lånt en gymsal fra en av de mange barne-/ungdomsskolene rundt omkring? Problemet blir selvfølgelig da internett.. Men mange av disse har vel også fått en grei linje siden jeg gikk på ungdomsskolen så kanskje? Husker vi hadde et lan i skarmyra-gymsalen og det var artig det! 2on2 cs-compo og greier. Skulle det vært noe skikkelige greier hadde kanskje gymsalen på Malakoff vært noe, men den er vel ikke så lett å få leid.. Hehe, tror du ikke jeg har prøvd? Dessuten, skal du leie malakoff, så koster det 50 000. For du må leie inn og betale sikkerhetsvakter. Har prøvd en rekke barne skoler, f.eks Refsnes, Ramberg, Reier, Hoppern alle sier det samme. "Vi kan ikke leie ut en gymsal til noen som ikke er elever selvom det skal være et arrngemang for elever på skolen" Mossehallen er egentlig det eneste som er stort nok til å ha et LAN av betydning. Men det var hvist opptatt langt utover hvis jeg forsto det riktig. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Drit i lan'et i Mos da. Det bli LAN i Mysen i Eidsberghallen, det blir stor internett linje å plass til 500stk. Endret 4. august 2004 av lugah Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Ja, vi går for LAN i Mysen. Mosse områdene har jo en del LAN uansett. Greit med et LAN her oppe også. Lenke til kommentar
Kausebol Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Blir låvelan snart igjen. men der har vi 18års grense Det er i spydeberg traktene Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Er med der også jeg om jeg får lov. Er jo 19år så jeg håper jeg kommer inn. Bare si ifra når det er så skal jeg komme.... *Desperat på å komme med på LAN party* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå