Gå til innhold

LAN i Indre Østfold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med Østfoldhallen?

Husker ikke helt hvor den ligger da, men har vært der en del ganger. Ganske stor.

Tror den ligger ved særp. Men en plass lengre mot nord. Ikke i Moss-Særp-Fr.stad området, men lengre opp sånn at vi her oppe i nord-østfold ikke trenger å dra så langt. I Særp har vi jo allerede et LAN ifra før som går, hvorfor da ta det på nesten samma sted?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hva med Østfoldhallen?

Husker ikke helt hvor den ligger da, men har vært der en del ganger. Ganske stor.

Var ikke gamesphere i Østfoldhallen?

hehe, det er ikke "bare" å leie Østfoldhallen, ser jo åssen det gikk med GS i år, for liten interesse, ingen party..

 

Mye greiere å leie eller låne en mindre gymsal med plass til 150-200 hvor man da faktisk får gjennomført partyet, selv med ett færre antall deltakere. Også mindre sjanse for at noe går gæli, spesiellt om man ikke har arrangert store partyer før..

Lenke til kommentar
et stort lan i Askimhallen hadde jo vært noe :p ...plass til ganske mange der, bare folk tar initiativ og viser interesse, så hadde det vært ganske bra det tror jeg..

Det hadde jo vært bra. Vist noen lager en internett side med påmelding til LAN, henger opp reklamer rundt. Og da det nærmer seg en del folk som vil bli med setter vi et tidspunkt hvor det blir LAN...

Lenke til kommentar
Hørtes ikke ut som noen god ide, mye jobb, som sannsynligvis vil være bortkastet

Like lokale da, eller en gymsal. I gymsaler så bruker det å være tilgang til bord og stoler.

 

Og som påmelding kan jeg fikse en liten link på siden min til påmelding til LAN. Vist noen andre også vil hjelpe meg med lokale og alt det andre tingene som trengs

Lenke til kommentar
Like lokale da, eller en gymsal. I gymsaler så bruker det å være tilgang til bord og stoler.

 

Og som påmelding kan jeg fikse en liten link på siden min til påmelding til LAN. Vist noen andre også vil hjelpe meg med lokale og alt det andre tingene som trengs

Tror det skal en del mere til enn å bare legge ut en påmeldings side på din hjemmeside.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Angående LAN i Moss, så skulle det ikke være det alt for store problemet å få lånt en gymsal fra en av de mange barne-/ungdomsskolene rundt omkring? Problemet blir selvfølgelig da internett.. Men mange av disse har vel også fått en grei linje siden jeg gikk på ungdomsskolen så kanskje? Husker vi hadde et lan i skarmyra-gymsalen og det var artig det! 2on2 cs-compo og greier. Skulle det vært noe skikkelige greier hadde kanskje gymsalen på Malakoff vært noe, men den er vel ikke så lett å få leid..

Lenke til kommentar
Angående LAN i Moss, så skulle det ikke være det alt for store problemet å få lånt en gymsal fra en av de mange barne-/ungdomsskolene rundt omkring? Problemet blir selvfølgelig da internett.. Men mange av disse har vel også fått en grei linje siden jeg gikk på ungdomsskolen så kanskje? Husker vi hadde et lan i skarmyra-gymsalen og det var artig det! 2on2 cs-compo og greier. Skulle det vært noe skikkelige greier hadde kanskje gymsalen på Malakoff vært noe, men den er vel ikke så lett å få leid..

Hehe, tror du ikke jeg har prøvd?

Dessuten, skal du leie malakoff, så koster det 50 000.

For du må leie inn og betale sikkerhetsvakter.

Har prøvd en rekke barne skoler, f.eks Refsnes, Ramberg, Reier, Hoppern alle sier det samme.

"Vi kan ikke leie ut en gymsal til noen som ikke er elever selvom det skal være et arrngemang for elever på skolen"

 

Mossehallen er egentlig det eneste som er stort nok til å ha et LAN av betydning.

Men det var hvist opptatt langt utover hvis jeg forsto det riktig. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...